LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rentepuntenwinkel ING

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
doel2

rentepuntenwinkel ING

Ongelezen bericht door doel2 » 04 mei 2012 13:45

Op 27 maart heb ik via de rentepuntenwinkel van de ING besteld Adobe elements. Van de ING ontving ik een voucher, welke ik kon gebruiken voor de bestelling van deze bij Printthings in Haarlem. Navraag 1 week later bij deze leverancier werd mij verteld dat deze Adobe niet in voorraad was, maar een of 2 dagen later binnen zou komen. OP 14 april weer gebeld, en werd mij gezegd dat het nog wel 1 of 2 weken kon duren voordat deze geleverd kon worden.
ING gaf aan dat zij hun werk goed hadden gedaan...mij een voucher geleverd, en uiteraard geld van mijn rekening ( en rentepunten ) hadden afgeschreven.
Op dit moment ( 5 weken later ) heb ik nog steeds niets ontvangen en ook niets gehoord van printthings. Bij Bol.com is deze leverbaar in1-2 dagen. De klantenservice van Adobe vertelde mij dat Adobe elements gewoon leverbaar is.
Vooruit betalen zal ik dus nooit meer doen ( ook niet op deze manier iets kopen ).
Zaterdag 5 mei 2012 heb ik het bestelde ontvangen. Ook heb ik contact gehad met de ING ( hebben mij diverse keren gebeld ), en heeft men excuses aangeboden voor deze gang van zaken.

Helaas ben ik nog niet geheel tevreden. Op 8 mei j.l ben ik gebeld door ING, waarin mij de boekenbon werd aangeboden.
Op 15 mei had ik nog niets ontvangen, en heb ik ING gebeld ( 10 cent per minuut ), ; daar werd mij geadviseerd om nog een week te wachten. Op 22 mei nog niets ontvangen en maar weer gebeld. "Vreemd" kreeg ik te horen, dat ik nog niets had ontvangen; het zou worden doorgegeven.
Ik vroeg ook nog of er misschien in de aandeelhouders-vergadering een beslissing over de bon moest worden genomen, of dat de raad van bestuur toestemming moest geven !!!
Tot op heden ( 7 juni 2012 ) heb ik nog niets gehoord of ontvangen.
Laatst gewijzigd door doel2 op 07 jun 2012 05:20, 5 keer totaal gewijzigd.

ingwebcareteam
Contacteer:

Re: rentepuntenwinkel ING

Ongelezen bericht door ingwebcareteam » 05 mei 2012 10:36

Beste Doel2,

Vervelend om te horen dat je nog steeds niets hebt ontvangen. Ik wil graag kijken wat ik voor je kan doen. Ik stuur je een privé bericht.

Met vriendelijke groet,

Intan
ING Webcare team

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM » 07 jun 2012 09:37

doel2

Dit is weer een mooi voorbeeld dat tussenpersonen nergens vat op hebben. Sowieso zijn de rentepunten al een doekje voor eigen deeg. Reden genoeg om eens rond te kijken naar aanbiedingen die wel gewoon netto zijn. T'is overigens wél netjes dat ze hier reageren.

Maxiem.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie » 07 jun 2012 09:58

doel2 schreef:Helaas ben ik nog niet geheel tevreden. Op 8 mei j.l ben ik gebeld door ING, waarin mij de boekenbon werd aangeboden.
Op 15 mei had ik nog niets ontvangen, en heb ik ING gebeld ( 10 cent per minuut ), ; daar werd mij geadviseerd om nog een week te wachten. Op 22 mei nog niets ontvangen en maar weer gebeld. "Vreemd" kreeg ik te horen, dat ik nog niets had ontvangen; het zou worden doorgegeven.
Ik vroeg ook nog of er misschien in de aandeelhouders-vergadering een beslissing over de bon moest worden genomen, of dat de raad van bestuur toestemming moest geven !!!
Tot op heden ( 7 juni 2012 ) heb ik nog niets gehoord of ontvangen.
Dit soort leuk bedoelde opmerkingen naar een klantenservice o.i.d. helpen meestal niet bij een spoedige oplossing van eventuele problemen. Maar dit is natuurlijk geheel mijn eigen mening.

berend12

Ongelezen bericht door berend12 » 07 jun 2012 10:23

:lol: Goedemorgen Maxiem.
Bedoel je een sigaar uit eigen doos?
Het verhaal van doel2 laat weer eens zien dat het gedoe met die rentepunten allemaal zonde van je tijd is. Liever meer rente.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM » 07 jun 2012 10:48

berend12

off-topic

Het bericht van 07 jun 2012 09:37 heb ik niet geplaatst. Waarschijnlijk heeft iemand mijn naam gekaapt. Op 09:37 lag ik nog heerlijk te slapen.

Maxiem.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 » 07 jun 2012 14:24

Miepje1

Ongelezen bericht door Miepje1 » 07 jun 2012 23:10

berend12 schreef::lol: Goedemorgen Maxiem.
Bedoel je een sigaar uit eigen doos?
Het verhaal van doel2 laat weer eens zien dat het gedoe met die rentepunten allemaal zonde van je tijd is. Liever meer rente.
Of een doekje voor het bloeden? :mrgreen:

Gesloten