LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rekeningen KPN blijven binnenstromen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
anjaSchiedam
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 dec 2010 23:14

Rekeningen KPN blijven binnenstromen

Ongelezen bericht door anjaSchiedam »

Rekeningen KPN blijven binnenstromen - 09 dec 2010 23:20
Gezien ik na mijn al eerder ingediende klachten nog steeds geen enkele contact heb gekregen met u « des betreffende « afdeling, schrijf ik u nu deze brief.
Zeer teleurgesteld ben ik in het feit dat er door uw KPN een niet bestaand/per dag van aanvraag geannuleerd abonnement(volgens de regels zie e-mail 21-7-2010) nog steeds laat doorlopen, en hiervoor zelfs facturen en herinneringen stuurt.
Aangezien ik mij aan de door u gestelde eisen heb gehouden, maw mijn annuleren op dezelfde datum heb geregeld als de e-mail, ging ik er toch, helaas onterecht, van uit dat ook u uw plichten juist na zou komen. Namelijk het op een correcte wijze annuleren van deze aanvraag.
Na drie maal bellen in de maand augustus, had ik dan eindelijk van u op 3 september jl. mijn beëindigingbevestiging van Digitenne binnen. Ook toen is er een dossier opnieuw aangemaakt betreffende deze zaak. Wederom zonder resultaat: het contract, waarvoor ik niet eens de installatiematerialen voor in huis heb(ik heb nl. ook toen al aan TNT gemeld dat ik geen aanvraag voor uw product had staan) en bijtijds juist geannuleerd heb, bleef doorlopen.
Vanavond heb ik wederom, nav uw brief/herinnering met debiteurnummer *******, geprobeerd de klantenservice te pakken te krijgen. Mijn eerste poging was om 19.30uur, waarbij ik na optie 5 de receptioniste te pakken kreeg. Zij verbond mij door, maar de verbinding werd vervolgens verbroken.
De tweede poging was gelijk daarna om 19.45uur, waarna ik bij optie 3 een dame te pakken kreeg. Verschillende keren heb ik gemeld dat ik nooit een echte klant bij u geweest ben en ook niet wenste te betalen. Zonder duidelijke uitleg van mevrouw herhaalde ik dit, gezien ik dacht dat zij dit niet had begrepen. Vervolgens kreeg ik de opmerkingen:
• “ U moet normaal doen”
• “ U bent irritant”
• “Ik ga uw dossier niet verder afmaken”
• “Gezien u geen klant bent hoeft u ook geen service te verwachten”
Hierop heb ik na haar naam en manager gevraagd, wat werd beantwoord met: “Ik eindig het gesprek”.
De derde poging was direct na poging twee, waarbij ik na optie 3 een heer te spreken kreeg. Deze medewerker heb ik het voorval uitgelegd en ook aangegeven deze brief te sturen. De reactie was ietwat positiever, namelijk “ Ik ga dit ook melden en verbind u door”. Vervolgens doorverbonden, 20minuten in de wacht gestaan, waarna opnieuw de verbinding is verbroken. Helaas dus alweer een zeer teleurstellend resultaat van een uurtje KPN klantenservice bellen.
Beste Radar, dit is een fragment uit mijn klachtenbrief naar KPN, vandaag verstuurd. Hoe kom ik van dit probleem af???

Jezebel
Berichten: 93
Lid geworden op: 10 aug 2010 19:57

Re: Rekeningen KPN blijven binnenstromen

Ongelezen bericht door Jezebel »

Ik heb ook 2x 45 minuten aan de telefoon gehangen met zo'n zeer onvriendelijke "muts" van KPN. Desondanks bleven ze maar van mijn rekening incasseren. Na 4 maanden terughalen van MIJN geld viel eindelijk het kwartje. Als ze dus onterecht geld van je rekening incasseren, gewoon zelf terugboeken.

Ik ben blij dat ik van KPN verlost ben. :D

lostlovey
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 aug 2009 10:46

Re: Rekeningen KPN blijven binnenstromen

Ongelezen bericht door lostlovey »

Dit is KPN ten voeten uit. Bah. Je moet zorgen dat je een officiele klacht geregistreerd krijgt, dan komt er een zaakbehartiger om de hoek kijken waar je direct contact mee kunt opnemen. Mijn ervaring is dat dingen dan wel geregeld kunnen worden. Maar ja, bij mij heeft het ook 6 maanden geduurd voor ik van een nooit besteld abonnement af was.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Rekeningen KPN blijven binnenstromen

Ongelezen bericht door tiptoo »

er staat ook een nummer uit Haarlem probeer die eens, inderdaad typisch kpn.

Gesloten