LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.funny-buddha.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Sanne26
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 okt 2010 15:29

Re: www.funny-buddha.nl

Ongelezen bericht door Sanne26 »

wittebol schreef:Ik heb mijn pakket ook ontvangen!
Gelukkig!
Ik was op vakantie dus had het zaterdag al ontvangen..
Ik heb alleen verkeerde maten :( maar denk dat ik ze maar niet trug stuur want ben blij dat ik iets heb :D
Bedankt voor alle steun en ik zeg sorry omdat ik funny buddha als oplichters zag!

Groetjes hilde

Verkeerde maten ook nog?? Nou sorry, maar daar nam ik geen genoegen mee, hoe lang het ook geduurd heeft. Maar ik snap je angst, wat als het weer zo'n gedoe wordt.. Maar ik zou gewoon EERST mn geld terugvragen, en dan pas terugsturen, en anders doorverkopen op marktplaats?? Maar dit deugt natuurlijk niet.

Ik heb de mazzel gehad dat mijn pakket in orde was, maar anders..?

wittebol
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 dec 2011 20:19

Re: www.funny-buddha.nl

Ongelezen bericht door wittebol »

ik ben idd allang blij dat ik iets heb ja!!!
ik heb fb een mail gestuurd omdat de maten niet goed zij en of ik mijn geld trug kan krijgen..afwachten dus maar weer..
en idd anders maar weer verkopen.

alvast een gelukkig nieuwjaar sanne!

gr hilde

caloju
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jan 2012 21:57

Re: www.funny-buddha.nl

Ongelezen bericht door caloju »

Hallo allemaal,
Ik ben in 2010 al opgelicht door dit bedrijf. Diverse uggs gekocht en een jas van Moncler. De helft werd maar gelverd, na erg erg lange tijd. Hij vertelde toen al dezelfde smoesjes als hij aan jullie allemaal vertelde. De chauffeur van de pakketdienst zou pakketjes onderscheppen, etc.
Echter heette het bedrijf toen nog DvK-mode. Ook gevestigd in Helmond aan de Gladiolenstraat. De eigenaar heet Dennis van Kuyen (DvK).
Ik kwam erachter doordat ik de nieuwe site op internet vond van Funny Buddha en deze verdacht veel leek op die van DvK mode. Ik stuurde een mailtje naar deze site en kreeg een reactie terug, ondertekend door Dennis van Kuyen. Toen ik hem ermee confronteerde en vroeg of ie me nog geld terug wilde geven gaf ie zich niet meer thuis.
Ik heb vorig jaar al veel speurwerk gedaan naar zijn naam op internet. Hij bleek toen nog samen met een familielid werkzaam te zijn in een hoveniersbedrijf, vanaf 2011 gevestigd aan de Hobbemalaan in Helmond.
De naam van Dennis is echter vorig jaar al gewist van deze site en ook het adres is veranderd in de Hobbemalaan (www.vankuijenhoveniers.nl)!!!

caloju
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 jan 2012 21:57

Re: www.funny-buddha.nl

Ongelezen bericht door caloju »

Momenteel adverteerd ie volgens mij op marktplaats met diverse uggs onder de naam de kuijt uit helmond.

Sanne26
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 okt 2010 15:29

Re: www.funny-buddha.nl

Ongelezen bericht door Sanne26 »

caloju schreef:Hallo allemaal,
Ik ben in 2010 al opgelicht door dit bedrijf. Diverse uggs gekocht en een jas van Moncler. De helft werd maar gelverd, na erg erg lange tijd. Hij vertelde toen al dezelfde smoesjes als hij aan jullie allemaal vertelde. De chauffeur van de pakketdienst zou pakketjes onderscheppen, etc.
Echter heette het bedrijf toen nog DvK-mode. Ook gevestigd in Helmond aan de Gladiolenstraat. De eigenaar heet Dennis van Kuyen (DvK).
Ik kwam erachter doordat ik de nieuwe site op internet vond van Funny Buddha en deze verdacht veel leek op die van DvK mode. Ik stuurde een mailtje naar deze site en kreeg een reactie terug, ondertekend door Dennis van Kuyen. Toen ik hem ermee confronteerde en vroeg of ie me nog geld terug wilde geven gaf ie zich niet meer thuis.
Ik heb vorig jaar al veel speurwerk gedaan naar zijn naam op internet. Hij bleek toen nog samen met een familielid werkzaam te zijn in een hoveniersbedrijf, vanaf 2011 gevestigd aan de Hobbemalaan in Helmond.
De naam van Dennis is echter vorig jaar al gewist van deze site en ook het adres is veranderd in de Hobbemalaan (http://www.vankuijenhoveniers.nl)!!!

Jeetje.. Wat moet je allemaal nog krijgen dan? Misschien handig voor jou om ook even een berichtje achter te laten bij www.eerstehulpbijoplichting.nl..

Ik ben gelukkig niet opgelicht, en mijn pakket was in orde, ben er superblij mee, alleen de ellende die er aan vooraf is gegaan maakt het allemaal wat minder fijn..

Succes ermee, ik hoop dat het nog goedkomt..

dewitte
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 dec 2011 23:50

Re: www.funny-buddha.nl

Ongelezen bericht door dewitte »

Op 23-12 heb ik de keuzen gehad om te wachten op mijn bestelling of geld terug (per mail). Ik heb toen meteen laten weten dat ik mijn geld graag terug wil ontvangen, nog geen geld terug.
29-12 heb ik weer een mail gestuurd met de vraag waar het geld blijft.
Een standaard mail terug gehad met, wegens vakantie niet aanwezig.
Alle bestellingen zijn verzonden.De bestelling moets voor 1 jan, binnen zijn.En ze waren er weer vanaf 2 jan,
Deze Dennis heeft niet alleen problemen met het versturen van bestellingen maar ook problemen met geld over maken.
Dat hoeveniersbedrijf is van zijn ouders.
Dennis van kuijen is geboren op 07-02-1983 ik hoop dat hij veel geld op haalt met zijn verjaardag zodat hij ons kan terug betalen.

Wendyy007
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 dec 2011 13:46

Re: www.funny-buddha.nl

Ongelezen bericht door Wendyy007 »

Haihai..

Ik heb tot op heden ook nog steeds geen pakketje ontvangen.
Maandag nog contact gehad met Dennis, we moesten afwachten tot vandaag omdat alles verzonden is.
Vanavond weer bellen anders kregen we het geld terug heeft ie ons beloofd...
We horen het vanavond wel, jullie horen het dan wel.

Groetjes, Wendy

Sanne26
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 okt 2010 15:29

Re: www.funny-buddha.nl

Ongelezen bericht door Sanne26 »

'T is toch niet te geloven :!:

Waarom kan het bij de 1 wel goed gaan, en bij de ander niet.. Helaas voor jullie is het liegen en bedriegen nog steeds niet voorbij dus :?

sharn0507
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 dec 2011 19:09

Re: www.funny-buddha.nl

Ongelezen bericht door sharn0507 »

Ja Helaas had wel een pakket ontvangen maar miste twee jassen hij zegt dat die gejat zijn onderweg en dat ik ook mijn geld terug krijg zo vreemd:(

groetjes Sharon

sharn0507
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 dec 2011 19:09

Re: www.funny-buddha.nl

Ongelezen bericht door sharn0507 »

Gelukkig heb ik mijn geld terug gekregen dus ik neem mijn woorden terug.. Het zijn geen oplichters :D :)

Gaab95
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jan 2012 10:21

Re: www.funny-buddha.nl

Ongelezen bericht door Gaab95 »

Ook mijn dochter heeft Uggs besteld bij Funny Buddha.
En ook zij kreeg een mail waarin stond dat er een zending gestolen was. Als ze haar banknummer doorgaf kreeg ze zo snel mogelijk geld terug.
Het is nu een week geleden en er is nog steeds niets teruggestort. Zojuist heb ik weer een mailtje gedaan en kreeg vrijwel direct een mail terug. Deze was exact hetzelfde geformuleerd als de vorige mail.
Weet iemand een mogelijkheid om deze webwinkel te stoppen? Het is toch sneu als er steeds weer mensen gedupeerd worden...... :evil:
En wat kan ze het beste doen om haar geld terug te krijgen? :?:

Sanne26
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 okt 2010 15:29

Re: www.funny-buddha.nl

Ongelezen bericht door Sanne26 »

Ik geloof helemaal niet meer in de excuses dat zendingen gestolen zijn. Mijn pakket is toch ook gewoon aangekomen?

Deze jongeman kan gewoon geen webshop runnen, zo simpel is het. En dan met smoesjes komen en het geld terugstorten, sure :roll: Er is geen 1 website volgens mij waarvan zóveel zendingen zijn gestolen. Allemaal stierenpoep als je het mij vraagt.

Gaab95
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jan 2012 10:21

Re: www.funny-buddha.nl

Ongelezen bericht door Gaab95 »

sharn0507 schreef:Gelukkig heb ik mijn geld terug gekregen dus ik neem mijn woorden terug.. Het zijn geen oplichters :D :)
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ik heb al heel wat mailtjes gestuurd, maar geen reactie................. :evil:

tessie1986
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2012 19:41

Re: www.funny-buddha.nl

Ongelezen bericht door tessie1986 »

beste mensen,

Op 22 oktober heb ik een paar uggs besteld en netjes meteen betaald. na 4 weken had ik nog niks ontvangen en maar eens gemaild, kreeg ik inderdaad ook die standaard excuus mailtjes.

Na heel veel dreig mails gestuurd te hebben heb ik net voor de kerst eindelijk uggs gekregen. En wat denkt u? 2 linkerlaarzen, maar nu is meneer dennis nergens meer te bekennen en reageert nergens meer op.

Ik heb inmiddels aangifte gedaan van oplichting bij de politie.

Wie heeft dit nog meer?

Tessie

Gaab95
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jan 2012 10:21

Re: www.funny-buddha.nl

Ongelezen bericht door Gaab95 »

Ik heb zojuist het nummer gebeld van van Kuijenhoven Hoveniers (waarvan de website hier boven in een vorig bericht wordt vermeld) en kreeg een mevrouw aan de telefoon. Ze vertelde dat het haar zoon is die in Ugss handelt en gaf me zijn mobiele nummer. Direct dit nummer gebeld maar er werd niet opgenomen..........
Probeer het in de loop van de dag nog maar eens maar ik heb wenig hoop..... :(

CarolineL
Berichten: 34
Lid geworden op: 26 jan 2011 14:47

Re: www.funny-buddha.nl

Ongelezen bericht door CarolineL »

Ik vind dit ongelooflijk slecht.

Ondanks het feit dat velen aangifte hebben gedaan, is het misschien een idee om met zijn allen een civiele procedure te starten om het geld terug te krijgen. Ook advocaatkosten kunnen gevorderd worden, dus met goede afspraken zijn jullie een zeer gering bedrag kwijt (of helemaal niets). Een advocaat kan namelijk ook een uittreksel uit de Gemeentelijke Basisadministratie opvragen. Een verhuizing door de desbetreffende persoon is dan direct te achterhalen.

Jammer dat het niet hier in de buurt is, ik had het graag op mij genomen...!

dewitte
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 dec 2011 23:50

Re: www.funny-buddha.nl

Ongelezen bericht door dewitte »

Gaab95 schreef:Ik heb zojuist het nummer gebeld van van Kuijenhoven Hoveniers (waarvan de website hier boven in een vorig bericht wordt vermeld) en kreeg een mevrouw aan de telefoon. Ze vertelde dat het haar zoon is die in Ugss handelt en gaf me zijn mobiele nummer. Direct dit nummer gebeld maar er werd niet opgenomen..........
Probeer het in de loop van de dag nog maar eens maar ik heb wenig hoop..... :(
Kan jij mij het tel, nr even geven van Dennis de oplichter.

dewitte
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 dec 2011 23:50

Re: www.funny-buddha.nl

Ongelezen bericht door dewitte »

CarolineL schreef:Ik vind dit ongelooflijk slecht.

Ondanks het feit dat velen aangifte hebben gedaan, is het misschien een idee om met zijn allen een civiele procedure te starten om het geld terug te krijgen. Ook advocaatkosten kunnen gevorderd worden, dus met goede afspraken zijn jullie een zeer gering bedrag kwijt (of helemaal niets). Een advocaat kan namelijk ook een uittreksel uit de Gemeentelijke Basisadministratie opvragen. Een verhuizing door de desbetreffende persoon is dan direct te achterhalen.

Jammer dat het niet hier in de buurt is, ik had het graag op mij genomen...!
Wij wonen ook niet allemaal in die oplichter zijn buurt. Anders had hij misschien op 7 feb zijn verjaardag in het ziekenhuis kunnen vieren.

Sanne26
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 okt 2010 15:29

Re: www.funny-buddha.nl

Ongelezen bericht door Sanne26 »

Website is offline gehaald.

Sanne26
Berichten: 103
Lid geworden op: 19 okt 2010 15:29

Re: www.funny-buddha.nl

Ongelezen bericht door Sanne26 »

dewitte schreef:
Gaab95 schreef:Ik heb zojuist het nummer gebeld van van Kuijenhoven Hoveniers (waarvan de website hier boven in een vorig bericht wordt vermeld) en kreeg een mevrouw aan de telefoon. Ze vertelde dat het haar zoon is die in Ugss handelt en gaf me zijn mobiele nummer. Direct dit nummer gebeld maar er werd niet opgenomen..........
Probeer het in de loop van de dag nog maar eens maar ik heb wenig hoop..... :(
Kan jij mij het tel, nr even geven van Dennis de oplichter.

http://www.vankuijenhoveniers.nl/site/i ... /Itemid,8/

Gesloten