LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pcwinkeljc

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
john7062
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 jul 2012 14:48

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door john7062 »

Ook ik heb op 13 juni geld over gemaakt voor tablet en ook nog niet gekregen
heb John Crijnen wel al verschillende keren aan de telefoon gehad maar tot nog toe allerlei smoesjes gekregen. Mijn laatste mail naar hem was oa dat hij me niet netjes behandeld heeft (understatement)en dat hij mij vandaag moest berichten hoe hij het geld terug gaat betalen, als ik niets van hem zou horen zou ik hem ook niet netjes meer behandelen. Inmiddels heb ik aangifte bij www.mijnpolitie.nl gedaan en heb de Ing te Leeuwarden ook middels brief politie ingelicht. Morgen ga ik Ing te Venlo bellen en misschien is het iets om met zijn allen wat te ondernemen bv ingezonden stuk naar de plaatselijke kranten sturen en/of ook naar zijn voetbalclub waar hij een functie bekleed evenals zijn vrouw.(zie bij google:John Crijnen)
Wie heeft er anders ook nog suggesties, we moeten hier wel wat aan doen

bloempje1
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2012 21:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door bloempje1 »

Allemaal een berichtje sturen naar tros opgelicht?! Misschien kunnen zij ons helpen?

@ John, Ik heb bovenstaande al gedaan. Ik vind het vooral erg dat het geld 549 euro van mijn kinderen zijn. Ze hebben hier hard voor moeten sparen en nu zit het er in dat ze hun centjes kwijt zijn en dus ook geen tablet meer krijgen. Dus ik laat het er zeker niet bij zitten, en de rest denk ik ook niet :evil:
Laatst gewijzigd door bloempje1 op 16 jul 2012 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

john7062 schreef:Ook ik heb op 13 juni geld over gemaakt voor tablet en ook nog niet gekregen
. Morgen ga ik Ing te Venlo bellen en misschien is het iets om met zijn allen wat te ondernemen bv ingezonden stuk naar de plaatselijke kranten sturen en/of ook naar zijn voetbalclub waar hij een functie bekleed evenals zijn vrouw.(zie bij google:John Crijnen)
En daar heb ik dan wel (klein beetje)moeite mee, Iedereen weet hoe ik denk over pcwinkeljc maar het is en blijft een zakelijke transactie (s) die mis is/zijn gegaan en om nu daar iemands vrouw/voetbalclub/ of wat voor persoonlijke toestanden dan ook bij te halen gaat mij te ver. Laten we het proberen zakelijk op te lossen zonder zijn familie of vrienden lastig te vallen, zij hebben er niets mee van doen, toch?

john7062
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 jul 2012 14:48

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door john7062 »

lees dat je er een klein beetje moeite mee hebt, maar ik begrijp het wel een beetje, toch denk ik dat het het overwegen waard is, als via de media, oa in Venlo, mensen gewaarschuwd worden tegen dit soort praktijken

graag jullie reactie

Nouky
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jul 2012 12:03

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Nouky »

wij hebben ook via pcwinkeljc een samsung tab2 10.1 besteld. Na een tijd niks gehoord te hebben kreeg ik hem vorige week aan de telefoon. Hij vertelde toen het verhaald van de verdwenen leverancier en ik kreeg de mail waarin stond dat hij uiterlijk aan het eind van deze maand met een definitieve oplossing komt.
Wij zijn bezig met onze rechtsbijstand om te kijken wat we kunnen doen. Wellicht is het een idee om het programma van sbs6 "in mijn recht" te contacten en te kijken of hun iets voor ons kunnen betekenen. Wie weet als er meer van de gedupeerde contact met hun opneemt dat er dan wellicht aandacht aan word besteed. Media aandacht hiervoor kan weleens een positief effect hebben.

We lazen dat er hier iemand een lijst bij houd met gedupeerde, zet ons daar maar bij!

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

john7062 schreef:lees dat je er een klein beetje moeite mee hebt, maar ik begrijp het wel een beetje, toch denk ik dat het het overwegen waard is, als via de media, oa in Venlo, mensen gewaarschuwd worden tegen dit soort praktijken

graag jullie reactie
Kijk, dat deze gast word aangepakt moet worden is echt ook mijn mening. En als je terug leest kan je ook zelf merken dat ik John Crijnsen/pcwinkeljc bepaald niet gespaard heb. Maar goed,ik laat het hierbij.

Ps...Nouky, ik zet hem erbij.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door trebelski »

Nieuwe lijst..De andere word verwijderd.

Dit is wat nog openstaat.
Nouky

Geregistreerd: 16 jul 2012 12:03 Niet geleverd!
Berichten: 1


jankoppijn

Geregistreerd: 12 jul 2012 11:02 Niet geleverd! Bestelling betaald op 15 Mei jl
Berichten: 1


Orville65
Geregistreerd: 13 jul 2012 23:26 Niet geleverd! Besteldatum 26 Juni jl
Berichten: 1


Rene H
Geregistreerd: 21 jun 2012 12:51 Niet geleverd! (besteld op 20 juni)
Berichten: 20


Aham
Geregistreerd: 06 jul 2012 18:38 Niet geleverd!
Berichten: 3

00Dolly00
Geregistreerd: 05 jul 2012 20:56 Niet geleverd!
Berichten: 6

Qwatta
Geregistreerd: 06 jul 2012 10:56 Niet geleverd!
Berichten: 2

waxy
Geregistreerd: 07 jul 2012 22:40 Niet geleverd! betaling op 18 juni
Berichten: 2

scalpel
Geregistreerd: 30 jun 2012 19:38 Hier werd een verkeerde (goedkopere ) geleverd!
Berichten: 1

ERHAA
Geregistreerd: 05 jul 2012 00:07 Niet geleverd!
Berichten: 1

hatsie
Geregistreerd: 10 mei 2012 19:52 Niet geleverd!
Berichten: 4

pinootje
Geregistreerd: 06 jul 2012 20:57 Niet geleverd!
Berichten: 1

Merced
Geregistreerd: 09 jul 2012 14:25 Niet geleverd!
Berichten: 1

BB82
Geregistreerd: 09 jul 2012 14:48 Niet geleverd!
Berichten: 1

Anonio
Geregistreerd: 12 jul 2012 21:12 Niet geleverd!
Berichten: 1

sas1979
Geregistreerd: 09 jul 2012 22:41 Niet geleverd!
Berichten: 3

Daphne Z
Geregistreerd: 09 jul 2012 17:25 Niet geleverd!
Berichten: 2

johnas
Geregistreerd: 07 jul 2012 08:18 Geld terug!
Berichten: 16

bloempje1

Geregistreerd: 05 jul 2012 21:22 2 Stuks..Niet geleverd! (besteld op 11 juni JL )
Berichten: 12
sas1979 schreef...13 jul 2012 15:22
Kan aan mij liggen maar Johnas gaat je allemaal wel heel glad en soepel af. Ik hoop voor iedereen en ook voor mijzelf dat het geld snel terug is. Maar waarom hebben die andere, waarvan de kinderen gespaard hebben hun geld nog niet. En jazeker als het geld terug gestort is meld dit dan ook ff is wel zo netjes.... En maar wachten....Voor mij was dit de eerste en laatste keer dat ik nog wat heb besteld op internet :roll:

Johannazoekt
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 mei 2012 21:54

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Johannazoekt »

Als het probleem zogenaamd alleen bij de leverancier zou liggen, zou hij het geld toch gewoon aan alle gedupeerden retourneren.

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Linoge »

Het is natuurlijk vrij simpel. Pcwinkeljc is een flutbedrijfje met amper bestaansrecht. Bestellingen liepen vanaf het begin af vertragingen op, dus kwamen er klachten. Kan gebeuren. Vervolgens kwamen er ineens positieve reacties die natuurlijk en terecht in twijfel werden getrokken. Ook niks mis mee, maar daarna ontstond er een heksenjacht. Een stel wannabe radartjes beet zich als pitbulls vast in de zaak en rook bloed. Daarna was het dus snel over voor het bedrijfje.

Wat denk je nu nog te bereiken door daar mee door te gaan? Dagelijks melden dat het keurmerk er nog steeds staat? Lijsten bijhouden van gedupeerden? Schiet je helemaal niets mee op. Hij is knock-out en hoe harder je hem blijft raken, hoe langer het duurt voor hij weer op staat. Dus wat is nu het doel? Crijnen kapot maken, of geld terug vangen voor de gedupeerden? Wil je hem kapot maken, gewoon zo door gaan. Ik geef het nog een week en dan is het definitief voorbij. Wil je je geld nog terug zien, dan moet je hem de kans geven weer op te krabbelen. Zo simpel is het.

Mensen die er niets besteld hebben bepalen hier nu de afloop met hun radartje spelletje.

bloempje1
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2012 21:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door bloempje1 »

Ik wil Dhr Crijnen zelf helemaal niet kapot maken. Als er geen opzet is kan ik me best wel voorstellen dat hij er mee zit. Dit is wat hij een tijd geleden aan mij schreef.
Maar als hij ons nu eens wat meer op de hoogte zou houden zou er van onze kant uit ook wat meer begrip zijn. Ik krijg nml op geen enkele manier contact met hem. Ik heb afgelopen vrijdag gemaild maar nog steeds geen antwoord.

En het enigste wat ik wil is mijn 550 euro terug!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Tja - het laten staan van een keurmerk waar je geen recht op hebt, wat dus bewuste misleiding is, is kennelijk normaal...

Ik hoop dat ik het mis heb, en de webwinkel serieus een probleem heeft gehad en het nog kan oplossen - maar gezien de berichtgeving ben ik bang....

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door berndv »

Johannazoekt schreef:Als het probleem zogenaamd alleen bij de leverancier zou liggen, zou hij het geld toch gewoon aan alle gedupeerden retourneren.
Niet als je zelf geen middelen hebt om in te kopen zonder het geld van je klanten ervoor te gebruiken, waardoor, zoals wanneer er niet geleverd wordt, je je eigen klanten niet terug kan betalen.

Orville65
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 jul 2012 23:26

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Orville65 »

Oeps , site is uit de lucht. :?

Er gebeurd dus toch iets

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Orville65 schreef:Oeps , site is uit de lucht. :?

Er gebeurd dus toch iets
Hij zal de rekening van de hosting provider ook wel niet betaald hebben.

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Linoge »

Gaat hij failliet dus.

En die host betaal je vooraf.

Qwatta
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jul 2012 10:56

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Qwatta »

Net ook op Consuwijzer.nl een klacht ingediend. Laatste mail die ik van hem ontving was 9 juli met de tekst:
Beste
Wij lossen dit echt op hoor
Maar wij zijn ook bedonderd en heb ook melding gemaakt bij de politie
Wij zijn druk bezig om dit op te lossen


Afgelopen weekend nog een mail gestuurd met een ultimatum maar geen reactie meer. Logisch als de site uit de lucht is.

Heb helaas geen rechtsbijstand, ga er dus ook alvast maar vanuit dat ik het kwijt ben. Als het anders is/wordt dan is het meegenomen. In ieder geval een les voor volgende keer. Helaas zorgt zo iemand er wel voor dat mensen kleine webwinkels niet meer vertrouwen en daar zijn de goede de dupe van. Maar dat geldt natuurlijk voor alle dingen.
Had ook al zin om er langs te gaan maar van een kale kip kan je niet plukken dus dat heeft ook weinig zin. Bovendien heb ik dan straks een aanklacht aan mijn broek en daar heb ik ook geen zin in.
Heb me er eerst heel druk om gemaakt, nu wat gelatener, de enige die er last van had was ikzelf dus daar heb ik ook niets aan.
Dit is in alle jaren webwinkelen pas de 2de keer dat ik iets betaald heb en niet gekregen, 1 keer op MP en nu dan bij de PcwinkelJC.
Zal dus niet stoppen met webwinkelen, ga er nu alleen anders mee om!

MHS83
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 mei 2012 20:24

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door MHS83 »

Hij bood 4(!) dagen geleden gewoon nog zijn waar aan!

http://www.koopplein.nl/venlo/computers ... nieuw.html

Ongelooflijk...

bloempje1
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2012 21:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door bloempje1 »

Hij bood 4(!) dagen geleden gewoon nog zijn waar aan!

http://www.koopplein.nl/venlo/computers ... nieuw.html

Ongelooflijk...
Kan nog steeds besteld worden hoor! Ik heb hem een berichtje gedaan, dat ik er wel 2 wil hebben. Ze zijn immers al betaald! En als hij ze niet zou hebben, waarom zet hij ze er dan nog op?
Om geld binnen te krijgen waar hij ons weer mee kan betalen?? En zo nog meer slachtoffers te maken?

Nou, inmiddels heeft hij zijn advertentie op koopplein ook weggehaald.
Maar als deze meneer dan toch regelmatig achter zijn computer zit waarom reageert hij dan niet op mijn emails :evil: ???

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Guardian72 »

bloempje1 schreef:.
Maar als deze meneer dan toch regelmatig achter zijn computer zit waarom reageert hij dan niet op mijn emails :evil: ???
Wat kan hij doen?
Toegeven 'ja, ik heb jullie opgelicht'?

Zal die nooit doen - zal altijd de schuld van anderen zijn dat zijn zaak op de fles is gegaan...
(heb ik vaker zien gebeuren - en achteraf bleek altijd dat de eigenaar de hoofdschuldige was - maar die wilde het maar niet inzien)

bloempje1
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2012 21:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door bloempje1 »

Ik heb de hoop opgegeven. Ik wacht nog tot het eind van deze maand met wat voor passende oplossing deze meneer komt. Ik blijf maar positief hopen. Tja , wat moet ik anders.
Hoor ik niets meer, dan is het helaas. Hoe erg ook voor mijn kinderen, want dat vind ik nog steeds het ergste :cry: .
Ik weet niet meer welke paden ik nog kan bewandelen. Volgens mij heb ik ze inmiddels allemaal gehad.
Mochten andere nog wat horen of ideeen hebben, dan lees ik het graag.

Gesloten