LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
2limbo
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 aug 2011 11:10

Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door 2limbo »

Nog als diverse Nederlanders heb ik van de Groupon-deal gebruik gemaakt en een Empire tablet gekocht. Aangezien de levering van het tablet nogal wat vertraging kende, deed de leverancier via Groupon het aanbod een alternatief tablet te leveren. Gezien de slechtere specificaties van dit tablet heb ik daar uiteraard geen gebruik van gemaakt. Vanaf dat moment heb ik 12 mails gestuurd en telefonisch contact gehad met zowel de leverancier alsmede Groupon. Groupon verwijst naar de leverancier, de leverancier verwijst naar Groupon. Na heel wat mailtjes heen en weer, kreeg ik na ruim 14 dagen de mededeling van Groupon dat het tablet niet meer geannuleerd kon worden aangezien het nu in het afleveringstraject zit.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat Groupon er alles aan doet om een deal door te laten gaan, ook al wil de klant dit niet meer. Na een aankoop is er altijd heeeeeel snel een bericht van Groupon. Bij annulering is het contact aanmerkelijk korter. Groupon is klaarblijkelijk een echt Amerikaans bedrijf waarbij prestaties in sales voorop staat en de belangen van de klant ondergeschikt zijn. Zijn er nog meer mensen die deze ervaring hebben opgedaan?
:oops:


Noldy84
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2011 16:31

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Noldy84 »

Opbellen en zeggen dat je annuleert, als ze zeggen dat het niet kan is onzin. Wordt moeilijk als het al reeds verstuurd is maar dan moet het ook echt onderweg zijn en ben jij dus in het bezit van een track&trace code. Als je het binnen hebt heb je de kans om het product binnen 7 dagen terug te sturen en de koop te ontbinden dit is wettelijk bepaalt (koop op afstand).

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door nononsensewim »

Godskolere....wat nou aftersales? twee weken geannuleerd en dan nog doordouwen ?
Betaalde je met Credit Card? disputeer dan het bedrag direct. Mijn ank (ABN) haalt altijd eerst het bedrag terug en dan dan wordt er bekeken wie er gelijk heeft.

En groupon, ***** mensen.....moeten we nou voor deze groep mensen er ook al bovenop zitten? Is het roboduster verhaal nog niet eens afgerond, staat de volgende alweer klaar.

naja afijn....veel erger als de roboduster kan dit niet worden,

Ik vraag de robosuckers groep ook even mee te helpen.

elisah54
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 aug 2011 19:41

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door elisah54 »

Dit is een bekend verhaal bij de Robodustersclan!!

Hopelijk wordt het nu eens en voor altijd opgelost.
Dit was mijn eerste "deal" met Groupon maar meteen de allerlaatste.
Als forumleden hebben wij heel wat ingezonden stukjes geschreven en warempel
Groupon begon ons verhaal serieus te nemen. Jammer genoeg voor heel wat mensen te laat gezien het aantal annuleringen.

Noldy84
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2011 16:31

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Noldy84 »

2limbo laat ons weten wat je voorderingen zijn

2limbo
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 aug 2011 11:10

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door 2limbo »

Hallo Noldy84,

Gezien eerder gegeven advies van "nononsensewim" heb ik het creditcardbedrijf verzocht het door mij betaalde bedrag op mijn rekening terug te storten. Zal dus even afwachten zijn.

P.S. Heb ook op de site van Klachten.nl mijn klacht geplaatst. Deze wordt doorgestuurd naar het betreffende bedrijf, in dit geval Groupon.nl. Groupon reageert normaliter bij aankoop binnen enkele seconden met diverse mails. Bij een klacht duurt dit aanmerkelijk langer. Tot nu toe nog geen enkele reactie!

Verdere ontwikkelingen zullen volgen!!!

Groupon.nl
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 jan 2011 11:26

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

Hi all!

We hebben vrijdag alle kopers van de tablet een mail gestuurd met meer uitleg over de vertraging. Deze kun je hieronder teruglezen. Mocht je de groupon willen annuleren, dan is dit mogelijk. Mail hiervoor naar [email protected] of bel naar 020 435 0369.


Beste Grouponner,

Onlangs heb je de volgende deal gekocht:

€ 199 voor een Empire 8,4-inch Tablet met hoes (waarde € 449)

Vervelend genoeg is er een behoorlijke vertraging geweest in de levering van deze tablet, wij hebben contact gehad met YourTablet hierover en zij verzekeren ons dat de nieuwe lading tablets vrijdag 19 augustus aankomen. Verzending van je tablet zal dan ook vanaf maandag 22 augustus beginnen.

Wij vinden het erg vervelend dat je er zo lang op hebt moeten wachten maar je hebt je tablet uiterlijk in week 34 in huis.

Wij hebben ook bericht gekregen dat niet iedereen zijn gegevens heeft ingevoerd op de website van YourTablet.nl, aflevering word dan bijzonder moeilijk. Je kan je gegevens via onderstaande website invoeren.

http://yourtablet.nl/groupon/

Heb je je tablet al, dan kan je deze mail als niet verzonden beschouwen!

Mocht je hierover vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected] en 020 435 0369.

Tot snel op groupon.nl!

Met vriendelijke groet,

Het Groupon Team

2limbo
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 aug 2011 11:10

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door 2limbo »

Na ruim 14 dagen diverse mails en telefoontjes te hebben gepleegd naar zowel Groupon alsmede de leverancier, komt nu dit bericht hier op de site van radar met de mededeling dat het bestelde tablet eenvoudig kan worden geannuleerd via het aangegeven mailadres.

Ik heb dit meteen gedaan en ik ben benieuwd of het tablet daadwerkelijk wordt geannuleerd en het geld wordt terug gestort.

Verdere ontwikkelingen zullen meteen worden gepost.

Een sceptisch en afwachtende grouponner!

2limbo
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 aug 2011 11:10

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door 2limbo »

Vervolg !

Nadat ik de mail heb gestuurd naar het bovenvermelde adres kreeg ik dit bericht van Groupon:

Beste klant,

Je kunt de tablet op dit moment annuleren, omdat blijkt dat het tweede deel van de bestelling nog niet klaar is voor verzending. Mocht je van deze optie gebruik willen maken, dan horen we graag met welk e-mailadres je een account hebt zodat we de terugbetaling in orde kunnen maken.

Met vriendelijke groet,
Marloes
Customer Support

Groupon B.V.
http://www.Groupon.nl


Ben benieuwd ! Verdere ontwikkelingen zullen worden geplaatst.

2limbo
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 aug 2011 11:10

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door 2limbo »

Wellicht laatste update over deze Groupon-deal.

Vandaag deze mail ontvangen van Groupon. Het tablet is geannuleerd! Het kan dus wel. Nu afwachten of het geld op tijd wordt teruggestort.

Geachte Grouponner

We hebben de vouchers teruggevonden in uw account. De betaling is direct teruggeboekt naar je rekening. Je ontvangt het volledige aankoopbedrag binnen 5 á 10 werkdagen op je bankrekening of binnen 30 dagen wanneer het een creditcard betaling betreft.

Met vriendelijke groet,
Marloes
Customer Support

Groupon B.V.
www.Groupon.nl

T: +31 20 435 03 69
F: +31 20 890 76 35
E: [email protected]



Hopelijk zullen in de toekomst deze hoeveelheden berichten naar Groupon niet meer nodig zijn om iets te annuleren. Een beetje vertrouwen hersteld!

Ex-Empire-Grouponner.

elisah54
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 aug 2011 19:41

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door elisah54 »

Hopelijk komt de terugbetaling inderdaad binnen het gestelde termijn.

Maar het is én blijft jammer dat het allemaal zo is gegaan.

Wij (bijna 1100 personen) zitten met spanning te wachten tot dat onze roboduster met vertraging van ruim drie maanden morgen ja ja :roll: geleverd zullen worden.
Nu maar niet hopen dat na een dag vrij nemen zonder resultaat, morgenavond een mailtje van Groupon komt, dat het helaas niet gelukt is :evil:
Hou er in mijn achterhoofd al een beetje rekening mee.
Maar we laten het je weten.

2limbo
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 aug 2011 11:10

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door 2limbo »

Hallo Roboduster-gedupeerden,

Ik voel met jullie mee en kan mij jullie frustratie enigszins voorstellen. Vandaag kreeg ik een bericht van Groupon dat het betaalde bedrag op mijn rekening is gestort. Bij mij heeft het geheel ruim 3 weken geduurd, bij jullie al maanden!

Ik hoop van ganser harte dat er een goede (voor jullie dan) oplossing komt. Het geeft wel aan dat het voor Groupon verstandig is de partners waarmee ze samenwerking en wiens deal ze plaatsen, beter door te lichten en te controleren of het een goede partner is. Jullie zijn met zijn allen het bewijs dat indien het tegenovergestelde van toepassing is, een hele hoop mensen hiervan de dupe zijn.

Groetend,
2limbo

mies60
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 aug 2011 21:39

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door mies60 »

Inmiddels is de vrijdag verstreken zonder dat het beloofde tablet in mijn bezit is. Groupon gebeld (duurde nogal lang voordat ik iemand aan de lijn kreeg) waar ik eerlijk gezegd een beetje afgescheept werd.
Nog erger was YOURTABLET, dit bedrijf kent wel een zeer vreemde pr. De telefoniste lijkt een geprogrammeerde buikspeekpop (max drie weken...) en andere medewerkers zijn zeer stellig in het beloven van zaken die pertinent niet waar zijn (ik sta hier met de tablets voor me en ze gaan zo de deur uit..U kunt van mij aannemen dat u het apparaat maandag ( de 15e) in huis hebt...).
Nu dus maandag aan de slag om geld terug te krijgen. Weer moeite en telefoonkosten. Hebben anderen het ding wel in huis?

2limbo
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 aug 2011 11:10

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door 2limbo »

Hallo Mies,

Ik heb een gelijke ervaring opgedaan in mijn contact met YourTablet.nl Er wordt veel gezegd maar er gebeurt weinig. Na het aanbod een alternatief tablet te nemen (beduidend mindere specificaties) om de lange wachttijden op het tablet te vermijden, heb ik contact opgenomen met Yourtablet en hen verteld dat het alternatief een slecht alternatief was (waarop ik de opmerking kreeg:" Ik zou dat ook niet doen") en hun voorgesteld een duurder tablet te willen nemen. Dit was onmogelijk! Jouw verhaal lezend, is de vraag in hoeverre dit bedrijf serieus genomen moet worden en in hoeverre Groupon zich ervan overtuigt met een goede en solide partner te werken.

Succes en probeer je aankoop te annuleren!

Betty193
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 aug 2011 11:05

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Betty193 »

Hier een bericht van een teleurgestelde Groupon klant.
Alle meldingen komen me zo bekend voor, het laatste wat ik telefonisch kreeg te horen is, dat mijn tablet in het distributiecentrum ligt en dat de postcode (?) gecontroleerd moet worden.
Zaterdag jl zou de tablet bezorgd moeten zijn.
Maar heb niet eens een verzendcode ontvangen.
Het allervervelendste is dat Groupon naar de leverancier verwijst en Your tablet naar Groupon,
Inmiddels heb ik de koop geannuleerd en mijn geld teruggevraagd.
Ik ben bang dat dait lang gaat duren......

Arthurtje
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 aug 2011 11:25

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Arthurtje »

Ook ik heb een Empire M840 bestelt met het idee:"dat is een leuk speeltje om de vakantie mee door te komen"
Echter 7 weken later (levertijd was maximaal 3 weken) heb ik nog geen tablet in huis. Ik heb al verschillende keren gebeld en gemailed maar iedere keer loop ik weer tegen teleurstellingen aan. De vorige keer dat ik heb gebeld werd mij verteld dat de tablets in het distributiecentrum lagen. Er werd mij garandeert door een medewerkster van Yourtablet dat de tablet uiterlijk afgelopen vrijdag (26 augustus) bezorgd zou worden en ik kreeg nog veel plezier van mijn aankoop toegewenst.
Ik heb nog afgewacht tot zaterdag (dan bezorgd TNT ook nog pakketpost) maar helaas, nog steeds geen tablet.
Ik ben het wachten inmiddels moe geworden en ik ga maandag wederom bellen wanneer mijn tablet nou eindelijk binnen komt. Als er wederom een belofte word gedaan die niet nagekomen wordt zal ik mijn aankoop annuleren, maar ik heb hier en daar al gelezen dat dit ook de nodige tijd kost.... Jammer.

Ik vraag me af of iemand de tablet al ontvangen heeft?

mies60
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 aug 2011 21:39

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door mies60 »

Het zou fijn zijn wanneer we misschien gezamenlijk een vuist kunnen maken. Radar helpt?

Arthurtje
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 aug 2011 11:25

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door Arthurtje »

Misschien tijd voor een koude douche :idea:

2limbo
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 aug 2011 11:10

Re: Groupon-deal Empire tablet onmogelijk te annuleren????

Ongelezen bericht door 2limbo »

Een ijskoude douche zou helemaal op zijn plaats zijn! Voor Radar wellicht een interessant onderwerp om aandacht aan te besteden.

Gesloten