LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] domeinbalie en sidn quarantaine

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
rpphermans
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2010 17:48

domeinbalie en sidn quarantaine

Ongelezen bericht door rpphermans »

Als je een domein hebt is dat van jouw, dat is wat het is.

Daar ik een financieel geschil had met domeinbalie hebben ze mijn domeinen zomaar in quarantaine gezet.
Ik heb inmiddels betaald maar geen domeinen uit quarantaine maar ik moest wel 75 euro per domein betalen?

Dit is toch niet normaal???
Ik ben al jaren klant, en jaren al netjes betaald en nu opeens doen ze zo.

Ze reageren niet op mijn mailtjes, hoe is het mogelijk.
Ik heb nu schade voor mijn bedrijf.

Hoe kunnen we deze dure club aanpakken.

wini25
Berichten: 170
Lid geworden op: 09 okt 2010 13:32

Re: domeinbalie en sidn quarantaine

Ongelezen bericht door wini25 »

We kunnen pas werkelijk iets bekijken en beoordelen als je ons ook verteld wat de discussie inhoudt. Er moet namelijk aanleiding zijn geweest om de domeinnamen in quarantine te zetten.

rpphermans
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2010 17:48

Re: domeinbalie en sidn quarantaine

Ongelezen bericht door rpphermans »

het zit zo.
ik heb diverse domeinen bij hun lopen.
ik had een aantal rekeningen niet betaal, stom kan gebeuren, een paar weken geleden belde ze daar over en zij vroegen of ze alles konden incasseren, geen probleem.
Ik ben door mijn werk veel in het buitenland en kan dus niet elke keer alles in de gaten houden.

En opeens kreeg ik diverse mailtje dat men alle domeinen die ik bij hun had lopen, niet allemaal met hosting, hadden opgezegd.
Daar zat ook 1 domein bij wat mijn bedrijfswebsite is en dit domein had geen schuld, die rekeningen waren maanden gelden al betaald.

Nu wil het geval, dat ik ik per domein 75 euro moet betalen om de domeinen uit quarantaine te halen, bezopen dus.
Ik heb alle rekeningen betaald en nog heb ik mijn domein niet terug en ook geen codes om mijn domeinen te verhuizen.

Op dit moment heeft me dit al 300 euro gekost, en een grote opdracht die niet door is gegaan aangezien mijn mail niet meer werkt en mijn site.

Wat moet ik doen, ik ben razend, ze reageren niet dus ik denk dat ik vrijdag even verhaal ga halen bij hun.
Ik ga deze club zeker aanpakken.

Tis weer bijzonder
Berichten: 737
Lid geworden op: 30 mei 2010 21:26

Re: domeinbalie en sidn quarantaine

Ongelezen bericht door Tis weer bijzonder »

Ik heb een klacht over mijn provider, bij wie kan ik die indienen?
Mocht u er met uw registrar niet uitkomen dan biedt SIDN u te allen tijde de mogelijkheid het beheer van uw domeinnaam aan een andere registrar over te dragen (verhuizen).
https://www.sidn.nl/over-nl/geschillen- ... registrar/

Gesloten