Pagina 1 van 1

caiway maffia

Geplaatst: 31 mar 2011 11:23
door MFVO
Caiway, relatief kleine aanbieder, probeert het braafste jongetje van de klas te zijn op het gebied van de kabel maar het lukt niet erg meer. Veel storing, slechte bereikbaarheid van de helpdesk en duuuuur. Zelf al jaren verplicht klant, anno 2011 kan je bij ons tussen elke aanbieder kiezen, als het maar Caiway is, en dat weten ze. Ze worden laks en slecht met de afhandeling van klachten en service. Vraag? Anwoord na dagen. Zelf wilde ik een sneller abonnement, kost wat meer maar heb ik er wel voor over, krijg ik een mail dat ik zelf de modem moet kopen a 69 euro. Op zich niet vreemd maar wel als je op de site kijkt: ik ben jaren klant en mag dus voor alles het volle pond betalen, ben je nieuw dan krijg je alles gratis, korting op de maandtarieven etc. Beetje bank praktijken: zit je ergens met je hypotheek dan ben je het haasje, korting is voor de nieuw komers, vaste klanten worden gestraft. Tijd voor een vrije markt zodat je kan kiezen!

Re: caiway maffia

Geplaatst: 01 apr 2011 09:07
door Rebellian
Ik heb ooit een presentatie gehad van iemand die de hele kamer vol aanbieders te kijk heeft gezet. Hij ging website voor website af en noemde de acties op voor de nieuwe klanten, en daarna de kosten die oude klanten moesten maken om ook iets 'nieuws' aan te kunnen schaffen.

Helaas is een bestaande klant makkelijker te behouden (via het contract en de monopolie) dan een nieuwe te krijgen en zullen alle aanbieders dit vol blijven houden.

Wellicht interessant om soms het contract op te zeggen, over te gaan op bijv. digitenne (als dat beschikbaar is) en na een jaar weer over te stappen op Caiway, dan heeft u altijd het voordeel van de aanbiedingen.

Re: caiway maffia

Geplaatst: 07 apr 2011 10:35
door MFVO
Dat is inderdaad een idee, het probleem is alleen dat je dan je email adressen kwijt bent. Al met al een kwalijke situatie. Gisteren weer 8 uur zonder internet en telefoon gezeten (kabelbellen), bedankt Caiway....