LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pcwinkeljc

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door agro »

Een mogelijkheid is om gezamenlijk een deurwaarder in te schakelen, is wellicht de goedkoopste manier om misschien nog iets terug te zien.

Nouky
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jul 2012 12:03

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Nouky »

Had hij die advertenties echt pas een paar dagen geleden geplaatst? Dit zou namelijk nogal een verschil maken omdat dit nu echt bewijst dat we opgelicht worden (was natuurlijk al lang duidelijk).
Toevallig niet iemand die van die advertentie printscreen heeft gemaakt als bewijs?
Wij hebben er inmiddels een advocaat opgezet, maar ben bang dat die weinig kan doen. Als ik kan bewijzen dat hij de producten wel nog ergens anders verkoopt zou dit heel erg kunnen helpen. Dit berekent ook dat er nog wel iets te halen valt............

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door agro »

Wij hebben er inmiddels een advocaat opgezet
Als die 1 brief schrijft ben je waarschijnlijk al meer kwijt aan kosten dan het ooit zal opleveren.

IGN
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 jul 2012 20:01

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door IGN »

Geef maar een seintje voor deurwaarder te sturen, staat ik 1000% erachter.

Ik heb ook rechtbijstand.

Rene H
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2012 12:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rene H »

Ik heb dhr.Crijnen lang het voordeel van de twijfel gegeven want ik wil niemand ten onrechte beschuldigen,dus ook hem niet.
Nu is het echter een optelsom,de termijn van 30 dagen is een uiterste en is niet bedoeld om als verkoper als standaard te nemen , de kopers totaal niet op de hoogte houden van 'het overleg' ,de website bestaat niet meer.
Dit alles heeft mij doen besluiten om aangifte tegen hem te doen en raad iedereen aan dit ook te doen.
Het ip adres wat verplicht is bij de aangifte kun je vinden door op eigenschappen in je mailprogramma te klikken.
Het is niet onwaarschijnlijk dat de verkoper de berichten op het forum volgt dus ik zou willen zeggen : ,terugboeken John,je hebt het zelf in de hand !'
(je hebt mijn mailadres dus je kunt ten alle tijde hierop reageren.....)

Ricardo1973
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jul 2012 19:26

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Ricardo1973 »

Ook ik heb een tablet bij pcwinkeljc besteld en betaald en niet geleverd gekregen. Tot nu toe heb ik me afzijdig gehouden van dit forum aangezien de mogelijkheid bestond dat Crijnen alsnog zou leveren of zou terug betalen. Ik verwacht echter van hem uit geen actie meer. Ik wil het er absoluut niet bij laten zitten.

Zelf heb ik geen rechtsbijstandverzekering. Wellicht kan iemand die dit wel heeft bij zijn verzekering informeren wat de kans van slagen is van het collectief inschakelen van een deurwaarder. Op internet zie ik zo een aantal deurwaarders die dit soort zaken vaker aanpakt.

Het is prettig te weten wie er allemaal voor voelen om collectief een deurwaarder in te schakelen. Wie heeft een suggestie hoe dit te inventariseren?

Gegroet

bloempje1
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2012 21:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door bloempje1 »

Deurwaarder, prima keuze. Doe ik ook graag aan mee. Maar er moet volgens mij wel het eea hierover uitgezocht worden. Volgens mij kunnen ze niet zomaar beslag leggen op iemands spullen. Dit heb ik volgens mij ergens voorbij zien komen.
Misschien weet iemand hier iets meer van af?

janeenkhoorn
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jul 2012 21:21

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door janeenkhoorn »

Hallo, ik denk dat ik ook de dupe ben geworden van deze meneer Crijnen. Ik heb een tablet besteld en betaald , maar nog niets gekregen. 't Is nu ruim een maand geleden en ik zie dat de site uit de lucht is. Crijnen heeft me een keer gebeld met de smoes dat er problemen zijn met de leverancier.
Kan iemand mij advies even ? Moet ik aangifte doen ? Is deze man al eens veroordeeld ?
Ik hoor graag. Alvast bedankt.
Groet,
Jan

Rene H
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2012 12:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rene H »

Ricardo1973 schreef:Ook ik heb een tablet bij pcwinkeljc besteld en betaald en niet geleverd gekregen. Tot nu toe heb ik me afzijdig gehouden van dit forum aangezien de mogelijkheid bestond dat Crijnen alsnog zou leveren of zou terug betalen. Ik verwacht echter van hem uit geen actie meer. Ik wil het er absoluut niet bij laten zitten.

Zelf heb ik geen rechtsbijstandverzekering. Wellicht kan iemand die dit wel heeft bij zijn verzekering informeren wat de kans van slagen is van het collectief inschakelen van een deurwaarder. Op internet zie ik zo een aantal deurwaarders die dit soort zaken vaker aanpakt.

Het is prettig te weten wie er allemaal voor voelen om collectief een deurwaarder in te schakelen. Wie heeft een suggestie hoe dit te inventariseren?

Gegroet
Een deurwaarder komt pas aan bod nadat de rechter uitspraak heeft gedaan en bovendien heeft John Crijnen op dit moment nog niets onrechtmatig gedaan !
Wel roept hij de aangiftes over zichzelf af door de kopers totaal niet te informeren over het verloop van de zaak en iedereen in onzekerheid te laten.

Ricardo1973
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jul 2012 19:26

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Ricardo1973 »

Rene H: ik heb de casus aan een aantal bureaus voorgeld. Als jij denkt dat er nog niets onrechtmatigs gedaan is, wat adviseer jij dan wel te doen?

bloempje1
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2012 21:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door bloempje1 »

Ik heb in ieder geval al van 11 mensen te horen gekregen dat ze aangifte hebben gedaan.

janeenkhoorn
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jul 2012 21:21

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door janeenkhoorn »

Morgen ga ik ook aangifte doen. Da's dan nummer 12. Ook ga ik mijn rechtsbijstand verzekering raadplegen. Heeft iemand anders dat al eens gedaan ?

Groet,
Jan

Rene H
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 jun 2012 12:51

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Rene H »

Ricardo1973 schreef:Rene H: ik heb de casus aan een aantal bureaus voorgeld. Als jij denkt dat er nog niets onrechtmatigs gedaan is, wat adviseer jij dan wel te doen?
Ja het is eigenlijk heel simpel,na 30 dagen weet je pas zeker of dhr.Crijnen zijn afspraken wel of niet nakomt.

Ik ben geen jurist dus de bureaus zullen meer kennis van zaken hebben als ik.

Alleen als een bedrijf op een faillissement af stevent veranderd het de zaak,het lijkt mij niet dat het dan toegestaan is vrolijk te blijven incasseren zonder te leveren en/of zaken (geld) aan het bedrijf te ontrekken.

bloempje1
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2012 21:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door bloempje1 »

Heb even een lijst bijgehouden. Van de 22 gedupeerden hier op het forum hebben er zoiezo al 16 aangifte gedaan.
Ik mis het alleen nog van Anonio, Nouky, Merced, erhaa,mensiseenraredier en van scalpel.

Nouky
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jul 2012 12:03

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Nouky »

Heeft er nou niemand die de advertentie ook daadwerkelijk op dat koopplein heeft gezien een kopietje gemaakt?????
Als iemand daar een kopietje van heeft gemaakt laat even weten ik zou die graag erbij hebben dan kan mijn advocaat er sneller mee aan de slag en word de kans dat iedereen zijn geld terug krijgt groter.

Wanneer wij kunnen aantonen dat het gaat om oplichting ipv failissement dan kan hij niet de schuldsanering in en kan het hem zijn huis en eigen spullen kosten maar dan moeten we dit wel aan kunnen tonen.

dus wie heeft er een printscreen van die advertentie op koopplein?

Jürgen M.
Berichten: 21
Lid geworden op: 19 jul 2012 09:17

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Jürgen M. »

Ik heb een Samsung Tablet 2 besteld bij hem begin juni.
Vermits we naar Turkije vertrokken op 6 juli vroeg ik hem of ik hem zeker zou hebben tegen die datum.Hij belde me zelfs om te zeggen dat ik er tegen die datum wel 20 kon krijgen dus ik bestelde hem.
Naar mate de datum van ons vertrek naderde heb ik hem meerdere malen vruchteloos gecontacteerd. Of het toestel was bezet of je kreeg een bericht te horen dat hij voor een korte vakantie weg was.
Ondertussen niets gekregen, maar ik blijf niet bij de pakken zitten.
Nog deze maand ga ik met mijn betalingsbewijs naar deze man zijn woonplaats.
Daar stap ik eerst naar de politie, en kunnen ze niets doen ga ik zelf achter deze man aan.
Ik kan jullie verzekeren dat ik die dag mijn geld zal hebben. :evil:

dennisensabrina
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jul 2012 10:06

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door dennisensabrina »

Wij zijn ook opgelicht door deze persoon.

Eerst werden we gebeld dat de levering van de tablets een week later kwam en nu is hij totaal onbereikbaar en is zijn website uit de lucht.

Ik weet niet wat ik nu moet doen eigenlijk.....

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door Guardian72 »

dennisensabrina schreef:Wij zijn ook opgelicht door deze persoon.

Eerst werden we gebeld dat de levering van de tablets een week later kwam en nu is hij totaal onbereikbaar en is zijn website uit de lucht.

Ik weet niet wat ik nu moet doen eigenlijk.....
Aangifte doen van oplichting.
Of, langs gaan en geld/goederen ophalen.

bloempje1
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 jul 2012 21:22

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door bloempje1 »

Ik heb net contact gehad met de host van pcwinkeljc. (als je pcwinkeljc intikt kom je op die site). Deze vertelde mij dat hun de site even uit de lucht hebben gehaald omdat meneer administratieve problemen heeft. De host zei ook te verwachten dat volgende week de site weer zichtbaar is. Mocht dit niet het geval wezen kan ik deze meneer bellen en kan hij mij een ander emailadres van meneer geven.
Hij had vorige week nog wel telefonisch contact met meneer. (lukt hem wel, ons niet)

johnnyk020365
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jul 2012 10:38

Re: pcwinkeljc

Ongelezen bericht door johnnyk020365 »

goedendag ook wij hebben een tablet besteld betaald en niet gehad, wij hebben nog een bericht gehad over terugbetaling maar niks ontvangen. gr johnny

Gesloten