LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] The Online Fashion Store

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Rooss02

Re: The Online Fashion Store

Ongelezen bericht door Rooss02 » 07 sep 2011 15:05

Ik heb een aantal weken geleden een kledingstuk bestelt bij the online fashion store, deze heb ik nog in dezelfde week ontvangen.
Echter was het kledingstuk niet naar wens en deze heb ik retour gestuurd.
(volgens de richtlijnen zoals vermeld op hun website).

Ik heb geen mail van bevestiging ontvangen, dus heb ik zelf een mail gestuurd maar deze werd niet beantwoord dus heb ik naar the online fashion store gebeld. Uiteindelijk heb ik wel een mail te bevestiging ontvangen en zouden ze het geld aan het einde van de week overmaken.

Na een week heb ik nog mijn geld niet ontvangen, weer gemailt maar geen reactie. Nogmaals gebeld en het geld zou einde van de week gestort worden.

Na een aantal weken heb ik nog altijd mijn geld niet ontvangen, ik heb al heel wat mailtjes verstuurd en wat telefoontjes gepleegd maar nog altijd heb ik mijn geld niet terug!!

Joanna1234

Ongelezen bericht door Joanna1234 » 09 sep 2011 22:49

Beste Allemaal,

Vorige week heb ik een bericht geplaatst op het forum met mijn persoonlijke mail account. Ik heb hier in gevraagd mij een mailtje te sturen met de klacht en het factuur nummer.

Het is namelijk zo dat door een onverwachte samenloop van handelingen van een van mijn ex collega niet alle mail terug te vinden is van de afgelopen ongeveer 7 weken.
Welke mails ik nog wel terug kon halen heb ik de afgelopen week stuk voor stuk beantwoord.

Ik heb niet van jullie allemaal een e-mail terug kunnen vinden in ons systeem. Ik wil het graag oplossen maar zonder jullie contact gegevens of in ieder geval order nummer is dit onmogelijk. De dames die wel hebben gereageerd hebben in ieder geval reactie ontvangen of de klacht is al opgelost.

Mocht er nog een onopgeloste klacht zijn meld dit dat alstublieft bij mij.

Wij zijn meer dan bereid dit netjes op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Joanna

[email protected]

Joanna1234

Ongelezen bericht door Joanna1234 » 09 sep 2011 22:54

Hierbij een link van onze site waar u onze KVK, BTW en adres gegevens kunt vinden.

http://www.theonlinefashionstore.nl/hel ... conditions

En hierbij nog een link van onze site waar onze adres gegevens nogmaals vermeld staan.

http://www.theonlinefashionstore.nl/pages.php?pageid=2

Guardian72 schreef:zowiezo vage site.

GEEN contactgegevens - alleen een mailformulier.
GEEN Kvk gegevens
GEEN adresgegevens - althans, niet onder 'contact'.

Als je de sitemap klikt (waar je soms nog wel kan vinden waar dingen staan) krijg je een 'bestaat niet' melding.

Het keurmerk is wel echt - dus je zou nog via het keurmerk een klacht in kunnen dienen: http://www.keurmerk.info/Leden_Partners ... s/2288?s=1

De WHOIS info geeft aan dat de site al sinds 2009 bestaat:
Domeinnaam theonlinefashionstore.nl
Status actief
Houder The online fashion store
Administratieve contactpersoon [email protected]
Datum registratie 2009-06-02
Lijkt me niet direct om oplichters te gaan (houden het doorgaans minder lang vol met een site)

De KVK details bij het keurmerk kloppen - alleen zijn daar op hetzelfde nummer 3 items (?).

Je zou kunnen overwegen de webshop nog een keer een mail te sturen - waarin je eist binne 5 dagen je geld terug te hebben (inclusief eventuele extra kosten, zoals porto) anders volgt een klacht richting keurmerk, en overweeg je aangifte te doen.

dianagabriels

Ongelezen bericht door dianagabriels » 10 sep 2011 17:38

Beste Klanten,
Gedurende de maand juli 2011 heb ik de Online Fashion Store offline gezet omdat wij op dat moment gemiddeld 300 bestellingen per dag ontvingen en wij daar helemaal niet op ingesteld waren. Dit heeft voor leverings- en retourproblemen gezorgd. We hebben geprobeerd alle lopende vragen, retouren etc. naar behoren op te lossen.
Eind juli heb ik de nieuwe site online gezet met de juiste telling. Van onze vaste, tevreden klanten kreeg ik de bezorgde mail van "Diana kijk eens op het Radarforum". Het klopt dat ik meerdere websites heb onder andere http://www.theonlinefashionstore.nl; en http://www.just1961shop.nl. http://www.godisawoman.nl en http://www.themoretolove.nl zijn geen webshops van mij. De t-shirts die verkocht worden bij http://www.just1961shop.nl ontwerp ik zelf samen met een leuk team designers. Tot mijn grote verbazing is het label in 6 maanden gegroeid naar 98 winkels. Ik vind het heel spijtig te lezen dat wij steken hebben laten vallen. Ik geef u daarbij mijn privemail [email protected] of mijn mobiel 0651-149680.
Nog een prettig weekend en ik hoop dat u volgende week er anders tegen aankijkt. Mijn welgemeende excuses.

Met vriendelijke groet,
Diana Gabriels Verweijen

Ps. Wilt u het liever persoonlijk afwikkelen, of woont u in de buurt, kunnen we een afspraak maken. Dit is ook mogelijk op zaterdag.

LesleyS

Ongelezen bericht door LesleyS » 13 sep 2011 15:19

Na de negatieve berichten dan ook ruimte voor een positief bericht. Ik heb net telefonisch contact gehad met mevrouw Gabriels en zij gaat er morgen voor zorgen dat het geld van mijn geretourneerde artikel zo spoedig mogelijk op mijn rekening wordt teruggestort. Ik als eerst ontevreden klant kan nu melden mijn vertrouwen in The online Fashion store weer terug te hebben. Je kunt mevrouw Gabriels bereiken op het opgegeven mobiele nummer of via het email adres.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 » 14 sep 2011 07:36

LesleyS schreef:Na de negatieve berichten dan ook ruimte voor een positief bericht. Ik heb net telefonisch contact gehad met mevrouw Gabriels en zij gaat er morgen voor zorgen dat het geld van mijn geretourneerde artikel zo spoedig mogelijk op mijn rekening wordt teruggestort. Ik als eerst ontevreden klant kan nu melden mijn vertrouwen in The online Fashion store weer terug te hebben. Je kunt mevrouw Gabriels bereiken op het opgegeven mobiele nummer of via het email adres.
Zij gaat ervoor zorgen - meld je ook als je het hebt - pas dan is er sprake van correcte (zij het trage) afhandeling!

Lissl

Ongelezen bericht door Lissl » 16 sep 2011 10:21

Inderdaad, tegen mij is ook 4 weken geleden gezegd dat ik mijn geld terug krijg maar tot op heden niks vernomen dus zo´n positief bericht vind ik het niet. Als je weet dat je boze klanten hebt die hun geld terug willen hebben en zoveel "oude" berichten kent van mensen die al 3 maanden op hun geld wachten en nog steeds wachten?, dan zorg je er toch voor dat de nieuwere klachten sneller worden afgehandeld dan die drie maanden???? Hoe moeilijk is het, om een middag de administratie te regelen? Volgens mij is het geld allang al weer ergens anders uitgegeven anders kun je het toch terugbetalen aan je klanten?????? :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Desnoods zet je de website een dag offline, dat is ook alleen maar beter voor de klanten die wat willen kopen want anders schuiven die steeds weer achteraan in de rij en begint het hele negatieve verhaal weer opnieuw. Overigens staan de producten nog steeds online te koop waarvan tegen mij werd gezegd dat ze niet meer geleverd worden. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Slechte zaak. Dat hoor je gelijk aan te passen.

Ik bestel i.i.g. nooit meer iets bij deze webshop en zal mijn vriendinnen het zeker afraden. Ben benieuwd hoe lang ik nog moet wachten op mijn geld terug want ook al heb ik vaak genoeg contact gehad en wordt er gezegd dat ze er achteraan gaan, het staat nog steeds niet op mijn rekening. :x :x :x :x

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 » 16 sep 2011 10:44

@ LesleyS -

Geld al terug?
Of was dit zo`n poging om mensen aan het twijfelen te brengen door de shophouder zelf, danwel een medewerker van de shop?

LesleyS

Ongelezen bericht door LesleyS » 16 sep 2011 13:40

Hoi allemaal,

Ik heb wederom gebeld met het mobiele nummer wat door Diana Gabriels op dit forum geplaatst is. Er werd mij net gemeld dat ik het geld binnen een uur op mijn rekening zou hebben. Ik ben benieuwd en zal het hier ook melden als het geld terug gestort is. Ik erken, het duurt langer dan zou mogen...Maar ik blijf nog steeds vertrouwen op een goede afloop.

eleo

Ongelezen bericht door eleo » 16 sep 2011 15:26

Beste Forumdelers over TOFS,

Een tijdje geleden heb ik mijn verhaal op dit forum geplaatst, omdat ik net als iedereen op dit forum een probleem had met een bestelling bij TOFS. Ik heb ook anderen om hun verhaal gevraagd omdat we dan samen actie konden ondernemen en ben erg blij dat TOFS van daaruit zelf actie heeft ondernomen.
Bij deze kan ik dan ook vertellen dat het probleem is opgelost en heel netjes ook!
Nadat Joanna haar e-mailadres op dit forum heeft geplaatst, heb ik hier direct een e-mail naar gestuurd. Zij heeft mij diezelfde dag nog terug gemaild en we hebben binnen een week kunnen regelen dat mijn geld op mijn rekening stond.
Joanna heeft mij de hele week op de hoogte gehouden van wat er allemaal ging plaats vinden en wat er gebeurd was en heb netjes en op tijd e-mails terug gekregen. Uiteindelijk zelfs veels te veel geld terug gekregen. Ik heb dit netjes gemeld, omdat ik niet graag geld van een ander uitgeef, en heb daar ook weer direct een mail vanuit de praktijk van Diana gekregen en een heel erg leuk bedankje in de vorm van een onwijs leuk shirtje.
Ik vind het heel erg vervelend wat er allemaal gebeurd is, omdat het veel energie kost en je je een beetje machteloos voelt, maar het is echt allemaal goed opgelost. Ik zou aanraden een mailtje naar Diana of Joanna (hun persoonlijke adressen) te sturen en dan zullen ze het echt wel snel oplossen. Ik heb mijn vertrouwen ook aardig terug gekregen omdat je persoonlijke aandacht verdiend als klant en ik die nu ook gekregen heb, ik ga zeker nog eens langs bij de winkel.
Succes!

tnt35

Ongelezen bericht door tnt35 » 17 sep 2011 16:03

16-8-2011 - Theonlinefashionstore.nl (TOFS) is geschorst.
bron

LesleyS

Ongelezen bericht door LesleyS » 19 sep 2011 12:28

Ik heb ook persoonlijk contact gehad met Joanna en Diana en vanochtend stond het geld op mijn rekening. Helaas geen leuk extraatje ontvangen :wink: maar ik heb mijn geld terug en daar gaat het om.
Ook ik adviseer mensen te bellen met Diana en alles te bevestigen per email.

Lissl

Ongelezen bericht door Lissl » 20 sep 2011 09:58

Het heeft even geduurd maar ook ik heb mijn geld teruggekregen. :)
Ik hoop dat TOFS haar les heeft geleerd van dit forum en in de toekomst overzichtelijker te werk gaat :wink:

j91

Ongelezen bericht door j91 » 21 sep 2011 11:23

Ik reageer hier ook maar even aangezien ik niet zo goed weet wat ik moet doen.

Ik heb 9-9 schoenen besteld en betaald
15-9 maar even gemaild waar het bleef aangezien ik nog helemaal geen reactie had gekregen
en nu gister ochtend 20-9 gemaild dat ik mijn geld terug wil, want ik vind dit echt een hele slechte gang van zaken. maar natuurlijk heb ik daar ook geen antwoord op.

Ik weet nu echt niet zo goed wat ik moet doen want ik wil mijn geld eigenlijk gewoon heel graag terug en ik vind dit een hele hele hele hele hele slechte service en zal aan iedereen afraden er iets te kopen, ze laten niet eens iets horen?!! ik heb gewoon nog helemaal niks gehoord van hun kant.

maar goed hoe krijg ik nu mijn geld terug? heb al 2 keer gemaild op hun [email protected] adres maar dat mocht dus niet baten

Starr

Ongelezen bericht door Starr » 22 sep 2011 08:17

jlthkoch schreef:Ze had nog niet gereageerd, dus ik heb haar weer even een Twitter-berichtje gestuurd..........

http://twitter.com/#!/dianagabriels

Misschien moet iedere gedupeerde dat maar doen, totdat ze de zaken netjes oplost!
Nou, we weten in ieder geval waar we ons gezicht NIET laten verbouwen.

j91

Ongelezen bericht door j91 » 23 sep 2011 23:05

nadat ik Diana op haar persoonlijke emailadres (?) had gemaild heb ik een telefoontje van haar gehad en heeft ze het verder heel netjes opgelost.

v.veneman

Ongelezen bericht door v.veneman » 24 sep 2011 03:16

Vanuit het zuiden des lands ook een staaltje oplichterij over The online Fashionstore of Men'schoice in wat voor een constructie ze het ook verzonnen mogen hebben. Want dat de goodwill van deze 2 namen ver te zoeken is moge duidelijk zijn, na het lezen van al deze verhalen. Op 17 augustus heb ik een bril besteld en betaald bij Men'schoice te Rotterdam. Ondanks de op de website genoemde 24-uurs levering na 2 weken nog niets ontvangen. Na enkele mails het geld teruggeist. Komt er ineens van The Onlinfashionstore een vaag bericht over een collega die op vakantie is dat er 300 mailtjes per dag binnen komen. (lijkt me niet vreemd als je zo met je klanten, zoals ik in het forum lees, omgaat). En je raadt het al; na ruim 6 weken nog steeds geen geld of bril ontvangen. Ik word hier spontaan misselijk van. Sommige mensen denken op een wel heel makkelijke manier aan hun geld te komen. Ik moet er verdorie ook keihard voor werken en heb eerst dagen lopen dubben of ik wel zo'n bedrag voor een zonnebril wilde uitgeven. Word ik nog opgelicht ook. Weg geld...weg bril. Ik heb het in ieder geval bij mijn rechtsbijstandsverzekering neergelegd.

frankylwd

Ongelezen bericht door frankylwd » 28 sep 2011 20:00

mijn vriendin heeft 21-9-2011 een jas besteld via deze website, in goed vertrouwen.
maar helaas bleek dit al snel een grote tegenvaller.
na de jas besteld te hebben geen bevestigingsmail via de site zoals vermeld na versturing.
na 3 keer gemaild te hebben met de vraag waarom het bestelde product nog niet verstuurd is gewoon totaal geen reactie.
en het mooiste is nog dat na het bestellen van de jas deze als niet vooradig staat vermeld op de website.
waardeloos!!!
als je zo met je klanten omgaat, heb verdomme 279,95 betaald voor niks en wij wachten tot vrijdag anders nemen wij juridische stappen aangezien ze al in overtreding zijn omdat ze geen bericht hebben gegeven dat het product langer duurt dan door hun aangegeven.
schandalig dat mensen zo met andere mensen omgaan!

v.veneman

Ongelezen bericht door v.veneman » 29 sep 2011 08:39

Na het posten van mijn bericht van vorige week op dit forum heb ik afgelopen dinsdag mijn geld terug gekregen.

yv-on

Ongelezen bericht door yv-on » 01 okt 2011 01:02

Ook ik heb 2 weken geleden een broek besteld op the online fashion store, en... nog steeds NIETS ontvangen.
Heb diverse malen gemaild of er iets bekend is, omdat het geld wel van mijn rekening is afgeschreven. GEEN REACTIE. Ook elke dag geprobeerd te bellen en krijg steeds het antwoordapparaat dat ze je helaas niet persoonlijk te woord kunnen staan - en er wordt gevraagd een mail te sturen, die ze binnen 5 dagen zullen beantwoorden (NOT!)
Op de website staat vermeld dat ze proberen binnen 1 dag na ontvangst van betaling te leveren. Ik heb het de 17e besteld en betaald, en niets mogen ontvangen. Ik ben er helemaal klaar mee. Geduld heb ik wel, maar helemaal niet leveren of op z'n minst even reageren op de mail??!!!! Heb ze gezegd ( per mail uiteraard want de telefoon nemen ze natuurlijk niet op) dat ik de broek niet eens meer wil, maar dat ik mijn geld einde vd week terug gestort wil hebben op mijn rekening. Ik hoop ook maar dat ik mijn geld nog terug krijg. Ik betwijfel het!

Gesloten