[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 176: Illegal string offset 'forum_id'
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 178: Illegal string offset 'forum_id'
Radar • pcwinkeljc - Pagina 23
Pagina 23 van 31

Re: pcwinkeljc

Geplaatst: 26 jul 2012 09:03
door trail46
Je ziet nu dat het zich uitspreid als een inktvlek op het internet.
http://www.klacht.nl/pcwinkeljc/

Re: pcwinkeljc

Geplaatst: 26 jul 2012 13:56
door bloempje1
trail46

Je ziet nu dat het zich uitspreid als een inktvlek op het internet.
http://www.klacht.
Ach, laat ik mijn klacht daar dan ook maar eens plaatsen :(

Re: pcwinkeljc

Geplaatst: 26 jul 2012 14:04
door rozemarijntje
dit zijn allemaal site als je de naam intikt in google onderaan zie je al deze linken...verwijst allemaal weer naar nw links...dus heel wat,denk ik?

pcwinkeljc ervaringen
pcwinkeljc oplichting
pcwinkeljc radar
pcwinkeljc opgelicht
pcwinkeljc klachten
pcwinkeljc review
pcwinkeljc betrouwbaar

Re: pcwinkeljc

Geplaatst: 26 jul 2012 17:57
door jb61
www.pcwinkeljc.nl : Dit account is geschorst.
Ofwel het domein is te veel gebruikt geweest, of de wederverkoper liep uit van de middelen.

Re: pcwinkeljc

Geplaatst: 27 jul 2012 07:55
door Guardian72
Als je nu naar de link gaat word je geredirect naar:
http://www.soluti.nl/wanbetaling/

met als tekst:
Helaas is deze website momenteel in verband met "Administratieve redenen" niet bereikbaar

Zodra de "administratieve achterstand" is voldaan kunt u de website weer bezoeken


Hij licht zijn eigen host dus ook op.

Re: pcwinkeljc

Geplaatst: 27 jul 2012 13:34
door dennisensabrina
Ik verzoek iedereen een klacht in te dienen bij klacht.nl
Zei staan je bij en proberen de problemen op te lossen.

niet geschoten is altijd mis toch??

Re: pcwinkeljc

Geplaatst: 27 jul 2012 17:02
door Linoge
dennisensabrina schreef:Ik verzoek iedereen een klacht in te dienen bij klacht.nl
Zei staan je bij en proberen de problemen op te lossen.

niet geschoten is altijd mis toch??
Dat zal zeker helpen!
Nadat uw klacht geplaatst is, ontvangt u een email ter bevestiging van uw klacht. We sturen uw klacht daarna direct door naar het desbetreffende bedrijf. Indien het bedrijf niet actief is op KLACHT.nl, proberen we dit bedrijf via hun website of per email te attenderen op uw klacht.

Zodra het bedrijf uw klacht ‘in behandeling’ heeft genomen, ontvangt u daarover een email. Indien het bedrijf de klacht heeft ‘opgelost’ ontvangt u een email met de oplossing en kunt u laten weten of u hiermee tevreden bent. U kunt de klacht vervolgens ‘afsluiten’.
Crijnen gaat vast meewerken en zal direct je geld terugstorten.

Meldt hem ook even hier.

http://www.opgeletopinternet.nl/index.php

Die gaan hem ook benaderen.

Vooral de druk opvoeren!

Re: pcwinkeljc

Geplaatst: 28 jul 2012 11:36
door Guardian72
Linoge schreef: Vooral de druk opvoeren!
Waarom niet?
Waarom blijft de indruk ontstaan dat je deze meneer verdedigd? Wat zit daar achter?

Re: pcwinkeljc

Geplaatst: 28 jul 2012 18:42
door bloempje1
Het is bijna het einde van de maand. Zouden we voor die tijd nog wat horen? Of is er al iemand die iets gehoord heeft???
Ik zou niet met mijzelf kunnen leven als ik dit allemaal op mijn geweten zou hebben. Maarja, sommige mensen hebben denk ik geen geweten...

Re: pcwinkeljc

Geplaatst: 28 jul 2012 22:46
door sas1979
Ik heb al zoveel gedaan, maar ben nog niet uit gestreden. Mijn advocaat zit er ook op maar wie wil er mee doen???Samen scholen en dan gezamenlijk eens wat stappen ondernemen dat geld moet terug of gewoon onze bestelde spullen....
En in hemelsnaam waarom lijkt dit soort lui in dit land van kromme wetjes en regeltjes zomaar zijn gang te blijven gaan :twisted: ????

Ik zeg reageer even hiero dat we samen voegen van politieaangiftenummers, advocaten etc. etc. :?:

Ik zeg DOEN tijd voor ACTIE SAMEN MET ELKAAR DIT HOEVEN WE TOCH NIET TE PIKKEN??????

Re: pcwinkeljc

Geplaatst: 29 jul 2012 01:35
door Linoge
Guardian72 schreef:
Linoge schreef: Vooral de druk opvoeren!
Waarom niet?
Waarom blijft de indruk ontstaan dat je deze meneer verdedigd? Wat zit daar achter?
Gezond verstand.

De man is een slechte ondernemer, maar geen oplichter. Hoe groter de druk, des te kleiner de kans dat hij er nog uit kan komen, met als gevolg dat de enige optie is om failliet te gaan. Dan ziet waarschijnlijk niemand zijn geld meer terug.

Daarnaast heeft de voetbalvereniging hier helemaal niets mee te maken. Dat mensen gedupeerd zijn en rare dingen doen valt te begrijpen, maar ze worden hier vooral opgehitst door mensen die helemaal geen zaken met Crijnen hebben gedaan en dat bevalt me niet.

Forum moderatie zou daar eens op moeten gaan letten, maar het lijkt er op dat sommige mensen hier overal mee weg kunnen komen.

Re: pcwinkeljc

Geplaatst: 29 jul 2012 07:56
door Guardian72
Ik ben het met je eens over de voetbalclub.

Maar:
Vage, onjuiste, of geen informatie verstrekken..
Een keurmerk voeren waar hij geen recht op heeft..

en, bestellingen en betalingen kennelijk blijven accepteren (via site) terwijl hij weet dat hij niet kan (of wil) leveren?
Sorry - maar wees dan eerlijk en plaats op de homepage "Door omstandigheden nemen wij momenteel geen nieuwe bestellingen aan"..

Totdat hij dat doet , blijf ik van mening dat er sprake is van op zijn minst nalatig handelen - en ondertussen mag het aangenomen worden dat dit een bewuste keuze is - daar het keurmerk meneer (volgens hun zeggen) al meerdere malen aangesproken heeft.

Re: pcwinkeljc

Geplaatst: 29 jul 2012 12:27
door Linoge
Guardian72 schreef: Een keurmerk voeren waar hij geen recht op heeft..
Waar hij wel recht op heeft. Hij heeft er voor betaald.

Guardian72 schreef: daar het keurmerk meneer (volgens hun zeggen) al meerdere malen aangesproken heeft.
Volgens hun zeggen ja. Dat is het? Ze spreken hem aan?

Dat hele keurmerk is een stuk dubieuzer dan het hele handelen van de heer Crijnen. Heb je dat keurmerk al eens bekeken?
Wij berekenen geen administratiekosten of screeningskosten.
U betaalt één vast bedrag per maand!
Met andere woorden, iedere oplichter kan zich aanmelden als hij maar betaald.
Een webshop met het keurmerk geeft een grotere blijk van betrouwbaarheid bij de consument.
En dat is gewoon aanzetten tot oplichting.

Met als klap op de vuurpijl
Als consument, kunt u er op rekenen dat wanneer u klachten heeft deze door de ‘Stichting Thuiswinkel Certificaat’ zullen worden behandeld en de stichting mede zorg zal dragen voor een oplossing van het conflict.
En hoe dragen ze bij tot die oplossing? Gewoon door te stellen dat de webshop niet reageert. Oplossing, we schoppen hem er gewoon uit, hebben wij nergens meer last van.

Re: pcwinkeljc

Geplaatst: 30 jul 2012 01:38
door Linoge
vogels schreef:
Oplossing, we schoppen hem er gewoon uit, hebben wij nergens meer last van.
Precies zo, handelt ook het grootste keurmerk, thuiswinkel.org. Heb je als consument ook niks aan.
Ben ik volledig met je eens. Die keurmerken vangen alleen maar geld om consumenten te mogen misleiden. Bij problemen lossen ze helemaal niets op. Ze zouden eens een voorbeeld kunnen nemen aan de reiswereld en van die keurmerken een garantiefonds kunnen maken. Dan zouden de consumenten er nog iets aan kunnen hebben. Nu zijn die keurmerken nog grotere oplichters dan de webwinkels die ze voeren.

Re: pcwinkeljc

Geplaatst: 31 jul 2012 02:44
door Robert69
Mij kunnen jullie ook aan de lijst toevoegen. Ik zit er in voor 2 Samsung Galaxy Tabs voor een bedrag van €587, besteld op 1 juli en betaald via ideal. Ik heb helaas dit forum te laat ontdekt, en heb me ook laten misleiden door dat waardeloze thuiswinkelcertificaat. Deze John Crijnen heb ik 1 keer te pakken weten te krijgen op zijn mobiele nummer, wat vermeld stond op de website van de Venlosche Boys. Hij kwam zoals eerder vermeld met zielige verhaal, dat hij opgelicht was door leverancier, maar dat hij voor augustus met geld van een BTW teruggave mensen zou terugbetalen. ook wist hij me te vertellen, dat hij op advies de communicatie met klanten stil zou hebben gelegd. "om zo geen beloften te doen, die hij dan later misschien niet waar zou kunnen maken"
Zijn wettelijke 30 dagen, waarbinnen hij over de brug had moeten komen, zijn inmiddels verstreken, ik heb vandaag nog geprobeerd contact te zoeken, maar krijg enkel voicemails. Inmiddels geklaagd bij thuiswinkelcertificaat en ook aangifte gedaan (voor wat het waard is). Morgen ga ik de rechtbijstand inschakelen om zo alles in het werk stellen, m'n zuurverdiende geld terug te krijgen!
Heeft iemand inmiddels al een deurwaarder of incasso bureau benaderd voor de mogelijkheden?

Re: pcwinkeljc

Geplaatst: 01 aug 2012 10:23
door sas1979
Zo mensen het is me wat en het blijft zo stil voor iedereen die gedupeerd is het volgende

:!: :!: :!: :!: :!: :!: Ga naar internetsite www.opgeletopinternet.nl en registreer je bij het verhaal van Pcwinkeljc dan krijgen we allen te zien wat je moet doen en wat iedereen al heeft gedaan cq ondernomen (bijv. politieaangifte of advocaat, of brief geschreven etc etc) :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Succes!!!

Re: pcwinkeljc

Geplaatst: 01 aug 2012 16:44
door Robert69
Meneer was vrij recent nog steeds actief met adverteren voor zijn "bedrijf" zie hier:http://adverterenisgratis.nl/index.cfm? ... &ref=25711

Re: pcwinkeljc

Geplaatst: 01 aug 2012 17:15
door Guardian72
Flauw - maar dit is reclame voor een mail nieuwsbrief - dus niet echt aantoonbaar proberen te verkopen (althans, incasseren en niet leveren).

Wel op een vreemd tijdstip 15 juli - aangezien hij toen al wist dat zaken niet goed gingen..

Re: pcwinkeljc

Geplaatst: 01 aug 2012 19:27
door Robert69
Weet je wat flauw is? Je zaakjes niet goed voor elkaar hebben, en dan niet je verantwoordelijkheid nemen. Meneer zou als blijk van goede wil om alles netjes op te lossen op z'n minst mensen kunnen informeren over de stand van zaken i.p.v. gewoon verder gaan met reclame maken voor die waardeloze zaak van hem :twisted: :twisted: :twisted:

Re: pcwinkeljc

Geplaatst: 02 aug 2012 00:41
door sas1979
@robert en mooi ons geld al achterover gedrukt!!! En ik ben het helemaal met je eens...

Maar nogmaals meld je op www.opgeletopinternet.nl