LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zalando

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
MariaGonz
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 okt 2011 11:21

Zalando

Ongelezen bericht door MariaGonz »

Hi iedereen...

Graag wil ik weten of iemand al ervaring heeft met Zalando? Ik weet dat het een redelijk nieuw bedrijf is in Nederland en heb nog niemand in mijn omgeving gesproken die het al heeft gebruikt..

Hoe zit het met de levertijden en klantenservice?

Heb tot nu toe mijn online shopping gebeuren via Topshop of Groupon gedaan, maar toch nog opzoek naar andere mogelijkheden.

Natie
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2011 17:09

Re: Zalando

Ongelezen bericht door Natie »

Ik heb al verschillende keren bij Zalando besteld en ben erg tevreden met de producten en leveringen. Bij de producten staat de te verwachte levertijd en dit klopt ook. Bij bepaalde producten staan ook beoordelingen over het product van klanten. Handig als je iets meer over het product te weten wilt komen. :)

DL3B
Berichten: 111
Lid geworden op: 28 okt 2005 12:42

Re: Zalando

Ongelezen bericht door DL3B »

Al diverse schoenen en kleding besteld. Levertijd zoals gemeld. (je krijgt ook een track & trace code zodat je zelf kunt volgen)Retourneren ook geen probleem.
En je kunt gewoon bestellen zonder vooraf te betalen, bevalt het produkt je niet, dan heb je ook geen gezeur met terugstorten van geld e.d.

Gesloten