LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] www.koeienshop.nl
Re: www.koeienshop.nl
Www.koeienshop.nl heeft zich weer niet aan de afspraken gehouden. Maandag is mij wederom schriftelijk toegezegd dat het bedrag gecrediteerd zou worden maar dat ze mij eerst nog een mail zouden sturen. Geen mail en geen geld. Ik denk ondertussen werkelijk dat het oplichters zijn!!!!!
Re: www.koeienshop.nl
Hi, ik heb momenteel een zelfde ervaring met www.koeienshop.nl. Ik heb het gevoel dat ik aan het lijntje word gehouden en schermen nu weer met de termijn van creditnota's van 2 weken. Op de laatste mail wordt niet meer gereageerd. Ik heb ze tot donderdag gegeven om mijn geld te retourneren. Zij beweren in een mailtje van 02 maart dat jij het geld al terug hebt ontvangen. Kun je dit bevestigen of ontkennen. Indien dit nog steeds niet klopt, ik donderdag mijn geld niet heb, dan zouden we samen aangifte kunnen doen.
Re: www.koeienshop.nl
Beste Stievie
Uiteindelijk hebben wij ons geld na heel lang zeuren terug gekregen. Ik ben het met je eens de service van dit bedrijf is meer dan slecht. Ik hoop dat jij ook ondertussen het geld retour hebt. Ik koop nooit meer bij http://www.koeienshop.nl. Ik raad iedereen aan dit ook niet te doen.
Uiteindelijk hebben wij ons geld na heel lang zeuren terug gekregen. Ik ben het met je eens de service van dit bedrijf is meer dan slecht. Ik hoop dat jij ook ondertussen het geld retour hebt. Ik koop nooit meer bij http://www.koeienshop.nl. Ik raad iedereen aan dit ook niet te doen.
Re: www.koeienshop.nl
DeWijk
Op zich is het een prima zaak dat jij hier jouw ervaringen neerzet met de genoemde webshop. Als je meer dan 60 kalenderdagen na de aankoopdatum je geld terug gekregen hebt, dan is dat een slecht shopbeleid. Overigens heb ik voor medeconsumenten een webshopchecklist ontwikkeld waarmee je vrij gemakkelijk kunt vaststellen of een webshop betrouwbaar is, danwel minder of zelfs niet betrouwbaar is. Als je daar belangstelling voor hebt, dan hoor ik dat wel.
Met vriendelijke groet, Maxiem.
Op zich is het een prima zaak dat jij hier jouw ervaringen neerzet met de genoemde webshop. Als je meer dan 60 kalenderdagen na de aankoopdatum je geld terug gekregen hebt, dan is dat een slecht shopbeleid. Overigens heb ik voor medeconsumenten een webshopchecklist ontwikkeld waarmee je vrij gemakkelijk kunt vaststellen of een webshop betrouwbaar is, danwel minder of zelfs niet betrouwbaar is. Als je daar belangstelling voor hebt, dan hoor ik dat wel.
Met vriendelijke groet, Maxiem.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 10 apr 2012 20:50
Re: www.koeienshop.nl
Al sinds November 2011 bezig mijn geld terug te krijgen van vier grote koeien. Incassobeheer.nl ingeschakeld.
Het zijn erg leuke koeien, het was een mooie site, maar op een klant tevredenheids onderzoek zullen ze niet hoog scoren.
Het zijn erg leuke koeien, het was een mooie site, maar op een klant tevredenheids onderzoek zullen ze niet hoog scoren.
Re: www.koeienshop.nl
Ook ik lijk te worden opgelicht door www.koeienshop.nl. Op 4 mei j.l een koe besteld welke volgens gegevens snel geleverd zou worden. Op 9 mei een email gestuurd wanneer levering plaats zou vinden. Hierop binnen een uur antwoord dat de koe inmiddels verstuurd was. Geen track en tracecode gekregen en tot op heden nog steeds geen koe ontvangen. Reageren inmiddels niet meer op mails met verzoek om geld terug te storten. Deze website dient te worden aangepakt!Oplichters!
-
- Berichten: 192
- Lid geworden op: 06 jun 2011 19:14
Re: www.koeienshop.nl
Alle koeien zijn volgens mij verkocht aan het slachthuis.
Re: www.koeienshop.nl
ArnoD
*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.
*Consumentenforums:
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT
*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):
http://www.consuwijzer.nl/
*Als je zeker weet dat je bent of wordt opgelicht, dan kun je dat melden bij de onderstaande meldpunten. Aangifte doen is natuurlijk ook mogelijk.
*Meldpunten Internetoplichting:
https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml
http://www.opgelichtopinternet.nl
http://www.fraudemeldpunt.nl (SAF)
http://www.fraudehelpdesk.nl/vraag-en-meldformulier
http://www.overheid.nl/identiteitsfraude
http://forum.www.opgelicht.nl
**TROS Opgelicht:
Postbus 28555
1202 LP Hilversum
http://www.opgelicht.nl/index.php?id=contact
De tiplijn van Tros Opgelicht (0900 112 1121 [10 cent p.m.]) is bereikbaar tijdens de uitzending van 21:00- 22:30 en elke woensdag van 10:00- 12:00 en van 14:00- 16:00 uur.
***Handige adressen:
http://www.opgelicht.nl/hulp/handige-adressen/
Met vriendelijke groet, Maxiem.
*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.
*Consumentenforums:
http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT
*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):
http://www.consuwijzer.nl/
*Als je zeker weet dat je bent of wordt opgelicht, dan kun je dat melden bij de onderstaande meldpunten. Aangifte doen is natuurlijk ook mogelijk.
*Meldpunten Internetoplichting:
https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml
http://www.opgelichtopinternet.nl
http://www.fraudemeldpunt.nl (SAF)
http://www.fraudehelpdesk.nl/vraag-en-meldformulier
http://www.overheid.nl/identiteitsfraude
http://forum.www.opgelicht.nl
**TROS Opgelicht:
Postbus 28555
1202 LP Hilversum
http://www.opgelicht.nl/index.php?id=contact
De tiplijn van Tros Opgelicht (0900 112 1121 [10 cent p.m.]) is bereikbaar tijdens de uitzending van 21:00- 22:30 en elke woensdag van 10:00- 12:00 en van 14:00- 16:00 uur.
***Handige adressen:
http://www.opgelicht.nl/hulp/handige-adressen/
Met vriendelijke groet, Maxiem.
Re: www.koeienshop.nl
Of het komt door mijn bericht op dit forum weet ik niet, maar inmiddels toch de koe binnengekregen. Na diverse emails waarop of niet gereageerd werd of er werd gevraagd om een factuurnummer, om vervolgens weer geen reactie te krijgen, opeens een bericht met track en trace en de mededeling dat zoals men misschien weet er leveringsproblemen waren. Nou dat heb ik in ieder geval nooit begrepen. Om een lang verhaal kort te maken de koe is heelhuids binnen. Verzoek te rectificatie op het forum wist koeienshop.nl wel binnen 1 week te mailen, bij deze.
Re: www.koeienshop.nl
Nou, volgende keer geen biefstuk meer bestellen in dat restaurant.