Ik ga ook mee.
Ik ben een Belgische gedupeerde, en kan helemaal geen online aangifte doen bij de Nederlandse politie omdat hij enkel inwoners van Nederland registreert.
Ik ben 379 euro kwijt voor een Samsung Tab2.

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Schuldhulpverlening kan VIA de gemeente gaan,ik zeg ook niet dat de gemeente zo maar iemands schulden betaalt.vogels schreef:Afhandeling waarvan? Geen gemeente gaat gedupeerde kopers schadeloos stellen!Hij heeft hulp gevraagd bij de gemeente en de afhandeling verloopt nu via hen
Vlgs mij snap jij het bericht van @ begeleidervenlo niet helemaal......Jürgen M. schreef:Beste,
Wie zegt dat begeleider Venlo niet Crijnen zelf is.
Raar dat net bij hem naast de deur iemand van de club woont, kan zij hoor, maar we kennen allemaal zijn uitvluchten die hij reeds gebruikte.
Als u echt begeleider bent, stelt u zich dan geen vragen bij al die commotie omtrent die Crijnen ?
Heeft niemand van de club er vragen bij dat de mensen hem zoeken ?
Als u wilt dat de zogezegde bezoeken stoppen, ga dan wat bij je buur klagen.
Ga eens een les volgen in begrijpend lezen. Jij wilt serieus verstandelijk gehandicapten voor jou karretje spannen om te gaan klagen bij die oplichter? En lid van welke club? De club van gehandicapten? Volgensmij snap je niet echt waar het bericht over gaat. Ik kan me goed voorstellen dat mensen graag voorbij zijn voordeur willen kijken, maar daar ga je toch niet de buren voor gebruiken. Denk dat de buurt en die voetbalclub er echt wel van op de hoogte zijn wat crijnen allemaal geflikt heeft en nog steeds flikt, maar het is toch totaal van de zotte dat die mensen als buitenstaander zich er mee gaan bemoeien? Laat hen er lekker buiten, los lekker uw eigen problemen op, er is hier genoeg hulp en medeleven te vinden, maar later de verstandelijk gehandicapten er buiten, die hebben ook niet gevraagd om een oplichter als buurman te krijgen.Jürgen M. schreef:Beste,
Raar dat net bij hem naast de deur iemand van de club woont, kan zij hoor, maar we kennen allemaal zijn uitvluchten die hij reeds gebruikte.
Als u echt begeleider bent, stelt u zich dan geen vragen bij al die commotie omtrent die Crijnen ?
En daar heeft de begeleider (@begeleidervenlo) natuurlijk niets mee van doen, zelfs al zouden zijn cliënten die naast Crijnen wonen, lid zijn van de bewuste voetbalvereniging.Jürgen M. schreef:Waar in godsnaam staat er dat ik het aanmoedig om die verstandelijk gehandicapten aan te vallen ?
Mijn zoon heeft zelf een verstandelijk hadicap, dus val aub op een ander uit.
Het is wel zo dat ondanks het feit dat Crijnen ons dit flikt, en de Venlose Boys die van zijn praktijken afweet hem toch maar lekker in de vereniging houdt !!
Dit is een totaal verkeerde houding.
Dit stelde je ook in vraagJürgen M. schreef:ik stel enkel de leiding van een vereniging die een bestuurslid blijft in dienst houden in vraag.
Mocht ik zulke praktijken verrichten, mijn werkgever zou me ontslaan, daar ben ik zeker van.
Welke vereniging wil geassocieerd worden met een man als Crijnen ? Ik heb enkel respect voor de Venlose Boys, maar niet voor Crijnen.
Jürgen M. schreef:Beste,