LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is DEALEXTREME te vertrouwen of de HEL van DEALEXTREME

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
nolensvolens
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 mar 2010 10:09

Is DEALEXTREME te vertrouwen of de HEL van DEALEXTREME

Ongelezen bericht door nolensvolens »

Recent heb ik een zeer onplezierige ervaring gehad met een bestelling bij DEALEXTREME. Het verhaal is als volgt: ik heb op 21-apr-2012 een bestelling geplaatst voor een IR-straler, die op dat moment volgens de web-site op termijn van een aantal dagen leverbaar was en die gratis verstuurd zou worden. Ik heb vervolgens de betaling via VISA uitgevoerd; in de informatie op de web-site werd vervolgens aangegeven dat er betaald was. Maar daarna gebeurde er ca 2 weken niets, dus heb ik gereclameerd en gevraagd waarom ik niets vernam terwijl de levertijd nog steeds op een aantal dagen stond (ik begon hier al vreemde voorgevoelens bij te krijgen: feit nr 1). Men ging dat uitzoeken en ondertussen was de levertijd op de web-site onbepaald geworden. Men kwam met het antwoord dat niet verteld kon worden wanneer het item dan wel verstuurd kon worden. Daarop reageerde ik vervolgens dat ik de order direct wilde annuleren en mijn geld terughebben. Maar wonder boven wonder, de annulering kon niet uitgevoerd worden want het pakket was al verstuurd via de China Post Group (volgens tracking informatie op 10 mei) . Dat geloof je op dat moment maar achteraf geredeneerd was dit het volgende verdachte feit nr 2; want hoe kan een artikel waar geen levertijd voor af te geven is plotseling al verstuurd zijn? Ik braaf afgewacht en de tracking informatie nagegaan die op een gegeven moment aangaf dat het pakket op 22 mei in het Postkantoor in Amsterdam was afgeleverd. Na ruim een week lijdelijk afgewacht te hebben heb ik op 31 mei gevraagd waar mijn pakket bleef. Men zei mij 2 weken te wachten en daarna kontakt op te nemen, dat heb ik gedaan en op 14 juni opnieuw de vraag gesteld. Men zou het nagaan en komt als antwoord met de tracking code van China Post Group, die ik al had en waar ik dus niets aan had; omdat het niets vertelde over de verdere gang van zaken in Nederland. Ik heb dat verteld, maar men verwees mij naar het Post Office in Nederland. Ik heb verteld dat er een aantal Post Offices zijn in Nederland: TNT-Express, Fedex, HDL, Post-Nl en gevraagd naar welk Post-office, het adres daarvan en de lokale tracking informatie in Nederland. Na enkele malen via de web-site hierover uitdrukkelijk gevraagd te hebben, bleef DX volhouden dat het de verantwoording van de lokale Post-office was. Ondanks het feit dat ik DX totaal verantwoordelijk stelde voor de aanlevering van het item bij mij thuis, kwam DX na herhaald vragen niet met de gevraagde tracking informatie (feit nr 3) en zei me te wachten tot 8 juli; waarna ik kon kiezen voor opnieuw opsturen of refund van het geld.
Ik uitte het vermoeden dat het pakket omdat men niet met de gevraagde gegevens kwam misschien wel nooit verstuurd was. En heb vervolgens op 20 juni een klacht ingediend over de gehele gang van zaken (o.a. het niet aanleveren van de lokale tracking informatie) via hetzelfde kanaal als waarover de correspondentie gebeurde. Helaas heb ik tot dusver (op 15 juli, dus een week na 8 juli) niets meer vernomen (feit nr 4); ik denk dat ik ook niets meer zal vernemen en dat ik naar mijn geld kan fluiten.

Het lijkt me dat dit verhaal duidelijk is en een ieder moet hier zijn conclusies maar aan verbinden; iedereen is daar vrij in, maar mijn conclusie is dat ik nooit en dan ook nooit meer iets bij DEALEXTREME zal bestellen, tenzij men de zaak alsnog rechtzet en men mij compenseert voor de geleden schade.

Ik kan me bijna niet voorstellen dat een organisatie als DEALEXTREME op een dergelijke manier met mensen omgaat, mensen afscheept met smoezen als: het is de lokale verantwoordelijkheid van het Post kantoor, niet op terechte vragen ingaat en niet met de gevraagde informatie komt, mensen steeds weer in de wacht zet, vertragingstactieken toepast en gewoon geen antwoord meer geeft. Deze handelswijze is zeer laakbaar, daarbij dient opgemerkt te worden dat je geen klacht in een aparte procedure kan indienen, alleen maar in de lopende correspondentie, maar de laatste opmerkingen daarin zijn niet beantwoord door DX. Het is ook onmogelijk e.e.a. via een apart kanaal aan te kaarten; ook weer een argument waardoor ik de goede wil en integriteit van de mensen achter de web-site in twijfel moet trekken.

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Is DEALEXTREME te vertrouwen of de HEL van DEALEXTREME

Ongelezen bericht door Brainless »

Ik heb ook 1x iets niet geleverd gekregen en gewoon mijn geld terug gekregen.
Ook als iets kapot aangekomen is, krijg je na 1 mailtje, of nieuw geleverd of je geld terug.

mirella-v
Berichten: 50
Lid geworden op: 27 mei 2011 19:18

Re: Is DEALEXTREME te vertrouwen of de HEL van DEALEXTREME

Ongelezen bericht door mirella-v »

Diverse malen iets besteld. Ook een keer een draadloze muis die niet bleek te werken (en ja, ik had er batterijen in gedaan.... :mrgreen: ). Gemailed met klantenservice en nieuwe muis opgestuurd gekregen. Oude mocht ik behouden.

Gr, Mirella

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Is DEALEXTREME te vertrouwen of de HEL van DEALEXTREME

Ongelezen bericht door newmikey »

nolensvolens schreef:-ik heb op 21-apr-2012 een bestelling geplaatst voor een IR-straler
-het pakket was al verstuurd via de China Post Group (volgens tracking informatie op 10 mei) .
-aangaf dat het pakket op 22 mei in het Postkantoor in Amsterdam was afgeleverd.
-op 31 mei gevraagd waar mijn pakket bleef.
-14 juni opnieuw de vraag gesteld.
-komt als antwoord met de tracking code van China Post Group
-Ik heb verteld dat er een aantal Post Offices zijn in Nederland: TNT-Express, Fedex, HDL, Post-Nl

-...misschien wel nooit verstuurd was.

Ik kan me bijna niet voorstellen dat een organisatie als DEALEXTREME op een dergelijke manier met mensen omgaat, mensen afscheept met smoezen als: het is de lokale verantwoordelijkheid van het Post kantoor...een argument waardoor ik de goede wil en integriteit van de mensen achter de web-site in twijfel moet trekken.
U loopt wel héél erg hard van stapel bij een webwinkel die wijd en zijd positief bekend staat.

Uw aanname dat er meerdere "Post offices" zijn is op niets gebaseerd. Het vragen naar een adres van een postkantoor is echt onzinnig, hoe moeten de Chinezen dit nu weten? Met het trackingnummer kunt u precies zien wie de Nederlandse partner van het Chinese staatspostbedrijf is. Als dat trackingnummer dan ook nog netjes laat zien dat er een aankomstscan is geweest in Amsterdam dan durf ik er wat om te verwedden dat de zending niet door de douane is gekomen, om wat voor reden dan ook. Dat valt geheel buiten de verantwoording van DX.

DX geeft dat ook netjes aan: "Statistically, well less than 1% percentage of all DX orders have ever got opened by the Customs in customers' countries. If the package is checked by their country's customs office when the item arrives in their country, however, customers are responsible for import duties, tariffs, and taxes.

Although the chance of packages being Customs assessed is small, DX strongly encourages all customers to check with their local Customs office for any potential import taxes, duties, and tariffs. In addition, some products may require special licenses or permits to import (such as high powered lasers). DX is not responsible for products being confiscated by the Customs in customers' countries.
"

Géén idee wàt voor product u heeft aangeschaft maar het is uw eigen verantwoordelijkheid om u ervan te vergewissen dat dit product wel ingevoerd mag worden.

DX heeft een géén gezeur geld terug politiek die, ook gezien de reacties op dit forum, reeds vele malen getest is. Ook op de shopreviews op bv Tweakers komen ze er altijd positief uit. Ik heb zelf 2 maal iets besteld en gewoon geleverd gekregen, zij het met extreem lange levertijden maar dat is niet abnormaal bij andere webshops in HongKong die gratis verzending aanbieden - dat gaat gewoon met de allergoedkoopste en traagste methode.

nolensvolens
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 mar 2010 10:09

Re: Is DEALEXTREME te vertrouwen of de HEL van DEALEXTREME

Ongelezen bericht door nolensvolens »

Ik denk dat je de zaak compleet omdraait, niet ik , maar DX is volledig verantwoordelijk van begin tot eind van het traject van levering bij mij thuis; dat ze de boel uitbesteden aan een partner ontslaat ze niet van die verplichting. Ze hebben geen antwoord gegeven op de vraag wie de partner van China Post Group in Nederland is, en wat de lokale tracking code in Nederland is, die bekend moet zijn bij overdracht van het pakket. Zij horen die informatie te hebben en mij dat te vertellen; zij zijn degenen die overeenkomsten afsluiten met partners; ik weet als argeloze eindgebruiker niet hoe je aan het tracking nummer kan zien bij welke partner ik moet zijn. Ze hebben letterlijk gezegd: vraag bij uw lokale postkantoor: flauwe kul: zij kunnen over alle informatie beschikken en hadden mij kunnen inlichten over de lokale partner, maar hebben dat na herhaalde verzoeken niet gedaan. Als DX het niet kan dan kan ik het zeker niet.

P.s. het was een Infraroodstraler met tracking code RA407293287CN

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Is DEALEXTREME te vertrouwen of de HEL van DEALEXTREME

Ongelezen bericht door newmikey »

nolensvolens schreef:Ik denk dat je de zaak compleet omdraait, niet ik , maar DX is volledig verantwoordelijk van begin tot eind van het traject van levering bij mij thuis; dat ze de boel uitbesteden aan een partner ontslaat ze niet van die verplichting. Ze hebben geen antwoord gegeven op de vraag wie de partner van China Post Group in Nederland is, en wat de lokale tracking code in Nederland is, die bekend moet zijn bij overdracht van het pakket. Zij horen die informatie te hebben en mij dat te vertellen; zij zijn degenen die overeenkomsten afsluiten met partners; ik weet als argeloze eindgebruiker niet hoe je aan het tracking nummer kan zien bij welke partner ik moet zijn. Ze hebben letterlijk gezegd: vraag bij uw lokale postkantoor: flauwe kul: zij kunnen over alle informatie beschikken en hadden mij kunnen inlichten over de lokale partner, maar hebben dat na herhaalde verzoeken niet gedaan. Als DX het niet kan dan kan ik het zeker niet.

P.s. het was een Infraroodstraler met tracking code RA407293287CN
Je gaat wel héél erg agressief tekeer - bij internationale leveringen kan je niet zomaar stellen dat de leverancier verantwoordelijk is voor alles, zeker niet als de levering van buiten de EU komt.

Ook bent u uiteraard géén "argeloze eindgebruiker", u bent de ook nog de importeur van dit artikel.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Is DEALEXTREME te vertrouwen of de HEL van DEALEXTREME

Ongelezen bericht door newmikey »

Wat was trouwens de prijs? Boven de (omgerekend) €22 moet er aangifte worden gedaan. Dit gebeurt door de vervoerder die het pakket in Nederland binnenhaalt (hoewel er wel eens wat tussendoor glipt).

U betaalt dan bij aflevering BTW (over waarde + transportkosten) en inklaringskosten. Boven de €150 komen daar nog rechten bij invoer (EU tarief) bij.

Vaak kan dit meerdere weken duren en heeft de afzender hier géén enkele invloed op - het is de Douane en de pakjesvervoerder die hier de snalheid bepalen.

Gaat dat te langzaam of wilt u gewoon géén extra kosten betalen, bestel dan alleen binnen de EU - sinds 1993 is er een interne markt waar géén douanetarieven meer gelden en géén inklaring nodig is.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Is DEALEXTREME te vertrouwen of de HEL van DEALEXTREME

Ongelezen bericht door olaf79 »

newmikey schreef:Wat was trouwens de prijs? Boven de (omgerekend) €22 moet er aangifte worden gedaan. Dit gebeurt door de vervoerder die het pakket in Nederland binnenhaalt (hoewel er wel eens wat tussendoor glipt).

U betaalt dan bij aflevering BTW (over waarde + transportkosten) en inklaringskosten. Boven de €150 komen daar nog rechten bij invoer (EU tarief) bij.

Vaak kan dit meerdere weken duren en heeft de afzender hier géén enkele invloed op - het is de Douane en de pakjesvervoerder die hier de snalheid bepalen.

Gaat dat te langzaam of wilt u gewoon géén extra kosten betalen, bestel dan alleen binnen de EU - sinds 1993 is er een interne markt waar géén douanetarieven meer gelden en géén inklaring nodig is.
In principe heeft u gelijk. Ik zou daarom niet snel iets buiten de eu bestellen. Veel te link en je hebt geen poot om op te staan bij problemen.

J.hvan
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 apr 2012 22:21

Re: Is DEALEXTREME te vertrouwen of de HEL van DEALEXTREME

Ongelezen bericht door J.hvan »

Ik heb geen bestelling geplaatst maar toch kreeg ik een mailtje met een ontvangstbewijs
dat er betaald zou zijn :?
best wel raar het berichtje is afkomstig van [email protected] met daarin,

PayPal 13/12/2012 10:38:59 CEST
Transactiereferentie: 8BJ6058772069630K

Hallo,

U heeft $50,10 USD overgemaakt naar DealExtreme ([email protected])

Het kan even duren voordat deze transactie op uw rekening wordt weergegeven.

Problemen met deze transactie?

Je hebt een periode van 24 uur vanaf de datum van de transactie om de betaling te annuleren.

Klik hier om de betaling onmiddellijk te annuleren



--------------------------------------------------------------------------------

Webwinkel
DealExtreme
[email protected]
Instructies voor webwinkel
U heeft geen instructies ingevoerd.
Verzendadres
Jeroen Derksen
Hoofdstraat 50B
6671CE Zetten Nederland
Verzendgegevens
De verkoper heeft nog geen verzendgegevens verstrekt.


Wij vragen u niet te reageren op dit e-mailbericht. Dit e-mailadres wordt niet gecontroleerd en u ontvangt geen reactie. Als u hulp nodig heeft, kunt u inloggen op uw PayPal-rekening en rechtsboven op iedere PayPal-pagina op Hulp klikken.

U kunt e-mails in platte tekst in plaats van HTML-berichten ontvangen. Als u uw berichtgevingsvoorkeuren wilt wijzigen, logt u in op uw PayPal-account. Ga naar uw profiel en klik op Rekeninginstellingen.


Copyright 1999-2012 PayPal. Alle rechten voorbehouden.

PayPal (Europe) S. r.l. & Cie, S.C.A.
Socit en Commandite par Actions
Gevestigd te: Luxemburg, 22-24 Boulevard Royal, 5me tage, L-2449
RCS Luxem! bou rg B 118 349

E-mailreferentie PayPal PP120

tijd voor nieuws op tros radar denk ik zo

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Is DEALEXTREME te vertrouwen of de HEL van DEALEXTREME

Ongelezen bericht door sjohie »

J.hvan schreef:Ik heb geen bestelling geplaatst maar toch kreeg ik een mailtje met een ontvangstbewijs
dat er betaald zou zijn :?
best wel raar het berichtje is afkomstig van [email protected] met daarin,

PayPal 13/12/2012 10:38:59 CEST
Transactiereferentie: 8BJ6058772069630K

Hallo,

U heeft $50,10 USD overgemaakt naar DealExtreme ([email protected])

Het kan even duren voordat deze transactie op uw rekening wordt weergegeven.

Problemen met deze transactie?

Je hebt een periode van 24 uur vanaf de datum van de transactie om de betaling te annuleren.

Klik hier om de betaling onmiddellijk te annuleren



--------------------------------------------------------------------------------

Webwinkel
DealExtreme
[email protected]
Instructies voor webwinkel
U heeft geen instructies ingevoerd.
Verzendadres
Jeroen Derksen
Hoofdstraat 50B
6671CE Zetten Nederland
Verzendgegevens
De verkoper heeft nog geen verzendgegevens verstrekt.


Wij vragen u niet te reageren op dit e-mailbericht. Dit e-mailadres wordt niet gecontroleerd en u ontvangt geen reactie. Als u hulp nodig heeft, kunt u inloggen op uw PayPal-rekening en rechtsboven op iedere PayPal-pagina op Hulp klikken.

U kunt e-mails in platte tekst in plaats van HTML-berichten ontvangen. Als u uw berichtgevingsvoorkeuren wilt wijzigen, logt u in op uw PayPal-account. Ga naar uw profiel en klik op Rekeninginstellingen.


Copyright 1999-2012 PayPal. Alle rechten voorbehouden.

PayPal (Europe) S. r.l. & Cie, S.C.A.
Socit en Commandite par Actions
Gevestigd te: Luxemburg, 22-24 Boulevard Royal, 5me tage, L-2449
RCS Luxem! bou rg B 118 349

E-mailreferentie PayPal PP120

tijd voor nieuws op tros radar denk ik zo
Dat is gewoon een Nigeriaanse phising mail, waarvoor ze om het iets van een legitimiteit te geven, een dealextreme emailadres gebruiken. Kijk in je emailprogramma maar eens naar de bron van het bericht, dikke kans dat alle URL's achter dat "klik hier" onderwater verwijzen naar een vage site die ergens in Georgië oid wordt gehost. DealExtreme verzend shipment emails van [email protected], tenminste dat is de laatste die ik van ze heb gehad, en niet van een yahoo.com adres wat iedereen kan openen met die naam.

De betrokkenheid van DealExtreme bij deze mail is dus nul. Sterker nog, zij zijn ook slachtoffer in dit geval. Eenzelfde bericht kan ik maken met zeg [email protected].

Deal82
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2013 21:54

Re: Is DEALEXTREME te vertrouwen of de HEL van DEALEXTREME

Ongelezen bericht door Deal82 »

Dealextreme is te vertrouwen vind ik!
Ik heb vaak iets besteld en het is altijd goed overgekomen...en is het niet goed dat krijg je gewoon je geld terug of ze sturen het nog een keer op.

Ik vind het een leuke website!!

rem4rk4ble
Berichten: 24
Lid geworden op: 03 sep 2008 16:15

Re: Is DEALEXTREME te vertrouwen of de HEL van DEALEXTREME

Ongelezen bericht door rem4rk4ble »

Je moet je maar afvragen of je hier iets wilt kopen.
Heb het nu 5x gedaan en 4x iets mis gegaan. Bij 2x moest ik het product naar de UK sturen. En het duurde maar voordat ik dit uberhaupt mocht doen. Beide keren toch 2 weken bezig geweest om het gefixed te krijgen. Wees er op attent dat de chinese helpdesk toch wel wat moeilijk overkomt, je kan beter in steenkolen engels wat schrijven naar ze want anders begrijpen ze er meestal geen snars van.

al met al is het wel een gedoe om service te krijgen maar heb het toch al die keren gekregen.

mamassie
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jan 2013 21:08

Re: Is DEALEXTREME te vertrouwen of de HEL van DEALEXTREME

Ongelezen bericht door mamassie »

Heb nu al een aantal keren bij dealextreme iets besteld en altijd keurig gekregen. Eén keer was een artikel niet op voorraad maar werd het na 5 weken toch geleverd. Het is inderdaad buiten de EU, dus houd rekening met een vertraagde levering. Dat is toch de reden dat je het goedkoper kunt krijgen...

mamassie
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jan 2013 21:08

Re: Is DEALEXTREME te vertrouwen of de HEL van DEALEXTREME

Ongelezen bericht door mamassie »

Heb nu al een aantal keren bij dealextreme iets besteld en altijd keurig gekregen. Eén keer was een artikel niet op voorraad maar werd het na 5 weken toch geleverd. Het is inderdaad buiten de EU, dus houd rekening met een vertraagde levering. Dat is toch de reden dat je het goedkoper kunt krijgen...

Avenu3
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mei 2013 13:48

Re: Is DEALEXTREME te vertrouwen of de HEL van DEALEXTREME

Ongelezen bericht door Avenu3 »

Ik heb voor de eerste (en meteen laatste) maal een bestelling geplaatst van 2 items bij Dealextreme. Die werden vanuit China in 2 zendingen verstuurd met 1 dag interval ertussen. De eerste zending ontving ik via de post 15 dagen na bestelling. Het product was waardeloos en na 24 uren al stuk. Ik heb mijn beklag gemaakt maar nooit enig antwoord ontvangen. Het tweede product dat een dag later verzonden was heb ik nooit ontvangen ondanks de tracker van China Post wel degelijk vermeldde dat het was toegekomen. Bij navraag heb ik ook een email ontvangen van DE dat ik dat zelf moest uitzoeken bij mijn postkantoor en hen 2 weken later terug kontakteren in geval de zending intussen nog niet zou zijn geleverd. Dat heb ik dan ook gedaan en tenslotte kort antwoord gekregen (zonder enig bewijs) dat het probleem bij ons postkantoor zat en dat zoiets dus niet hun verantwoordelijkheid was. Voor mij is DE eerder een "extreme" slechte webwinkel.

cathyjo
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mei 2013 16:35

Re: Is DEALEXTREME te vertrouwen of de HEL van DEALEXTREME

Ongelezen bericht door cathyjo »

Wissselende ervaringen.
Ik heb de afgelopen maanden drie keer bij Deal Extreme besteld.
De eerste keer kwam het correcte artikel na een week of 4 binnen.
De tweede keer kwamen de twee bestelde artikelen na anderhalve week, maar was een van de artikelen fout.
Op de verpakking stond het correcte bestelnummer, maar het artikel was voor een Ipad en niet voor mijn tablet.
Via de site van DE gechat met een medewerkster en opnieuw de bestelling geplaatst, zij zou voor het magazijn een aantekening bij mijn bestelling maken. Daar is het schijnbaar weer fout gegaan.
Gisteren, binnen een week na opnieuw besteld te hebben, weer hetzelfde foute artikel gekregen. :(.
Het gaat bij mij om een klein bedrag en ik kon/kan met het artikel anderen blij maken, maar zou, na deze ervaring, bij hen zeker geen dure aankopen durven doen.

Avenu3
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mei 2013 13:48

Re: Is DEALEXTREME te vertrouwen of de HEL van DEALEXTREME

Ongelezen bericht door Avenu3 »

In vervolg van mijn bericht van 21 mei. Ik geef het op. Nog steeds niets ontvangen. Dealextreme beweert nu plots dat het pakketje al lang geleden werd afgeleverd zonder daarbij ook maar enige datum of bewijs van aflevering te voegen. Voor hun is deze file afgehandeld. Voor mij ook. Mijn besluit : DX is een waardeloze Chinese tent.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Is DEALEXTREME te vertrouwen of de HEL van DEALEXTREME

Ongelezen bericht door sjohie »

Op 14 augustus een kabeltje voor onze Asus TF300 tablet bij ze besteld, en deze had ik op de 23e in de bus liggen, dus na 9 dagen. In mijn ogen netjes, als je nagaat dat het van de andere kant van de wereld komt met de standaard postverzending.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Is DEALEXTREME te vertrouwen of de HEL van DEALEXTREME

Ongelezen bericht door bprosman »

als je nagaat dat het van de andere kant van de wereld komt met de standaard postverzending
Is dat zo of kreeg je het uit hun magazijn in de UK ?

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Is DEALEXTREME te vertrouwen of de HEL van DEALEXTREME

Ongelezen bericht door devious »

voor zover ik weet heeft DX geen magazijn in UK. Wel maken ze gebruik van oude , nog geldende handelsverdragen tussen HongKong en UK.

Gesloten