LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lightinthebox

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Marc lops
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mar 2007 12:56

Lightinthebox

Ongelezen bericht door Marc lops »

Dubieuze aanbieder. Site toont interessante producten tegen scherpe prijzen. Echter realiseer dat bovenop de prijzen nog de invoerrechten en BTW komt. Helaas product besteld. Ontvangen product werkt niet en op melding hiervan wordt domweg niet gereageerd.

leindK
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2012 14:41

Re: Lightinthebox

Ongelezen bericht door leindK »

ik ervaar helaas hetzelfde probleem. Mijn product is verouderd, werkt niet en is al gebruikt. Contact opnemen is problematisch, en er wordt niet gereageerd.
Hopelijk lukt het om het te retourneren, maar ik ben bang dat dat ook niet gaat lukken.

Manheim
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2014 08:45

Re: Lightinthebox

Ongelezen bericht door Manheim »

Lightinthebox is een absoluut onbetrouwbaar bedrijf. Als je betaalt voor een snelle levering krijg je gewoon een langzame levering. De kans is groot dat je extra moet betalen bij de invoer van het product waardoor je toch duur uit bent, zeker omdat UPS het even voor je voorschiet en daar kosten voor berekent.
Als een apparaat dan kapot is, moet je je eerst door alle standaard mails worstelen die je ontmoedigen om je recht te halen. Als het je dan gelukt is om een RMA nummer te krijgen moet je het eigen kosten naar Engeland sturen en dat is prijzig. Als het aan Lightinthebox ligt hoor je daarna niets meer. Wanneer je zelf blijft aandringen en alle standaardmails weer hebt dorogeworsteld, zeggen ze op een zeker moment dat ze vervanging gaan sturen, maar dat doen ze niet. Als je daar weer tegen in gaat krijg je weer alle standaard mails totdat ze je weer beloven om vervanging te sturen. Je zit in een vicieuze cirkel waar je niet meer uit komt.
Oftewel, koop nooit iets bij Light in the box! Je kunt beter een staatslot kopen. Dan is de kans dat je er uiteindelijk iets aan over houdt groter.

DennisVenray
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 aug 2014 12:27

Re: Lightinthebox

Ongelezen bericht door DennisVenray »

Lees aub mijn topic over Lightinthebox. Dit is mij vanmorgen overkomen. Kan ik beter het pakket weigeren, of UPS bellen dat ze (waarschijnlijk tegen meerprijs) alsnog kunnen leveren?

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Lightinthebox

Ongelezen bericht door Dirkie »

DennisVenray schreef:Lees aub mijn topic over Lightinthebox. Dit is mij vanmorgen overkomen. Kan ik beter het pakket weigeren, of UPS bellen dat ze (waarschijnlijk tegen meerprijs) alsnog kunnen leveren?
Voor zover als ik gelezen heb, heeft U het pakket al geweigerd, dus of daar nog wat aan te doen is weet ik niet.
Daarbij denk ik persoonlijk dat het de leverancier niets uitmaakt of U het pakket al dan niet aanneemt. De kosten die U nog moest betalen zijn kosten van UPS. Dus mocht u geld terug willen, dan is er maar 1 juiste aktie volgens mij en dat is zorgen dat U het pakket in handen krijgt. Dan lijkt me een voorwaarde om het eventueel terug te kunnen sturen denk ik.
En ik weet ook niet of het slim is om in ieder topic over deze webwinkel te reageren. De kans is groot dat er overal geantwoord gaat worden en dat alles dus door elkaar gaat lopen.....

Gesloten