LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Roboduster via Groupon

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Van Groupon een mail ontvangen:
Maria, Aug-08 17:18 (CEST):

De Robo- Duster zijn eindelijk aangekomen in Nederland. Ze zijn op dit moment in het warehouse van onze transporteur, waar ze gelabeld worden. Vervolgens worden ze geleverd. Naar de laatste ontwikkelingen, kun je de Robo- Duster uiterlijk deze week in huis verwachten.


Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groeten,

Maria
Customer Support

Groupon B.V.
Dus..

elisah54
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 aug 2011 19:41

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door elisah54 »

allereerst de complimenten voor alle reacties over deze enorme "miskoop"

Heb nog nooit eerder via Groupon iets gekocht en de eerste keer was dus de befaamde en inmiddels beruchte "robo duster" (en tevens de ALLERLAATSTE KEER)
Ben blij alle reacties te lezen... jammer genoeg stemt dit niet tot enige hoop om de roboduster ooit in huis te krijgen :(

Ondanks ( of juist daardoor )de venijnige kritiek van Kromhout trading, heb ik nog weinig vertrouwen dat wij ooit nog geleverd krijgen.

Elke keer is er weer een nieuwe smoes .... ook ik heb besloten na ruim 12 weken wachten het ultimatum op einde van deze week te zetten.

Fijn dat er zo veel mensen zijn die zo prachtig verwoorden zo als toch bijna iedereen zich moet voelen!!! Zorgt toch een beetje voor troost :P
Hopelijk (al is het tegen beter weten in) krijgen wij deze week nog bericht dat wij ons "wondertje" heel snel in huis zullen krijgen.

Sterkte allen en ik lees nog even jullie berichten deze week....

groeten

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

woei..

Reactie van Kromhout
Beste

Na voor u en voor ons lang wachten is uw robo-duster binnen. De lading is pas nu vrijgegeven op Schiphol en zal dus vanaf morgen gelabeld en geleverd worden.

U krijgt van DPD een track & trace code.
Deze wordt aan u gemaild, wanneer uw robo-duster het warehouse verlaat en bij DPD binnen geboekt wordt.

U krijgt uw factuur deze week per mail toegestuurd.

Wij hopen dat uw veel plezier heeft van uw Robo-duster.

Met vriendelijke groet,

Kromhout Trading

Koestraat 135
5014 EC, Tilburg
www.robo-duster.com
[email protected]
ING 6063494
KvK nr.: 52643107
BTW nr. NL850533272B01
Factuur vind ik nog wel vreemd.. maargoed...

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

Whizzi, da's een kopie van de tekst die begin vorige week op de inmiddels bekende website stond.

Als groupon en/of Hr Kromhout nu even de beleefdheid hadden om niet met oude info te smijten en hier of op hun site, via mail of desnoods via postduif een concrete levertijd te geven, gaan ze voorkomen dat deze deal op een aankoop drama voor veel mensen wordt.

Helaas heb ik nog niets van beide vernomen na mijn mails van eind vorige week.

nu te zien dat mensen met oude informatie worden voorzien....walgelijk.

Oww ennuh Radar....bedankt voor jullie steun he? pffff de redactie maakt zich liever druk om het onrechtmatig gebruik van namen op een andere website. Dat hier ook daadwerkelijk duizenden consumenten zitten die benadeeld worden ....dit forum staat er vol mee.(niet alleen dit topic natuurlijk)

Groupon, leverancier, in de hoop dat dit wel gelezen word: morgen voor 17.00 uur wil ik toch echt iets concreets zien. verzaken jullie weer, dan kan je er opnieuw eentje van de lijst halen.

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

soooooweeee!

kreeg je dat net binnen Whizzi?

factuur is gebruikelijk, is immers in vele gevallen je garantiebewijs, en zal op nul staan of reeds betaald tig maanden geleden....

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Letterlijk net binnen ja, 20:04 ontvangen ..

Er stond ook letterlijk boven, Beste , dus niet eens mijn naam .. Klinkt als een erg standaard kopie en plak email die men vast heeft klaar staan.

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

bizar ....ik was denk ik op de eerste dag één van de eerste 300 kopers en m'n naam zit ook vooraan in het alfabet.

nieuw systeem ? first in last out?

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Dhr B vd A komt ook vrij als eerst in het alfabet en ik heb tot op de dag van vandaag nog geen robot hier...

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

wat ga je doen? afwachten?

DPD heeft een ander verwerkingssysteem en meeste leveringen duren een dag langer.

maar eerst die trackingcode nog natuurlijk.....als dat net zolang duurt als het vrijgeven van een lading groupon robotten....

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Ik wacht tot eind van de week... dan verwacht ik de robot in huis of in ieder geval een track&trace code..

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

zojuist de zelfde mail gehad.

calastra
Berichten: 33
Lid geworden op: 22 dec 2003 21:32

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door calastra »

Hallo Allen,

Volgens Groupon zouden de verzendkosten vrijdag worden teruggeboekt naar de mensen die geannuleerd hebben. Heeft iemand van jullie (van de mensen die geannuleerd hebben) al iets ontvangen?
Ik heb in ieder geval nog niets op mijn rekening staan.

MRuiters
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2011 13:18

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door MRuiters »

Nee, ook nog niet terug gehad.
Lijkt me duidelijk dat we hier met een oplichter te maken hebben, ondanks zijn aandoenlijke gespartel in deze topic...

HenkvanPutten
Berichten: 66
Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door HenkvanPutten »

noppes.

Eerst was ik ook overtuigd van een oplichter, maar Groupon was zó 100% zeker steeds van niet....tsja wat dan. Ik heb ze (Groupon) nu een mail gestuurd met de vraag of ze één voorbeeld kennen van één afspraak die op enig moment maakt-niet-uit-waar door Kromhout enigszins is nagekomen.....

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

naar mijn weten is er nog geen enkele robo geleverd.

johanerwin
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 jul 2011 14:06

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door johanerwin »

Heb nog geen verzendkosten retour ontvangen.

Overigens roep ik iedereen op om uit protest hun order als nog te annuleren. Het kan toch niet zo zijn dat een Kromhout na alle frustratie die zij veroorzaakt heeft, nog steeds aan deze actie verdient?
Daarbij is het eenvoudig om op andere wijze een robot stofzuiger te verkrijgen.
Zie ook de Samba Groupon actie van begin augustus.

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

ik vraag me of of alleen de echte "zeikers" als Whizzi en ik nu zoetgehouden worden.
zoals de mail zegt worden ze vandaag herverpakt en zouden we een T&T code tegemoet kunnen zien.

wellicht komt die vanavond nog zoals de meeste mails.

de massale annuleringen die je voorsteld , mmmm niet zeker of dat de juiste weg is. er zijn idd voldoende alternatieven - ook buiten groupon die om en nabij het zelfde kosten en doen.

de dag is nog niet voorbij, die tijd gun ik ze nog even om de toezeggingen ook waar te maken.

johanerwin
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 jul 2011 14:06

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door johanerwin »

Je hebt gelijk dat mijn oproep alleen een enkeling die deze site leest zal bereiken.
Helaas is het niet mogelijk om alle kopers te contacten.
Mijn standpunt dat Kromhout niet op een dergelijke manier geld mag verdienen en zodoende een lachende derde is, blijft onverlet van kracht.

HenkvanPutten
Berichten: 66
Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door HenkvanPutten »

nononsensewim

Ja we zijn onnoemelijke zeurpieten met zijn allen. Gun die arme mijnheer Van Vonderen nou even de tijd om het vliegtuig naar de Bah....pardon, zijn bestellingen ordelijk te boeken en val hem niet steeds lastig terwijl hij zijn koff...eh onze Robodusters moet inpakken.

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

beste johanerwin,

eerlijk gezegd denk ik niet dat we te maken hebben met een ondernemer met slechte intenties. hoe eea gelopen is verdient verre van een schoonheidsprijs. echter hier is ook zeker Groupon debet aan.
Dit is de echte lachende derde , immers die houden stug vol dat er niets aan de ondernemer betaald wordt zolang er geen levering is.

maar bedenk ook dat ik de faillissementen en insolventieregisters met argusogen in de gaten blijf houden.
het lijkt me vrijwel onmogelijk met een behoorlijke vracht uitstaande bestellingen , waarvan de betalingen op een derde rekening staan waar men niet bij kan, om zonder andere handel te kunnen blijven bestaan.
het kapitaal om de fabrikant te betalen zal in eerste instantie ook ergens vandaan moeten komen, naar alle waarschijnlijkheid een bank of investeerder , maar die begint denk ik onderhand ook nattigheid te voelen nu het leveren een daadwerkelijk probleem blijkt te zijn.

Gesloten