LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.lexa.nl betaald

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
allier
Berichten: 21
Lid geworden op: 22 jun 2011 20:02

Re: www.lexa.nl betaald

Ongelezen bericht door allier »

Jaloers dat ik plezier beleef aan een afspraakje :?:

Ik zie dat je PB niet aanstaat waarom deze beschuldiging maar je bent nog jong zie ik 21 en nu al een grote mond :mrgreen:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: www.lexa.nl betaald

Ongelezen bericht door Guardian72 »

seconds-out schreef:
Het geloof in datingsites staat voor mij gelijk als het geloof in een religie.
:mrgreen:
Laat ik nu mijn vrouw ontmoet hebben via een religieuze datingsite :lol: (echt)

magere janus
Berichten: 71
Lid geworden op: 09 sep 2011 19:22

Re: www.lexa.nl betaald

Ongelezen bericht door magere janus »

Is het zo slecht om via een datingsite een partner te vinden ?
Dit is 2011 social media natuurlijk zullen er fake sites zijn maar dat is de hele wereld toch.
Laatst gewijzigd door magere janus op 25 nov 2011 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: www.lexa.nl betaald

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 01:20, 1 keer totaal gewijzigd.

magere janus
Berichten: 71
Lid geworden op: 09 sep 2011 19:22

Re: www.lexa.nl betaald

Ongelezen bericht door magere janus »

Laatst bijgewerkt door magere janus op 26 nov 2011 00:03, in totaal 1 keer bewerkt.
Ik bedoel hiermee dat ik de wereld niet bewerkt heb.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: www.lexa.nl betaald

Ongelezen bericht door bprosman »

Zo oud had ik je ook niet ingeschat.

magere janus
Berichten: 71
Lid geworden op: 09 sep 2011 19:22

Re: www.lexa.nl betaald

Ongelezen bericht door magere janus »

Schiet al aardig op hoor :lol:

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: www.lexa.nl betaald

Ongelezen bericht door Jolijn »

magere janus schreef:
Laatst bijgewerkt door magere janus op 26 nov 2011 00:03, in totaal 1 keer bewerkt.
Ik bedoel hiermee dat ik de wereld niet bewerkt heb.
:lol:

O jawel, ieder mens bewerkt een heeeeel klein beetje de wereld, gewoon al door er te zijn (hoef je niet eens voor te schoffelen, graven e.d.)
:wink:

magere janus
Berichten: 71
Lid geworden op: 09 sep 2011 19:22

Re: www.lexa.nl betaald

Ongelezen bericht door magere janus »

Dat is natuurlijk wel zo :wink:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: www.lexa.nl betaald

Ongelezen bericht door Guardian72 »

seconds-out schreef: Ik geloof je!
Het lijkt een woordgrapje, maar ik meen het! :D

Note In de bijbel staan ook WEL dingen die kloppen hoor... :roll:
Het leuke is dat je die fakes wel degelijk kunt herkennen.
Het zijn te mooie dames of heren, vaak 'russisch'- en zijn na 1 mail al zo verliefd..
En, bij elke mail volgt een foto in minder kleding dan de vorige...
Bij mail 4 of 5 beginnen de verzoeken om geld, voor een ticket, ziek familielid of schulden die hij/zij zou hebben bij de maffia of zo...

De Nederlandse fakes hebben geen van allen een computer op dat moment, dus maar een SMS box die je moet gebruiken...

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: www.lexa.nl betaald

Ongelezen bericht door duiner »

Chanmaster schreef:Hallo!
Ik heb eergisteravond een abonnement op http://WWW.LEXA.NL willen afsluiten. Dit koste mij zeggen en schrijven:€ 59,70 voor 6 maanden dating plezier maar wat constateerde ik toen de betaling via I-Deal was voltooid? Hetzelfde bedrag werd onmiddellijk tot drie maal aan toe middels een automatische incasso en vervolgens een bedrag a.d.:€ 89,40. Nu was de rekening waarop dit gebeurde voor automatische incasso geblokkeerd dus het feest ging niet door. Wel:€ 59,70 betaald, geen abonnement en er is geen hond die er ook maar iets aan doet of kan doen omdat maatregelen gewoon veel te duur zijn.
ach, dat was vroeger al zo , met mijn zus , nooit beginnen aan die dating-dingen
het kost je alleen maar geld..
de tijden zijn dus niet veranderd ..

net zoals die Boekenclub toen, daar kwam je ook nooit meer van af
..

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: www.lexa.nl betaald

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Ik zie dat je PB niet aanstaat waarom deze beschuldiging maar je bent nog jong zie ik 21 en nu al een grote mond
Waarom zou ik mijn PB aanzetten ?

Zodat je weer bedreigende en smerige PB's kan versturen?
Let wel, Al jouw dreig-PB Berichten zijn destijds bij de Moderator gemeld en ook in zijn geheel naar hun doorgestuurd..

benikeennederlander
Berichten: 129
Lid geworden op: 27 jun 2011 14:02

Re: www.lexa.nl betaald

Ongelezen bericht door benikeennederlander »

Even voor alle duidelijkheid, ik zoek geen partner via zo'n site.
Een goed uitziend en een leuk persoon heeft dat niet nodig.
Als iemand speciaal een datingsite nodig heeft om aan iemand te komen, dan mankeert er toch wel het een en ander aan zo'n persoon.

De meeste mensen die op zo'n datingsite staan zijn regelrechte kneuzen, ander woord heb ik er niet voor.
Ik gebruik hier het woord meesten, omdat ik mij ook wel enigzins voor kan stellen dat er mensen zijn die dolgraag iemand willen hebben omdat ze zo alleen zijn en wegens drukke werkzaamheden er maar niet aan toe komen om iemand op een reguliere wijze te benaderen. Ik besef dat ik met mijn opmerking kneuzen ook wel bepaalde mensen gekwetst hebt, daarvoor bied ik mijn excuses aan.

Betreft fake profielen: Er zullen heus wel fake profielen aanwezig zijn net zoals dat er lelijke mensen daar opstaan, maar dat neemt niet weg dat niet iedereen fake is.

Wel verkeer ik in de overtuiging dat indien iemand zeeën van tijd heeft en er leuk en goed uitziet en zuiver op de graad is, zo een partner heeft.

Dit bericht is bewerkt door benikeennederlander, reden van bewerking: Dit klinkt vriendelijker dan wat ik hiervoor zei.

lexa.nl
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 sep 2008 16:47

Re: www.lexa.nl betaald

Ongelezen bericht door lexa.nl »

Beste Chanmaster,

Uit uw bericht kan ik opmaken dat er meerdere bedragen van uw rekening zijn geïncasseerd terwijl u alleen een betaling wilde doen voor een 6 maanden Full membership.

Ik betreur het dat u slechte ervaringen heeft met onze website. Ik wil u daarom graag e.e.a. uitleggen om het te verhelderen en u hopelijk een beter gevoel te geven.

Ik kan uit uw bericht niet opmaken of dat u inmiddels contact heeft opgenomen met de Customer Care service van Lexa.nl. Wanneer er meerdere bedragen van uw rekening zijn afgeschreven kunnen wij dit zonder problemen terug storten naar uw rekening. Wat er fout is gegaan tijdens uw betaling kan ik helaas niet achterhalen want daarvoor heb ik uw gegevens nodig zodat ik dit voor u kan nakijken. Ik wil u daarom vragen om toch contact op te nemen met de Customer Care afdeling zodat wij u verder kunnen helpen en het voor u in orde kunnen maken.

U kunt contact opnemen door naar de website www.lexa.nl te gaan, door te klikken op 'Help', dat staat onderaan de pagina, kunt u een bericht sturen naar de Customer Care service. Zij zullen alles voor u nakijken en het voor u in orde maken.

Met vriendelijke groet,

Charlotte van het Lexa-team

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: www.lexa.nl betaald

Ongelezen bericht door olaf79 »

ArneLH schreef:Lijkt me nogal onwaarschijnlijk dat dit iets met iDeal te maken heeft inderdaad. Wat betreft de overeenkomst: wel betaald, niet geleverd = probleem voor lexa.nl
Toch is dat niet onwaarschijnlijk want de afgelopen weken staat het bol van dit soort berichten. ABN heeft 2 weken geleden zelfs alle pinbetalingen dubbel afgeschreven en toen vervolgens alles weer dubbel teruggestort om het vervolgens alsnog af te schrijven. Er schijnt een grote bug in het betaalsysteem te zitten bij currence met allerlei kwalijke gevolgen. Het heeft allemaal te maken met het nieuwe pinnen. Ook Ideal is gekoppeld aan dat systeem dus het verbaast me niks als daar ook iets goed mis gaat.

Gesloten