LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pcwinkeljc

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@renee h

kijken of alle andere gedupeerde ,hem ook zo sympathiek vinden als ze hun centjes kwijt zijn..
slapen doen we s'nachts...diep triest dat er personen zijn die het voor hem opnemen of je bent het zelf dat kan ook...

ik wacht op reacties van mensen die hun centjes terug hebben en dan van die mensen die hier geschreven hebben dat ze aangifte hebben gedaan etc..

hopelijk komt die dag,maar ...

overzicht kwijt,laat me niet lachen.
dat was hij niet door alle bestellingen aan te nemen en te incasseren dat gaat goed!
maar leveren...oeps dan ineens ..in de war...tuurlijk..

johnas
Berichten: 17
Lid geworden op: 07 jul 2012 08:18

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door johnas »

Ik heb hem verzocht om per direct het bedrag terug te storten
of b.v. een Ipad 2 op te sturen als die wel in voorraad is.

wederom een Email van pcwinkeljc, 11-07-2012 om 13.37h

Beste ......
Dat bedrag is er niet word hard aan gewerkt geef me even de tijd aub
Laat ons dat netjes oplossen
Met vriendelijke groet

John Crijnen

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

johnas schreef:Ik heb hem verzocht om per direct het bedrag terug te storten
of b.v. een Ipad 2 op te sturen als die wel in voorraad is.


wederom een Email van pcwinkeljc, 11-07-2012 om 13.37h

Beste ......
Dat bedrag is er niet word hard aan gewerkt geef me even de tijd aub
Laat ons dat netjes oplossen
Met vriendelijke groet

John Crijnen
Het lijkt of hij helemaal niet luistert/leest.
Ook over je vraag om een iPad 2 gaf John je geen direct antwoord.Raar allemaal.

bloempje1
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2012 21:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door bloempje1 »

Ik heb hem gisterochtend ook de vraag gedaan of hij dan 2 Ipads op kon sturen, omdat hij deze wel op zijn site had staan. Dan hebben we in ieder geval wat.
Helaas heb ik daar helemaal geen antwoord op gekregen.Wel gek dat de 1 wel antwoord krijgt en de ander dus niet :evil:
Moeten we dan maar vrijdag afwachten omdat ze dan overleg hebben? Het zal wel moeten denk ik :( .
Maar blij worden we hier niet van natuurlijk.

(Ik vindt het trouwens ook wel lief dat iedereen zo aan mijn kindertjes denkt, die zijn er nog steeds verdrietig van. Elke keer als de post hier in de straat komt denken ze dat hun tablet gebracht wordt.Helaas.)

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

bloempje1 schreef:Ik heb hem gisterochtend ook de vraag gedaan of hij dan 2 Ipads op kon sturen, omdat hij deze wel op zijn site had staan. Dan hebben we in ieder geval wat.
Helaas heb ik daar helemaal geen antwoord op gekregen.Wel gek dat de 1 wel antwoord krijgt en de ander dus niet :evil:
Moeten we dan maar vrijdag afwachten omdat ze dan overleg hebben? Het zal wel moeten denk ik :( .
Maar blij worden we hier niet van natuurlijk.

(Ik vindt het trouwens ook wel lief dat iedereen zo aan mijn kindertjes denkt, die zijn er nog steeds verdrietig van. Elke keer als de post hier in de straat komt denken ze dat hun tablet gebracht wordt.Helaas.)
Denk inderdaad dat je niets anders kan doen dan wachten.
Laatst gewijzigd door trebelski op 12 jul 2012 07:51, 1 keer totaal gewijzigd.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ik heb geen kids ,maar kan het me wel indenken...

Succes

MAXIEM

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@
Beste ......
Dat bedrag is er niet, er wordt hard aan gewerkt, geef me even de tijd aub..
Laat ons dat netjes oplossen
Met vriendelijke groet

John Crijnen
Voor mij staat voor 99,999999999999999999999999999999999999% vast dat de "heer" Crijnen de aloude list van tijd rekken toepast. Het is naar mijn mening een gelopen zaak en de slachtoffers zijn meer dan waarschijnlijk de consumenten die in goed vertrouwen bestellingen bij hem hebben geplaatst.

Maxiem.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 11 jul 2012 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Juist,,!!

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Linoge »

trebelski schreef: Ik ben zelf vader en opa van mijn 5 kleinkinderen en weet er dus alles van.
Vader en opa van jouw kleinkinderen? :shock:

MAXIEM

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@

Je schreef:
Ik ben zelf vader en opa van mijn 5 kleinkinderen en weet er dus alles van.
Het kan toch echt als je de klemtoon goed legt. En dan is het zeker geen uitzondering. Op zich is de andere betekenis buitengewoon ongebruikelijk en in onze westerse cultuur niet toegestaan.

Maxiem.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Linoge schreef:
trebelski schreef: Ik ben zelf vader en opa van mijn 5 kleinkinderen en weet er dus alles van.
Vader en opa van jouw kleinkinderen? :shock:
Ik zal het wel verkeerd zeggen,ik was getrouwd,samen hebben wij 2 zoons en 1 dochter.Zij zijn intussen al jaren zelf getrouwd en hebben kinderen,dat zijn mijn kleinzoons en kleindochter.Zo goed?
Hartstikke offtopic. :mrgreen:

Volgens mij is het maar wat je lezen wilt maar heb het toch maar aangepast want de discussie is te belangrijk om teveel offtopic te gaan. :wink:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Guardian72 »

MAXIEM schreef:Voor mij staat voor 99,999999999999999999999999999999999999% vast dat de "heer" Crijnen de aloude list van tijd rekken toepast. Het is naar mijn mening een gelopen zaak en de slachtoffers zijn meer dan waarschijnlijk de consumenten die in goed vertrouwen bestellingen bij hem hebben geplaatst.

Maxiem.
Ik kan niet anders dan deze mening delen.
De afgelopen jaren heb ik dergelijke 'excuses' bij verschillende topics gezien - en bijna allemaal bleken de shops 'ineens' failliet te zijn.

Ik hoop het voor de 'slachtoffers' niet, en ik wens het een oprechte handelaar ook niet toe.

Maar, houd er vast rekening mee - en begin vast de druk op te voeren - terugbetalen of vergelijkbaar leveren - en anders aangifte doen.
Als blijkt dat sprake is van een faillisement zou er zelfs daar nog 'opzet' aangetoond kunnen worden - daar de site kennelijk nog steeds 'doet alsof' er niets aan de hand is, en gewoon besteld (en dus betaald) kan worden.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Guardian72 schreef: Maar, houd er vast rekening mee - en begin vast de druk op te voeren - terugbetalen of vergelijkbaar leveren - en anders aangifte doen.
Als blijkt dat sprake is van een faillisement zou er zelfs daar nog 'opzet' aangetoond kunnen worden - daar de site kennelijk nog steeds 'doet alsof' er niets aan de hand is, en gewoon besteld (en dus betaald) kan worden.
Klopt, tot nu kan je gewoon bestellen (vooruit betalen is de enige mogelijkheid) en nergens iets te vinden over eventuele leveringsproblemen.Als ik de mails (van Hr Crijnsen) moet geloven kan pcwinkeljc niet leveren en ook niet het geld direct teruggeven.Nu ineens is hij zelf ook opgelicht maar dan vraag ik mezelf toch af waarom hij dan dit niet gelijk melde. Zelfs toen het thuiswinkel-logo aangaf dat er klachten kwamen maar nog belangrijker, zij konden geen contact krijgen met Crijnsen en dan zeg je niets? en je kunt normaal bestellen terwijl Crijnsen de gedupeerden niet kan terug betalen moeten toch alle alarmlichten aangaan.Dan zijn er hier nog bezoekers die hem zo sympathiek vinden vraag je jezelf af waar die gedachtegang op gebaseerd is? Oplichter? Ik weet het natuurlijk niet en dus zeg ik dat ook niet maar wel dat iedereen zoveel mogelijk druk gaan/blijven uitoefenen en je niet met een opmerking als " door vakantie" het riet in gestuurd worden want ook dat vakantie-verhaal staat er tot op dit moment niet op de website!! Aangifte/Melding doen is een must.
Laatst gewijzigd door trebelski op 12 jul 2012 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Daphne Z
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2012 17:25

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Daphne Z »

Ik had al een paar dagen geleden gevraagd of hij me dan de ipad 2 kon opsturen, of dat ik hem kon ophalen eventueel met bijbetaling (bijbetaling aan de deur, niet vooraf), maar ook de ipad 2 heeft hij niet op voorraad.

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Linoge »

trebelski schreef: Volgens mij is het maar wat je lezen wilt maar heb het toch maar aangepast want de discussie is te belangrijk om teveel offtopic te gaan. :wink:
Wat nu te belangrijk.

De heer Crijnen is een klein ondernemertje die werkt vanuit zijn woonkamer. Voorraad zal hij amper hebben, dus gebruikt hij het vooruibetaalde geld om zelf het product in China te bestellen. Het zal mij niets verbazen als hij hele goede neppers verkocht. Vandaar dat hij zo traag is in zijn levering.
Op dit forum wordt hij nu (volkomen terecht) de nek om gedraaid. Gevolg is wel dat hij minder bestellingen krijgt en dus minder vooruitbetaald geld heeft om mee te schuiven. Zelf zal hij ook geld vast hebben zitten bij zijn ook niet al te betrouwbare Chinese leveranciers.

Des te langer deze discussie duurde, des te groter werden de problemen voor de heer Crijnen, zoals wel blijkt uit de leveringen.Deze discussie heeft er toe bijgedragen dat hij ging van te laat leveren tot niet meer leveren en met als gevolg dat mensen nu hoogstwaarschijnlijk hun geld kwijt zijn.

Dat vindt jij belangrijk?

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Linoge »

vogels schreef:Op deze manier kun je een webshop niet goed laten draaien.
Op deze manier draaien heel veel kleine webshops. De echte oplichters zijn diegenen die deze webshops tegen betaling een webshopkeurmerk verstrekken.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@linoge

zou dat nog echt zo kunnen zijn ook ,dat je een nep tablet krijgt?
zo.....daar had ik helemaal nog niet aangedacht!!

ik weet ook niet of het een oplichter is maar ik vind het wel rot voor de mensen die hun geld kwijt zijn,

aan de andere kant en dat heb ik ook al vaker geschreven kijk uit met dit soort zaakjes...het is niet altijd beter om voor een dubbetje op de eerste rang te zitten
en dat willen helaas heel veel mensen toch nog...

MHS83
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 mei 2012 20:24

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door MHS83 »

rozemarijntje schreef:zou dat nog echt zo kunnen zijn ook ,dat je een nep tablet krijgt? zo.....daar had ik helemaal nog niet aangedacht!!
Ik sluit niet uit dat hij dit in de toekomst bij iemand flikt, maar de Galaxy Tab 10.1 die ik ontvangen heb is in ieder geval geen nepproduct. Er is in ieder geval niets verdachts te merken aan doos, handleiding, uiterlijk, prestaties, e.d.. Zo goed maken ze ze niet in China.

Voor de mensen die nog steeds op hun geld/product wachten heb ik (ook) de tip om hem zoveel mogelijk achter de broek te zitten. Ik werd ook afgescheept met allerlei rare verhalen en lange vertraging, maar na dagelijks mailen en bellen heb ik uiteindelijk wel gewoon mijn tablet ontvangen. Het lijkt er wel op dat het sindsdien bergafwaarts gaat met zijn 'bedrijf', dus ik vrees dat niet iedereen zoveel geluk zal hebben.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

nou dat scheelt gelukkig alweer...

gelukkig voor u!

bloempje1
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2012 21:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door bloempje1 »

Ongeduldig als ik ben heb ik dhr Crijnen weer gemaild of hij niet de ipad op kon sturen. En dat ik helaas geen reacties van hem krijg. Nu kreeg ik dit mailtje van hem terug:

Wij verkopen op dit moment niets wij willen eest dit probleem oplossen en dat iedereen zijn geld terug krijg

Dat is in overleg met de gene die deze zaak behandeld voor ons

Wij zijn volop bezig dat iedereen zijn geld netjes terug krijg.

Wij houden u echt op de hoogte



Ik hoop ook echt dat het gaat lukken. Ik weet ongeveer niet meer wat ik er van moet denken. Ik hoop morgen meer te horen :x

Gesloten