LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe ZIGGO klachten afwimpelt

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: Hoe ZIGGO klachten afwimpelt

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

angelique_1970 schreef:Ja er komt vrijdag een monteur!!!!! Echt niet normaal!!!!! Het probleem ligt niet in huis maar buiten!!! Dit is al geruime tijd bekend bij ZIGGO! Wij maar wachten, bellen en betalen en voor wat??? NIKS! :twisted:

Ondanks dat het probleem buiten zit zal de monteur ook bij u binnen moeten kijken of het signaal na herstel wel goed is. Dit omdat het beginpunt van de kabel, naar uw woning, buiten zit, en het eindpunt bij u binnen in uw woning. Wij zijn tot het eindpunt in de woning verantwoordelijk.

We behandelen ieder probleem individueel tenzij er uit veel meldingen blijkt dat het een storing betreft welke meerdere klanten treft. Dit is nu niet het geval.
angelique_1970 schreef: Dit is echt niet normaal! Ga ik kijken bij de postcode bij storingen.....zie ik dit staan!!!!
Groepsstoring van dinsdag 19 april 20:54 uur tot woensdag 20 april 14:08 uur

De eerder gemelde storing met de ondertiteling op de digitale televisiezender is verholpen. Onze excuses voor het ongemak.

Ik weet niet of ik dit nu lachwekkend moet vinden of corrupt? De ondertiteling is verholpen?? Hahahahaha, hoe wil je ondertiteling kunnen zien als je helemaal geen tv signaal meer hebt? Geen internet en telefonie? Ze weten het allemaal mooi te verdoezelen. Heb er geen woorden voor, wat een corrupte bende. Het zou verholpen zijn.....we hebben nog steeds niks! :twisted:
De bovenstaande melding is een groepsstoring welke het gehele postcodegebied betreft. Uw storing is een individuele storing en wordt daarom niet genoemd.

angelique_1970
Berichten: 33
Lid geworden op: 28 jul 2007 10:03

Re: Hoe ZIGGO klachten afwimpelt

Ongelezen bericht door angelique_1970 »

Ziggo Webteam Jelle schreef:
angelique_1970 schreef:Ja er komt vrijdag een monteur!!!!! Echt niet normaal!!!!! Het probleem ligt niet in huis maar buiten!!! Dit is al geruime tijd bekend bij ZIGGO! Wij maar wachten, bellen en betalen en voor wat??? NIKS! :twisted:

Ondanks dat het probleem buiten zit zal de monteur ook bij u binnen moeten kijken of het signaal na herstel wel goed is. Dit omdat het beginpunt van de kabel, naar uw woning, buiten zit, en het eindpunt bij u binnen in uw woning. Wij zijn tot het eindpunt in de woning verantwoordelijk.

We behandelen ieder probleem individueel tenzij er uit veel meldingen blijkt dat het een storing betreft welke meerdere klanten treft. Dit is nu niet het geval.
angelique_1970 schreef: Dit is echt niet normaal! Ga ik kijken bij de postcode bij storingen.....zie ik dit staan!!!!
Groepsstoring van dinsdag 19 april 20:54 uur tot woensdag 20 april 14:08 uur

De eerder gemelde storing met de ondertiteling op de digitale televisiezender is verholpen. Onze excuses voor het ongemak.

Ik weet niet of ik dit nu lachwekkend moet vinden of corrupt? De ondertiteling is verholpen?? Hahahahaha, hoe wil je ondertiteling kunnen zien als je helemaal geen tv signaal meer hebt? Geen internet en telefonie? Ze weten het allemaal mooi te verdoezelen. Heb er geen woorden voor, wat een corrupte bende. Het zou verholpen zijn.....we hebben nog steeds niks! :twisted:
De bovenstaande melding is een groepsstoring welke het gehele postcodegebied betreft. Uw storing is een individuele storing en wordt daarom niet genoemd.
Echt niet.....waarom zijn er dan meerdere monteurs gepland??? Wil dus zeggen dat er meerdere mensen problemen hebben.....ook dit is bekend!!!! Er is al eens een monteur geweest.......wist dat hij niet in huis hoefde te zijn!!!!........maar in het kastje!!!! :twisted: Dus hou aub op met deze onzinnige info om jullie zelf goed te praten. Wat een onzin allemaal! U weet verdomd goed dat er meerdere klachten zijn en problemen in deze buurt! Misschien blonT of u doet alsof omdat het u zo wordt opgedragen? Blijkt toch steeds meer dat Ziggo zich er gemakkelijk vanaf maakt en dingen verdoezelt....dus mijns inziens....corrupt. Dit is slechts mijn mening, niet meer en niet minder!

angelique_1970
Berichten: 33
Lid geworden op: 28 jul 2007 10:03

Re: Hoe ZIGGO klachten afwimpelt

Ongelezen bericht door angelique_1970 »

Nou JELLE, het probleem lijkt voor nu even opgelost....
Hoe kan het dan dat ik niemand hier bij mij binnen heb gezien???? Wel buiten???
Zegt toch meer dan voldoende lijkt mij........ :twisted:
Aan uw info kunnen we niet veel waarde aan hechtten.....uw geloofwaardigheid.....zullen we maar braaf over zwijgen....Lang leve ZIGGO!

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: Hoe ZIGGO klachten afwimpelt

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

angelique_1970 schreef:Nou JELLE, het probleem lijkt voor nu even opgelost....
Hoe kan het dan dat ik niemand hier bij mij binnen heb gezien???? Wel buiten???
Zegt toch meer dan voldoende lijkt mij........ :twisted:
Aan uw info kunnen we niet veel waarde aan hechtten.....uw geloofwaardigheid.....zullen we maar braaf over zwijgen....Lang leve ZIGGO!
Uit uw eerdere bericht begrijp ik dat er voor vrijdag een monteur ingepland is, deze zal nu dus nog niet langs geweest zijn.

Natuurlijk kan het probleem zich buiten bevinden, dat heb ik ook niet ontkent.
Ik ben erg benieuwd waar uw bevindingen over de overige mensen op gebaseerd is, waar u en de overige mensen wonen en welke problemen zij ondervinden.

angelique_1970
Berichten: 33
Lid geworden op: 28 jul 2007 10:03

Re: Hoe ZIGGO klachten afwimpelt

Ongelezen bericht door angelique_1970 »

Ziggo Webteam Jelle schreef:
angelique_1970 schreef:Nou JELLE, het probleem lijkt voor nu even opgelost....
Hoe kan het dan dat ik niemand hier bij mij binnen heb gezien???? Wel buiten???
Zegt toch meer dan voldoende lijkt mij........ :twisted:
Aan uw info kunnen we niet veel waarde aan hechtten.....uw geloofwaardigheid.....zullen we maar braaf over zwijgen....Lang leve ZIGGO!
Uit uw eerdere bericht begrijp ik dat er voor vrijdag een monteur ingepland is, deze zal nu dus nog niet langs geweest zijn.

Natuurlijk kan het probleem zich buiten bevinden, dat heb ik ook niet ontkent.
Ik ben erg benieuwd waar uw bevindingen over de overige mensen op gebaseerd is, waar u en de overige mensen wonen en welke problemen zij ondervinden.
Gezien telefonisch door medewerkers al meerdere keren verteld is dat er meerdere meldingen waren......bent u echt blonT?? Ook komt het al buiten ter sprake, dus meerdere Ziggo gebruikers hier in de buurt....hebben hetzelfde probleem...
Even kort voor u samengevat, de bevindingen over de overige mensen, door de overige mensen zelf dus en door ZIGGO medewerkers zelf.....herhaaldelijk! Begrijpt u het nu? Of is het toch te ingewikkeld of zoekt u nu weer iets om met een andere smoes te komen?? LAAT MAAR! Die heeft u inmiddels voldoende gegeven......

mamavanfamke
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2011 19:41

Re: Hoe ZIGGO klachten afwimpelt

Ongelezen bericht door mamavanfamke »

Ziggo Webteam Jelle schreef:
angelique_1970 schreef:Nou JELLE, het probleem lijkt voor nu even opgelost....
Hoe kan het dan dat ik niemand hier bij mij binnen heb gezien???? Wel buiten???
Zegt toch meer dan voldoende lijkt mij........ :twisted:
Aan uw info kunnen we niet veel waarde aan hechtten.....uw geloofwaardigheid.....zullen we maar braaf over zwijgen....Lang leve ZIGGO!
Uit uw eerdere bericht begrijp ik dat er voor vrijdag een monteur ingepland is, deze zal nu dus nog niet langs geweest zijn.

Natuurlijk kan het probleem zich buiten bevinden, dat heb ik ook niet ontkent.
Ik ben erg benieuwd waar uw bevindingen over de overige mensen op gebaseerd is, waar u en de overige mensen wonen en welke problemen zij ondervinden.
Ongelofelijk dat jullie altijd excuses gaan bedenken. Zat toevallig op dit forum te kijken naar een ANDERE internetprovider.
Deze mevrouw hierboven weet wel degelijk dat meerdere mensen problemen ondervinden van Ziggo aangezien ik in dezelfde straat woon! (Hoorde toevallig van haar zoon dat ze zich hier TERECHT had beklaagd!)

Een ziggomonteur komt gistermorgen aan de kastjes buiten sleutelen, alles deed het nog perfect. Meneer gaat weg en dan doet niets het meer, bij niemand meer in de straat die Ziggo heeft.
En dan kan je 100 x die klantenservice bellen, (waar jullie schandalig genoeg ook nog 0,10c p.m. voor vragen) maar die lezen ook alles van een briefje af en zeggen alleen maar Mevr. heeft u al het modem gereset? Euhh JA net al vaak genoeg en al 100 x afgelopen maand aangezien dr continue dagen zijn dat internet het niet doet. En ook al wordt aangegeven dat meerdere mensen in de straat dezelfde problemen ondervinden, daar wordt geen gehoord aan gegeven, want het systeem geeft geen storingen aan:S
M.a.w. ik zit het te verzinnen???

Vervolgens wordt er een afspraak gemaakt met de monteur. Monteur komt morgen. Ik geef aan dat ik daar niet extra voor ga thuis blijven aangezien meneer de monteur de vorige keer ook niet binnen is geweest en ik een hele dag voor niets ben thuis gebleven. Als ik dan toevallig weg ben moet ik de voorrijkosten gaan betalen aan monteur. Schandalig zeg! Door een fout van jullie monteur waardoor de fout is ontstaan kom ik misschien wel aan het dokken.

Wonder boven wonder doet het internet enz het even weer, vraag is alleen voor hoelang? Hoop lang genoeg voor mij om een andere provider te zoeken.

angelique_1970
Berichten: 33
Lid geworden op: 28 jul 2007 10:03

Re: Hoe ZIGGO klachten afwimpelt

Ongelezen bericht door angelique_1970 »

Nou medebewoner, zowel bij mijn zoon als bij mij hebben verschillende medewerkers telefonisch toegegeven dat er "meerdere klachten" van dezelfde aard waren binnen gekomen! Kunnen ze zien....tja en niet iedereen houdt zijn mond en doet achterbaks bij Ziggo! Het werkt nu inderdaad weer....rest de vraag....voor hoelang... bij ons zou de monteur vrijdag komen. Gezien deze toch niet binnen hoeft te zijn...ga ik er zeker niet voor thuis blijven. Al ben ik uiteraard wel thuis 8) Mij extra kosten in rekening brengen, dacht het toch niet. Misschien zou het wel slim zijn om als buurt een klacht in te dienen en onze kosten bij Ziggo gaan verhalen? Want daar hebben wij recht op, gezien wij niet als Ziggo klant gratis gebruik hebben kunnen maken van hun diensten omdat deze diensten het weer eens niet deden ;-) Laat je niet gek maken, denk dat bijna iedereen het wel met Ziggo gehad heeft. Lijkt wel het spel monopoly... Ga niet langs start...ga direct naar de gevangenis, corrupte bende met een monopoly positie. Doch, dit is slecht mijn mening, niet meer en niet minder.

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: Hoe ZIGGO klachten afwimpelt

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

mamavanfamke schreef:
Ziggo Webteam Jelle schreef:
angelique_1970 schreef:Nou JELLE, het probleem lijkt voor nu even opgelost....
Hoe kan het dan dat ik niemand hier bij mij binnen heb gezien???? Wel buiten???
Zegt toch meer dan voldoende lijkt mij........ :twisted:
Aan uw info kunnen we niet veel waarde aan hechtten.....uw geloofwaardigheid.....zullen we maar braaf over zwijgen....Lang leve ZIGGO!
Uit uw eerdere bericht begrijp ik dat er voor vrijdag een monteur ingepland is, deze zal nu dus nog niet langs geweest zijn.

Natuurlijk kan het probleem zich buiten bevinden, dat heb ik ook niet ontkent.
Ik ben erg benieuwd waar uw bevindingen over de overige mensen op gebaseerd is, waar u en de overige mensen wonen en welke problemen zij ondervinden.
Ongelofelijk dat jullie altijd excuses gaan bedenken. Zat toevallig op dit forum te kijken naar een ANDERE internetprovider.
Deze mevrouw hierboven weet wel degelijk dat meerdere mensen problemen ondervinden van Ziggo aangezien ik in dezelfde straat woon! (Hoorde toevallig van haar zoon dat ze zich hier TERECHT had beklaagd!)

Een ziggomonteur komt gistermorgen aan de kastjes buiten sleutelen, alles deed het nog perfect. Meneer gaat weg en dan doet niets het meer, bij niemand meer in de straat die Ziggo heeft.
En dan kan je 100 x die klantenservice bellen, (waar jullie schandalig genoeg ook nog 0,10c p.m. voor vragen) maar die lezen ook alles van een briefje af en zeggen alleen maar Mevr. heeft u al het modem gereset? Euhh JA net al vaak genoeg en al 100 x afgelopen maand aangezien dr continue dagen zijn dat internet het niet doet. En ook al wordt aangegeven dat meerdere mensen in de straat dezelfde problemen ondervinden, daar wordt geen gehoord aan gegeven, want het systeem geeft geen storingen aan:S
M.a.w. ik zit het te verzinnen???

Vervolgens wordt er een afspraak gemaakt met de monteur. Monteur komt morgen. Ik geef aan dat ik daar niet extra voor ga thuis blijven aangezien meneer de monteur de vorige keer ook niet binnen is geweest en ik een hele dag voor niets ben thuis gebleven. Als ik dan toevallig weg ben moet ik de voorrijkosten gaan betalen aan monteur. Schandalig zeg! Door een fout van jullie monteur waardoor de fout is ontstaan kom ik misschien wel aan het dokken.

Wonder boven wonder doet het internet enz het even weer, vraag is alleen voor hoelang? Hoop lang genoeg voor mij om een andere provider te zoeken.
Als u mij een PB stuurt met uw postcode + huisnummer kijk ik wat we voor u kunnen betekenen. Indien de problemen door ons ontstaan zijn zult u uiteraard niet voor de kosten opdraaien. Dit telt natuurlijk voor iedereen.

boermaatje
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2011 15:59

Re: Hoe ZIGGO klachten afwimpelt

Ongelezen bericht door boermaatje »

Sinds een week hebben mijn ouders een alles in 1 pakket bij Ziggo... in die week heeft internet en telefoon het zeker een paar uur gedaan!! Bij de installatie afspraak ging het al mis, deze was niet ingepland uiteindelijk. Wel hadden we het hele pakket al thuisgestuurd gekregen. We moesten zelf maar contact opnemen als we toch een installatie afspraak wilden. Deze was gratis, plus zijn mijn ouders al wat ouder en weten niks van deze dingen, natuurlijk dat we nog een afspraak wilden! Toen de monteur uiteindelijk kwam bleek deze er weinig zin in te hebben, alles werd op zijn kop gezet en monteur zorgde dat alles werkte maar legde niks uit. Alles werkte zo op het eerste zicht dus getekend en weg was de monteur. Hij was de straat nog niet uit of internet en telefoon deden het niet meer. Later bleek ook dat de kabels bij tv en home cinema set verkeerd aangesloten waren waardoor de home cinema het niet deed bij digitale tv. Gebeld naar Ziggo, gaven aan dat ik stekkers eruit en erin moest doen om de modem te resetten. Dit werkte voor telefoon en internet. Intussen hebben we al 20x (we hebben alles een week) de stekkers eruit en erin gedaan. Kast van zijn plek, stekkers eruit, kast weer terug. Andere dag weer hetzelfde liedje. Moet zeggen, ben nog nooit zo vaak achtereen bij mijn ouders geweest, ben er sinds ze Ziggo hebben elke dag! Intussen is er ook een kennis langsgeweest om te kijken naar de aansluiting van Home Cinema set. Zit nu via scart kabel wel aangesloten maar niet op de goede manier volgens hem. Hij heeft er helaas niet genoeg verstand van om het op te lossen maar raadde ons aan om Ziggo nog eens te bellen dat ze terugkomen om het wel goed aan te sluiten. Heb ik gedaan, is eigen home cinema set dus zoek het maar uit... klant is binnen dus waarom nog moeite doen (terwijl ze het zelf in eerste instantie verkeerd aangesloten hadden). Kan wel zeggen dat ik enorm veel spijt heb dat ik dit voor mijn ouders geregeld heb. Tot nu toe is het echt gouden bergen beloven maar niks nakomen. Tip voor anderen.. laat je goed informeren, er zijn meerdere bedrijven die alles in 1 aanbieden en vast betere dan Ziggo.. vooral voor oudere mensen, geen Ziggo nemen!! Ik heb intussen 4 klachten ingediend bij Ziggo dus hoop dat er alsnog een gratis monteur komt om het deze keer wel goed achter te laten.

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: Hoe ZIGGO klachten afwimpelt

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

boermaatje schreef:Sinds een week hebben mijn ouders een alles in 1 pakket bij Ziggo... in die week heeft internet en telefoon het zeker een paar uur gedaan!! Bij de installatie afspraak ging het al mis, deze was niet ingepland uiteindelijk. Wel hadden we het hele pakket al thuisgestuurd gekregen. We moesten zelf maar contact opnemen als we toch een installatie afspraak wilden. Deze was gratis, plus zijn mijn ouders al wat ouder en weten niks van deze dingen, natuurlijk dat we nog een afspraak wilden! Toen de monteur uiteindelijk kwam bleek deze er weinig zin in te hebben, alles werd op zijn kop gezet en monteur zorgde dat alles werkte maar legde niks uit. Alles werkte zo op het eerste zicht dus getekend en weg was de monteur. Hij was de straat nog niet uit of internet en telefoon deden het niet meer. Later bleek ook dat de kabels bij tv en home cinema set verkeerd aangesloten waren waardoor de home cinema het niet deed bij digitale tv. Gebeld naar Ziggo, gaven aan dat ik stekkers eruit en erin moest doen om de modem te resetten. Dit werkte voor telefoon en internet. Intussen hebben we al 20x (we hebben alles een week) de stekkers eruit en erin gedaan. Kast van zijn plek, stekkers eruit, kast weer terug. Andere dag weer hetzelfde liedje. Moet zeggen, ben nog nooit zo vaak achtereen bij mijn ouders geweest, ben er sinds ze Ziggo hebben elke dag! Intussen is er ook een kennis langsgeweest om te kijken naar de aansluiting van Home Cinema set. Zit nu via scart kabel wel aangesloten maar niet op de goede manier volgens hem. Hij heeft er helaas niet genoeg verstand van om het op te lossen maar raadde ons aan om Ziggo nog eens te bellen dat ze terugkomen om het wel goed aan te sluiten. Heb ik gedaan, is eigen home cinema set dus zoek het maar uit... klant is binnen dus waarom nog moeite doen (terwijl ze het zelf in eerste instantie verkeerd aangesloten hadden). Kan wel zeggen dat ik enorm veel spijt heb dat ik dit voor mijn ouders geregeld heb. Tot nu toe is het echt gouden bergen beloven maar niks nakomen. Tip voor anderen.. laat je goed informeren, er zijn meerdere bedrijven die alles in 1 aanbieden en vast betere dan Ziggo.. vooral voor oudere mensen, geen Ziggo nemen!! Ik heb intussen 4 klachten ingediend bij Ziggo dus hoop dat er alsnog een gratis monteur komt om het deze keer wel goed achter te laten.
Beste Forumgebruiker,

Graag wil ik voor de problemen met telefoon en internet kijken of ik een oplossing kan bieden. stuur hiervoor een PB stuurt met de postcode + huisnummer van het adres van je ouders samen met een telefoonnummer waarop ik ze kan bereiken.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam Jelle

bs65
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 apr 2011 19:15

Re: Hoe ZIGGO klachten afwimpelt

Ongelezen bericht door bs65 »

Wat heb ik een problemen gehad met @home/kabelcom (telefonie via twinner oud systeem )en toen de migratie naar Ziggo. verhuizing naar een nieuwbouwwoning tijdelijk 1 jaar een huurwoning.
Alleen maar ellende lange menus doorlopen iedere keer weer een andere helpdesk medewerker. 1 ding zijn ze goed in mijnheer ik kan alleen maar uw klachten invoeren in het systeem verder kan ik niks voor U doen.
in mijn tijdelijke woning wilde ik ook mijn pakket laten overzetten voor 1 jaar E60,- heb ik er wel voor over. Ellende dan niet telefoneren dan geen tv signaal dan lag internet eruit doffe en doffe ellende. Toen de overgang van bellen en internet via 1 modem. Ik had nog 4 manden te gaan in mijn tijdelijke woning en ik was al zover in mijn nieuw woning wil ik geen Ziggo meer wat helemaal geen groene kabel meer. Nog wel het nieuwe modem gekregen(was al 6 jaar klant en dan mag je per maand opzeggen) een brief gefeliciteerd dat wij u als klant hebben en u heeft een jaar kontrakt??? In mijn nieuwe woning moest ik aansluitkosten betalen ze wisten niet eens hoeveel. later een brief van Ziggo de vorige huurder heeft de kabel niet betaald u wordt afgesloten en de betaling moet u met de vorige huurder regelen. De hele handel acuut opgezegd en KPN gebeld die hebben kosteloos voor 4 maanden de telefoon aangesloten met internet en op het nieuwe adres hoefden we ook geen aansluitkosten betalen.
Wat heb ik op mijn nieuwe adres nog een ellende gehad met een deurwaarder via Ziggo. En dat we ook niet betaald hadden voor de aansluiting in de nieuwe woning ze gaan er automatisch van uit dat iedereen kabel wil. Was de helpdesk medewerker ook kwaad meneer wat denk U wel wij hebben een geul gegraven en een kabel voor u gelegd en nu wil U niet betalen?haha dat had de aannemer gedaan bij nieuwbouw woningen. Ziggo???doffe ellende (SHITGOO)nooit weer wat ben ik blij dat ik er vanaf ben KPN hetnet bedankt voor jullie service.
Kreeg later een brief van een manager van Ziggo gezien de woordkeuze en formulering van de zinsopbouw hebben we besloten u tot in de verre toekomst nooit meer als klant te nemen. Gelukkig ik ben er vanaf hoera voor canaldigitaal en kpn

Moonique
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2011 19:49

Re: Hoe ZIGGO klachten afwimpelt

Ongelezen bericht door Moonique »

PetraGreuter schreef:Wat ik even kwijt wil over Ziggo is dat wanneer je al ruim 11 jaar klant bent (ja echt met internet en tv klant vanaf januari 2000) en altijd ben ik zeer tevreden geweest zowel over de snelheid van het internet en ook over het beeldkwaliteit van de tv. In 2007 kwamen ze met digitale tv erg leuk en als we zouden overstappen naar een alles in 1 pakket dan kregen we de digitale ontvanger voor de verzendkosten. Dit allemaal naar volle tevredenheid. Nu 4 jaar later hebben we interactieve tv dan denk je dat is leuk alleen Ziggo biedt deze ontvanger aan nieuwe (let wel nieuwe) klanten aan voor € 99,00 dus wij bellen met Ziggo wat denk je dat het antwoord is nee sorry u mag deze wel aanschaffen voor € 149,00 maar dan moet u ook een jaar lang het dure interactieve abbonement nemen a € 12,95 per maand dit terwijl nieuwe klanten dit niet hoeven. Ik voel me flink te grazen genomen en baal er ook wel van dat er voor ons eigenlijk niet echt een mogelijkheid bestaat tot overstappen naar een ander maar 1 ding weet ik wel zodra glasvezel van de KPN hier beschikbaar is dan stap ik direct op.


Heb iets soortgelijks. Sinds 2005 tevreden klant bij Ziggo. Totdat ik in 2009 ook digitale tv nam in plaats van analoog. Sinds ik dat Samsung kastje heb, heb ik problemen met dat onding. In het begin belde ik elke keer als ik problemen had, maar elke keer werd mij dezelfde oplossing geboden: smartcard verwijderen en stroom eraf en dan opnieuw proberen. Andere oplossing van Ziggo was de kabels vervangen. Problemen zijn voornamelijk dat het ding minimaal 3x op een avond (van 4 uur) zijn zenderinformatie kwijt is of dat ie blijft hangen in zijn zenderinformatie. Daarnaast blijft ie ook elke paar weken fijn hangen en kun je 'm alleen maar uit/aan doen met de afstandsbediening. Verder werkt er niets meer. Enige oplossing is smartcard en stroom eraf en opnieuw beginnen. Tevens geeft de Samsung decoder af en toe een stroomschok als je het ding aanraakt.

Vanavond toch maar weer eens gebeld om weer de klacht over het Samsung kastje te melden, omdat ik vorige week weer meerdere keren de stroom eraf kon halen... En maar eens gevraagd of ik niet gebruik kon maken van de actie Interactieve TV in de hoop dat ik door een Cisco decoder ook van de andere problemen verlost zou zijn. Ik snap dat het een actie voor nieuwe klanten is, maar als je bestaande klanten zoveel problemen hebben, is enige coulance wel op zijn plaats. Desnoods een iets andere regeling waardoor ik alsnog kan overstappen naar die Cisco decoder. Maar nee hoor, ik kan de Cisco decoder, digitale tv en recorder aanschaffen voor 459 euro en geen cent minder. Het is wel duidelijk dat Ziggo bestaande klanten in de kou laat en alleen voor nieuwe klanten gaat...

Jammer dat Ziggo in mijn woonplaats een monopolie positie heeft... En alles-in-1 bij KPN is ook niet echt om over naar huis te schrijven...

Ziggo-webteam_Alex
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 jun 2010 15:36

Re: Hoe ZIGGO klachten afwimpelt

Ongelezen bericht door Ziggo-webteam_Alex »

Hallo Moonique,

Dat is inderdaad een vervelende situatie. Je hoort gewoon een product te krijgen die goed werkt. En hij mag al helemaal geen stroom schokken geven.
Ik kan geen beloften doen om u een nieuwe Cisco decoder op te sturen maar wil wel samen met u kijken naar een oplossing.

Zou u daarom uw klantgegevens via een privébericht naar mij toe willen sturen. Dan ga ik voor u kijken wat we kunnen doen.

Alvast bedankt,
Ziggo webteam Alex

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Hoe ZIGGO klachten afwimpelt

Ongelezen bericht door Ulbe »

Ik heb ook zo'n Samsung DCB-B270R decoder, :(

Een slecht apparaat, gaat vast zitten, zet het beeld op zwart, en ga maar door,

Apparaat is teruggestuurd naar Ziggo, en Ziggo stuurt mij doodleuk het zelfde apparaat terwijl ik graag een Humax wilde, want deze is probleemloos, de Samsung niet,

De Humax was volgens Ziggo " niet meer leverbaar " terwijl ze strooiden met die dingen bij nieuwe alles in 1 pakketten....,

Op de rommelmarkt een Humax gekocht en de Samsung op de zolder gegooid,

Nooit geen ellende meer gehad met de Humax,

De samsung is echt rommel, het apparaat zelf is prima, de software is echt brak en verpest het hele apparaat, en helaas hebben Samsung én Ziggo dat niet in de gaten, want het probleem loopt al van 2007(!), toen het apparaat uit kwam was het meteen al raak.

Kijk op de vlooienmarkt en marktplaats wanneer je een digitale decoder wilt kopen, deze kun je vaak voor een prikkie krijgen doordat iedereen tegenwoordig HD wil hebben, wordt dit spul massaal afgedankt,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

wjmorkin
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2011 22:55

Re: Hoe ZIGGO klachten afwimpelt

Ongelezen bericht door wjmorkin »

Enige tijd kreeg ik van Ziggo en nieuwe modem. Vandaag geinstalleerd. Activeren ging goed, maar na een uur hield de modem er mee op. Nu duurt het maar liefts tot 19 augustus voordat er een monteur komt.
In de voorwaarden staat dat Ziggo de storing zo snel mogelijk zal oplossen. Naar mijn idee is dat niet 5 werkdagen! Helpdesk medewerker beweert dat het niet sneller kan omdat het vakantie is.
Volgens mij is het toch niet meer van deze tijd dat je 5 dagen zonder telefoon en internet zit?

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: Hoe ZIGGO klachten afwimpelt

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

wjmorkin schreef:Enige tijd kreeg ik van Ziggo en nieuwe modem. Vandaag geinstalleerd. Activeren ging goed, maar na een uur hield de modem er mee op. Nu duurt het maar liefts tot 19 augustus voordat er een monteur komt.
In de voorwaarden staat dat Ziggo de storing zo snel mogelijk zal oplossen. Naar mijn idee is dat niet 5 werkdagen! Helpdesk medewerker beweert dat het niet sneller kan omdat het vakantie is.
Volgens mij is het toch niet meer van deze tijd dat je 5 dagen zonder telefoon en internet zit?
Ligt het aan het modem of aan het signaal? Als je mij een PB stuurt met je klantnummer zal ik kijken of ik iets voor je kan betekenen.

Ziggo Webcare Jelle

dthoog
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 aug 2011 13:41

Re: Hoe ZIGGO klachten afwimpelt

Ongelezen bericht door dthoog »

Wij hebben in de eerste week van juli Ziggo alles in 1 besteld met een monteur. De monteur kwam niet opdagen. We konden een nieuwe afspraak maken (drie weken later) en hebben daarom besloten het pakket maar zelf te installeren. In het pakket ontbrak de helft (waaronder de smartcard) en toen uiteindelijk alles geïnstalleerd was, bleek ons kabelsignaal te zwak te zijn waardoor niets functioneert. Op aanraden van Ziggo hebben we een afspraak gemaakt via aansluitingen.nl. De aanvraag is gisteren in behandeling genomen en we mogen binnen 10 dagen een offerte verwachten. Daarna zal het nog drie weken duren voordat de monteur langskomt. Wanneer we eindelijk digitale televisie en internet hebben blijft voorlopig nog afwachten...

Ziggo is een ramp en ik raad het iedereen af om met Ziggo in zee te gaan.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Hoe ZIGGO klachten afwimpelt

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Dat heb ik in mijn omgeving ook al vaak gehoord dat
de monteur gewoon niet is komen opdagen op de datum
die is doorgegeven.

Ooit een monteur gesproken die voor Ziggo gewerkt heeft en
hij zei dat ze zo vaak aangesproken worden door de klanten doordat
ze niet zijn komen opdagen maar de monteur was in de meeste gevallen
totaal niet op de hoogte van de gemaakte afspraken.

lobeko
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 aug 2011 14:38

Re: Hoe ZIGGO klachten afwimpelt

Ongelezen bericht door lobeko »

Ook wij hebben problemen met het nieuwe modem van Ziggo, al maanden. Soms helemaal geen telefoon meer. Maar de grootste ramp is het internet. Zodra er meerdere pc's aangesloten zijn, kan er geen pagina meer geladen worden in de internetbrowser. Ikzelf had al wekelijks en soms dagelijks gebeld. Toen ging mijn dochter bellen, werd iedere keer doorverwezen naar het dure service+ nummer, die ook niet met een oplossing konden komen. Ik vrees voor de rekening die komen gaat. Uiteindelijk is het draadloze router gedeelte door Ziggo uitgezet. Werkte het nog niet, moesten fabrieksinstellingen eigen ciscorouter terugzetten, alles van de stroom halen, UTP kabel eruit. Dan eerst een laptop aan de kabel een paar uur en dan pc voor pc met pauzes van een uur draadloos bij zetten. En dat terwijl het een duidelijke primaire DSN mankement was. Je kan je voorstellen wat een gedoe om heel het netwerk weer draaiend te krijgen, plus draadloze verbinding tv. Want terug naar fabrieksinstellingen, betekent ook nieuw password etc. Sommige apparatuur zoals draadloos tv blijven zoeken naar oude instellingen. Uiteindelijk gelukt, heeft vannacht 2 uur goed gewerkt. Vandaag 1 laptop ging ok totdat 2de erbij wilde. Hetzelfde probleem, ik kan niet bellen want ook het telefoonsignaal is "op vakantie". Monteur sturen werd costant geweigerd. Moesten keer op keer service+ gaan bellen. Dat gaat me zowiezo een vermogen kosten. Alles werkte prima totdat het nieuwe modem kwam. Ze zeggen weleens: If it ain't broken, don't fix it. Dat is een waarheid als een koe. Wij blijven altijd netjes aan de telefoon, tonen respect maar voelen ons nu als klant respectloos behandeld door Ziggo. Bovendien wij krijgen niet waarvoor we betalen. Gaat dit nog opgelost worden ooit? :?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Hoe ZIGGO klachten afwimpelt

Ongelezen bericht door Guardian72 »

lobeko schreef:Ook wij hebben problemen met het nieuwe modem van Ziggo, al maanden. Soms helemaal geen telefoon meer. Maar de grootste ramp is het internet. Zodra er meerdere pc's aangesloten zijn, kan er geen pagina meer geladen worden in de internetbrowser.
Dit klinkt bekend.
Ik heb namenlijk exact hetzelfde gehad.

Conclusie Ziggo (toen nog Multikabel) : het ligt aan u, u doet het fout.
Dit terwijl ik er een Cisco engineer had bijgehaald, en ook een Cisco router gebruikte - hielp niets.

1 PC, prima. Maar zodra de laptop erbij kwam - deed internet het niet.

Aan de telefoon vertelde men dat er helemaal geen beperkingen waren - en de issues die ik constateerde lagen volgens hen aan mij.
(Dit van dezelfde 'helpdesk' die glashard beweerde dat Windows 98 destijds helemaal niet op internet zou kunnen...)

Oplossing: contract ontbinden wegens wanprestatie, en overstappen naar een andere provider. (XS4All in mijn geval)

Gesloten