LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Webhostingpark.nl, geen levering, wel betalen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
trucker1985
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 jul 2011 09:15
Locatie: Maastricht

Webhostingpark.nl, geen levering, wel betalen

Ongelezen bericht door trucker1985 »

Beste forumleden,

Al een maand geleden een product besteld bij webhostingpark.nl, netjes betaald, maar er kwam steeds geen oplevering van de dienst.

Meerdere malen gemaild, maar één reactie gehad en dat is dat mijn dienst z.s.m. werd geleverd. Na twee weken nog niets, dus maar weer gemaild en gemaild en gemaild, maar geen enkele reactie.

Bellen heeft ook geen zin, want er neemt niemand op. Je maakt een keuze in het menu en daarna wordt meteen opgehangen. Andere keuze geprobeerd, precies hetzelfde

Ontvang ik gisteren ineens weer een factuur, maar die ga ik uiteraard niet betalen.

Ik wil via dit bericht iedereen waarschuwen om daar in ieder geval niks te bestellen, dus ik raad het af.

Nu moet ik alleen nog zien mijn geld terug te krijgen. Is dan geen duur bedrag, maar denk toch dat iedereen wilt krijgen waarvoor ie betaald en anders het geld terug.

trucker1985
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 jul 2011 09:15
Locatie: Maastricht

Re: Webhostingpark.nl, geen levering, wel betalen

Ongelezen bericht door trucker1985 »

Ik
Klant 04/07/2011 12:47
Hallo,

Ik heb afgelopen vrijdag een bestelling gedaan, maar tot op heden staat hij nog steeds in afwachting. Is de bestelling goed doorgekomen? En wanneer is deze bruikbaar?

Met vriendelijke groet,

Ik

----------------------------

Ik
Klant 05/07/2011 23:45
Hallo,

Ik heb afgelopen vrijdag een bestelling gedaan, maar tot op heden staat hij nog steeds in afwachting. Is de bestelling goed doorgekomen? En wanneer is deze bruikbaar?

Met vriendelijke groet,

Ik

Komt hier nog een reactie op?

Webhostingpark
Staf 06/07/2011 13:47
Beste,

Deze zal zo spoedig mogelijk gelevert worden.

U heeft dit antwoord beoordeeld



Ik
Klant 06/07/2011 14:11
Hoi,

Oké dat is duidelijk. Was alleen een beetje bezorgd, aangezien ik niets meer hoorde van jullie, maar bedankt voor uw reactie.


Ik
Klant 08/07/2011 11:18
Beste,

Wordt mijn product dit weekend nog opgeleverd? Zo niet, wilt u mij dan een tijd doorgeven wanneer dit wel het geval is? Heb week geleden besteld en betaald, maar verneem verder niets meer van u.

Ik
Klant 09/07/2011 08:51
Een reactie zou fijn geweest zijn. Ben al eens klant geweest, maar toen ging het soepeler als nu. Is er een reden voor? Gaarne verwacht ik een reactie.

Ik
Klant 09/07/2011 13:33
U bent vandaag tot 14:00uur open, ik heb vanmorgen alweer op het ticket gereageerd en nog geen antwoord? Ik zal iedere dag weer opnieuw een ticket sturen totdat mijn dienst opgeleverd wordt, want dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Een hele boze (al meer dan een week, zonder dienst) klant

Ik
Klant 13/07/2011 16:06
Hoi,

Zou u willen reageren, anders ga ik stappen ondernemen om of mijn dienst te ontvangen of mijn geld terug.

En gaarne nu een reactie met de oplossing.

Ik
Klant 14/07/2011 14:47
Graag een reactie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik
Klant 14/07/2011 14:48
Graag een reactie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik
Klant 14/07/2011 14:48
Graag een reactie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik
Klant 14/07/2011 14:48
Graag een reactie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik
Klant 14/07/2011 14:48
Graag een reactie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier stuurde ze mij een nieuwe factuur

Klant 18/07/2011 18:54
Die factuur betaal ik niet, totdat ik me dienst heb. Zijn jullie helemaal gek geworden. Tevens heb ik geen reactie gehad en zal verdere maatregelen nemen.

Webhostingpark
wij hebben al meermalen aangegeven je niet te willen voorzien van diensten. Als hij dan hoe dan ook elke keer weer producten blijft aanvragen en betalen gaan wij echt niet terug betalen

Iedere keer weer een andere smoes. Bestel hier nooit een product, want die wordt niet geleverd en als ze niet kunnen leveren, dan gaan ze zelfs iets verzinnen, want een reden geven ze mij niet, dacht ben bij mijn weten een nieuwe klant. En eerst dat we het opgeleverd krijgen en nu mij niet voorzien van diensten.

Wie heeft soort gelijke dingen meegemaakt bij Webhostingpark of andere ICT gerichte diensten?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Webhostingpark.nl, geen levering, wel betalen

Ongelezen bericht door crazyme »

Webhosting voor 2,50 euro per maand, (nog niet) geleverd door iemand die de nederlandse taal niet machtig is. Daar zit geen team achter voor dat geld, misschien is de admin met vakantie?

Daar mag je niet teveel van verwachten. Misschien ben je wel beter af zo. Gewoon een andere host zoeken die wel mail kan beantwoorden.

coinoperator
Berichten: 73
Lid geworden op: 18 jan 2006 19:26

Re: Webhostingpark.nl, geen levering, wel betalen

Ongelezen bericht door coinoperator »

Dit is zelfs geen officiele hoster, ze zijn niet aangesloten bij SIDN of wat dan ook dus ze kunnen zelfs geen website hosten.

http://www.webhosters.nl/webhosting-providers/?letter=w

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Webhostingpark.nl, geen levering, wel betalen

Ongelezen bericht door crazyme »

coinoperator schreef:Dit is zelfs geen officiele hoster, ze zijn niet aangesloten bij SIDN of wat dan ook dus ze kunnen zelfs geen website hosten.

http://www.webhosters.nl/webhosting-providers/?letter=w
Dan staat vast ergens op een slaapkamer een linuxbakje te snorren.....

coinoperator
Berichten: 73
Lid geworden op: 18 jan 2006 19:26

Re: Webhostingpark.nl, geen levering, wel betalen

Ongelezen bericht door coinoperator »

In dat geval kunnen ze nog steeds geen domeinnaam aanleveren.

smilie
Berichten: 341
Lid geworden op: 15 sep 2009 17:50

Re: Webhostingpark.nl, geen levering, wel betalen

Ongelezen bericht door smilie »

coinoperator schreef:Dit is zelfs geen officiele hoster, ze zijn niet aangesloten bij SIDN of wat dan ook dus ze kunnen zelfs geen website hosten.

http://www.webhosters.nl/webhosting-providers/?letter=w
coinoperator schreef:In dat geval kunnen ze nog steeds geen domeinnaam aanleveren.
Domein en website zijn twee andere zaken :)

Maar goed, niet iedereen hoeft deelnemen van SIDN / ICANN te zijn om domeinen te kunnen verkopen; een reseller account kan volstaan.

Echter, reactie van de hoster is niet anders dan zeer onvolwassen te noemen, dus als ik TS was zou ik zo snel mogelijk ergens anders gaan zoeken.

dortseboer
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2011 10:32

Re: Webhostingpark.nl, geen levering, wel betalen

Ongelezen bericht door dortseboer »

Ben wel benieuwd wat voor product u besteld heeft bij hun. Ik heb daar ook zo mijn ervaringen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Webhostingpark.nl, geen levering, wel betalen

Ongelezen bericht door crazyme »

Webhostingpark
wij hebben al meermalen aangegeven je niet te willen voorzien van diensten. Als hij dan hoe dan ook elke keer weer producten blijft aanvragen en betalen gaan wij echt niet terug betalen
Hoe zit dit eigenlijk ?

trucker1985
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 jul 2011 09:15
Locatie: Maastricht

Re: Webhostingpark.nl, geen levering, wel betalen

Ongelezen bericht door trucker1985 »

Dat vroeg ik dus ook bij hun. Ben zelf nog nooit klant geweest. Voor de eerste keer dus daar besteld. Vroeg ik waarom. Kreeg ik verder geen antwoord op. Dus vaag verhaal, maar ja aan een antwoord kom ik dus niet.

Inmiddels hele site offline, dus maar gelukkig dat ik daar geen klant ben geworden. Zit nu gelukkig bij een betere provider, waar je betaald en dienst geleverd krijgt.

wolfheart
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2011 16:20

Re: Webhostingpark.nl, geen levering, wel betalen

Ongelezen bericht door wolfheart »

ik zit al een jaar te wachten en zou een jaar extra krijgen gratis omdat hun een fout hadden gemaakt met het hosten
ik heb een email adres van hem
[email protected]
ik heb zelf voor 1 jaar betaald en 3 maanden servers gehad van hun en toen ineens niks meer site helemaal offline ik ticket gestuurt en kreeg geen normaal antwoord
maar nu weet ik dat hij ook weer onder een ander naam door is gegaan
http://www.webhostingtalk.nl/ is van de zelfde eigenaar als webhostingpark.nl
mvg wolfheart

CSM
Berichten: 511
Lid geworden op: 31 aug 2011 10:37

Re: Webhostingpark.nl, geen levering, wel betalen

Ongelezen bericht door CSM »

trucker1985 schreef:Dat vroeg ik dus ook bij hun. Ben zelf nog nooit klant geweest. Voor de eerste keer dus daar besteld.

Huh? Maar in je e-mail aan hen schreef je dit:

Een reactie zou fijn geweest zijn. Ben al eens klant geweest, maar toen ging het soepeler als nu. Is er een reden voor? Gaarne verwacht ik een reactie.

Beetje vergeetachtig of zo?

Gesloten