LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internetproviders

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
bchris
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 apr 2011 11:02

internetproviders

Ongelezen bericht door bchris »

Heb nu internetplusbellen van KPN en ben daar over content, wil daar aan toevoegen interactieve TV van KPN. Wil echter graag ervaringen horen van andere abonnee's bij welke internetprovider dan ook.

Alle info, waar ook gelezen, gehoord enz. ten spijt, brengen mij in verwarring, ik kan er als het ware geen kant mee op.

Wegens achteruitgaand gezichtsvermogen schaf ik binnenkort een nieuwe TV aan, van tenminste 40 inch, wellicht heeft dit invloed op een aan te bevelenprovider.

Zie met belangstelling reacties tegemoet, met vriendelijke groet, CHRIS

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: internetproviders

Ongelezen bericht door tiptoo »

@Chris , ik ken me voorstellen dat je in verwarring komt door al die verhalen hierzo. Ik zelf heb geen beste ervaring met kpn ,maar zeg er eerlijk bij dat ik niet op de hoogte ben of kpn of wie dan ook goed is op het gebied van TV .

Ik hoop dat iemand hier een oprecht antwoord voor je neerzet.

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: internetproviders

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

ligt er misschien aan in welke regio je woont, je heb providers die niet overal leveren zoals de provider waar ik werk

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: internetproviders

Ongelezen bericht door pima »

bchris schreef:Heb nu internetplusbellen van KPN en ben daar over content, wil daar aan toevoegen interactieve TV van KPN. Wil echter graag ervaringen horen van andere abonnee's bij welke internetprovider dan ook.
Als je een tevreden KPN klant bent, zou ik er gewoon bij blijven en je niet in het avontuur storten met andere providers. Interactieve tv is heel mooi, maar haalt wel de snelheid van het internet naar beneden , als je tegelijkertijd tv kijkt en op het internet surft.

JohnVoorts
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 dec 2010 21:58

Re: internetproviders

Ongelezen bericht door JohnVoorts »

Bij elke provider zijn wel eens problemen en doordat je vaak alleen de negatieve verhalen waardoor het lastig te beoordelen is welke provider goed is. Over het algemeen zeggen ze dat de televisie beter is als je deze afneemt via een kabel provider, zoals UPC of Ziggo. Wat je kan doen is je inschrijven op de overstap e-mail. Deze kijkt wat voor jou de beste provider is.

Gesloten