LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Miniinthebox

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
joviool
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 feb 2012 13:12

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door joviool »

Order No.: 1506140420132952 Ordered on June 14, 2015

Dear danielle

We are pleased to inform you that one or more of your items has shipped. Please see the details of the shipment below.

If you ordered more than one item, they may ship separately. We will notify you via email each time a package is shipped until your order is complete.

If you received more than one Shipment Notification, please refer to the most recent one. You can also go to My Orders to check the shipment information.

Ship to danielle.....
stalmeester 5
heerenveen, .....
Netherlands
Phone:........


Ship via Super Saver Shipping
Tracking number Not Available
Track this order
Item(s) in Order Qty
3 in 1 Cover Case Silicone Straw Grass Tree Mossy Camo for iPhone5C
1
British Flag Pattern Soft TPU Cover Case with Stand and Dust Plug and Stylus for Nokia Lumia N630 N635 630/635
1
Kinston® Dream of The Piano Pattern PU Leather Full Body Case with Stand for Nokia Lumia 630/635
1
BIG D Rose Flower Full Body Case & Dust Plug & woolwinder for iPhone 5C
1
Large Butterfly Leather Wallet style Full Body Case and Card Slot for Iphone Mobile Size<13.8*7.6*2.1
1
Please Note:
If this order has shipped via FREE SHIPPING, it will arrive in 10-20 business days.
If this order has shipped via Expedited Shipping, it will arrive in 3-5 business days.
Shipping Method Region
Delivery Time(business days) Peak Season Delivery Time(business days)
Super Saver Shipping United States, Canada 8-15 13-25
United Kingdom, France, Spain, Germany, Netherlands, Spain, Ukraine, Japan, Belgium, Denmark, Finland, Ireland, Norway, Portugal, Sweden, Switzerland 10-20 15-30
Brazil, Russia, Italy, Argentina, Chile, Mexico 15-35 20-45
All Other Countries 10-25 15-35
Standard Russia, Brazil 10-25
Latin America (excluding Brazil) 7-15
All Other Countries 5-8
Expedited Worldwide (excluding Russia and Brazil) 3-5
Frequently Asked Questions
How do I track my package?

All available tracking information has been provided above and in your Order Status. Some carriers may not provide tracking information. If you ordered multiple items, you may receive separate shipments with no additional shipping charges.

For details regarding processing and delivery times, please see Estimated Delivery Time.

If you are not satisfied with your purchase, you may be eligible to return your item(s) by contacting Customer Service within 7 days of receiving your package. For more information, visit our Return Policy.

For all other questions, visit our Knowledgebase.

Do I have to pay import or customs duties?

MiniInTheBox.com doesn’t charge any taxes for its purchases, so now you are paid in full. However, since your order is shipping from China, it may be subject to customs or import duties charged once your order reaches your country. Click here for more information about import and custom duties.

What if my package was damaged during delivery?

Once you receive your package, please be sure to check for any damage. If the package was damaged during delivery, you can request “Proof of Damage” documentation from the carrier. You can use when contacting Customer Service to arrange for damage reimbursement.

How can I contact customer service?

For help with any order, just log in to My Orders and click on the order you need help with.

Through the order details page, you can easily check order status and request the kind of Customer Service you need. With My Tickets, conveniently track and reply to all submitted Customer Service tickets and inquiries.

Mijn Bestellingen
Hulp nodig? Dien een Klantenservice vraag in via de links op de bestelling details pagina
BESTEL DATUM BESTELNUMMER TOTAAL BESTELLING BESTELSTATUS OPTIES
July 30, 2015 1506140420132952 EUR € 5.82 Verzonden
June 20, 2015
Afleveringsbevestiging
June 13, 2015 -- -- In Afwachting Bekijk Details
June 11, 2015 -- -- In Afwachting Bekijk Details
June 10, 2015 -- -- In Afwachting Bekijk Details
June 09, 2015 1506030719993503 EUR € 30.17 Geannuleerd

joviool
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 feb 2012 13:12

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door joviool »

BESTELLING NUMMER: 1506140420132952
BESTELDATUM: June 14, 2015
STATUS: Verzonden
VERZONDEN NAAR: danielle ..... (...... heerenveen, ...... Nederland, Netherlands)
Telefoon:31-645737076
VERZENDMETHODE:: Super Saver Shipping (10-20 werkdagen)
GEFACTUREERD AAN: danielle ..... (....... heerenveen, ..... Nederland, Netherlands)
Telefoon:.........
BETAALMETHODE: REAL-TIME BANK Transfer
Vraag over Douanerechten
Afleveringsbevestiging
Wat kan ik nu met Mijn Bestelling doen?

Bestelling
OntvangenBetaling
OntvangenAlles
VerzondenIn AfwachtingIn VerwerkingIndicatie
verzendtijd(10-20 werkdagen)
Bestelstatus Updates
DATUM TIJD STATUS
June 14, 2015 04:57 Bestelling ontvangen
June 14, 2015 04:58 Betaling ontvangen
June 19, 2015 13:10 Alles verzonden
Bestelling Vragen
LAATST BIJGEWERKT VRAAG ID TITEL STATUS
August 11, 2015 9924646 Uw klacht Gesloten Bekijk Details
July 16, 2015 9901620 Vraag over Douanerechten Gesloten Bekijk Details
July 13, 2015 9901640 Verzendingsstatus Bekijken Gesloten Bekijk Details
OVERZICHT WAGENTJE
Verzending 1 van 1: Verzonden
Tracking Number:

Verzenddatum Geschatte verzendtijd Verzonden Via Volgnummer Opties
June 20, 2015 (10-20 werkdagen) Sunyou Mail-Sunyou Niet Beschikbaar
Waarom?
Afleveringsbevestiging
Verzendmethode:
Super Saver Shipping
(10-20 werkdagen)
3 in 1 Cover Case Silicone Straw Grass Tree Mossy Camo for iPhone5C
3 in 1 Cover Case Silicone Straw Grass Tree Mossy Camo for iPhone5C
Color : Purple
Retour & Terugbetaling
Ontbrekend of incorrect artikel
Schrijf een review
Delen op Facebook
Aantal:1
Kosten: EUR € 9.99
Kinston® Dream of The Piano Pattern PU Leather Full Body Case with Stand for Nokia Lumia 630/635
Kinston® Dream of The Piano Pattern PU Leather Full Body Case with Stand for Nokia Lumia 630/635
Color : Purple
Retour & Terugbetaling
Ontbrekend of incorrect artikel
Schrijf een review
Delen op Facebook
Aantal:1
Kosten: EUR € 8.99
BIG D Rose Flower Full Body Case & Dust Plug & woolwinder for iPhone 5C
BIG D Rose Flower Full Body Case & Dust Plug & woolwinder for iPhone 5C
Color : Purple
Retour & Terugbetaling
Ontbrekend of incorrect artikel
Schrijf een review
Delen op Facebook
Aantal:1
Kosten: EUR € 7.99
Large Butterfly Leather Wallet style Full Body Case and Card Slot for Iphone Mobile Size<13.8*7.6*2.1
Large Butterfly Leather Wallet style Full Body Case and Card Slot for Iphone Mobile Size<13.8*7.6*2.1
Color : Purple
Retour & Terugbetaling
Ontbrekend of incorrect artikel
Schrijf een review
Delen op Facebook
Aantal:1
Kosten: EUR € 7.69
British Flag Pattern Soft TPU Cover Case with Stand and Dust Plug and Stylus for Nokia Lumia N630 N635 630/635
British Flag Pattern Soft TPU Cover Case with Stand and Dust Plug and Stylus for Nokia Lumia N630 N635 630/635
Color : Purple
Retour & Terugbetaling
Ontbrekend of incorrect artikel
Schrijf een review
Delen op Facebook
Aantal:1
Kosten: EUR € 4.99
Verzendingsstatus Bekijken
Subtotaal(5 artikelen):EUR € 39.65
Verzendkosten & Verzekering:EUR € 1.17
(-) Kortingsbon Besparingen:EUR € 35.00
TOTAAL:EUR € 5.82

joviool
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 feb 2012 13:12

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door joviool »

mh73 schreef:
Nou...een nep note 2....dat vergeet je even....
Ja, maar daar kies je voor. Alle klagers in dit draadje hebben zich laten verleiden door de goedkope prijzen. Alleen valt het dan in de praktijk vaak tegen dat de kwaliteit past bij de prijs.
Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat vaak ook zo.

De klantenservice is treurig, de kwaliteit is naar de prijs, maar men moet niet zeuren over de douanekosten want dat staat gewoon op de site.
moet je ook niet zeuren als die nepperd binnen no time stuk is

gordr
Berichten: 88
Lid geworden op: 15 jun 2015 11:05

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door gordr »

joost480 schreef:De inklaringskosten, groot €12,50, zijn standaard, aanvullend vermeerderd met 19% btw over je bestelling. Heb je dus een bestelling gedaan van €5,- dan betekent dit dat je nog maar even een slordige €13,50 moet bijbetalen!
Je prulletje van €5,- kost nu dus opeens €18,50, meer dan 3 x zo duur dus!
Maar dan had je wel de verzendkosten gratis, jippie!
Complete ONZIN!
Alle bestellingen onder de 22 euro inclusief verzendkosten zijn gevrijwaard van invoerrechten, BTW-heffingen of wat dan ook, en dat is ook nog eens Europees geregeld. Tsja, als je dan zo stom bent dat je de regeltjes niet kent, dan kom je daar vanzelf wel een keer op de harde manier achter.

Ik bestel bijna wekelijks in China, ik denk dat op dit moment nog wel 10 pakjes onderweg zijn.
Tsja, je moet er wel op wachten, 2-13 weken, meestal 4-6 weken. En die verzendkosten zijn alleen gratis voor kleine pakjes, want de vervoerders willen in die markt een poot aan de grond krijgen, dus klein en licht spul wordt gratis vervoerd. Die 22 euro geldt per pakje, dus niet verzamelen, gewoon alles apart laten versturen, ook al bestel je 50 pakjes per dag.
Is bij mij nog nooit mis gegaan en in totaal praten we dan zeker over honderden bestellingen. Ergste was 13 weken, 3 keer de wereld rond, maar wel aangekomen. Ooit mocht ik geen tweede bestelling plaatsen binnen een maand, kennelijk vreesde de leverancier in HongKong ervoor dat t'ie toch bestellingen zou bundelen. Hongkong, China, Philippijnen, allemaal zonder probleem. Meestal zijn mijn pakjes zo klein (envelop) dat ze door de brievenbus komen, soms gaan ze in de kast die ik naast de brievenbus heb gespijkerd.

borisgorlee
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2015 18:39

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door borisgorlee »

Mijn oma heeft op 18/11 iets besteld maar is inmiddels nog steeds niet binnen. Miniinthebox zei zelf 10-20 dagen..... ?

StevenM
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2016 20:55

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door StevenM »

Nu geeft Miniinthebox de mogelijkheid om tegen bijbetaling de invoerrechten af te kopen. Dit leek één grote oplichterij, want je krijgt doodleuk van DHL bericht at je invoerrechten moet betalen.

Toch loont het de moeite om even op de site te zoeken want ze geven nu wel de mogelijkheid om die kosten te declareren. Ze hebben toegezegd de kosten te vergoeden. Nu afwachten of het inderdaad binnenkomt.

Eigenlijk vreemd dat je voor ruim 4 euro de kosten van ruim 27 euro afkoopt. Kennelijk gaan ze er van uit dat de douane (of DHL die de inklaring mag verzorgen tegen een 'leuke' administratievergoeding) niet ieder pakje er uit pikt en belast, anders zou deze verzekering nooit uit kunnen.

Ik blijf het een wonderlijke gang van zaken vinden.

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door plumber »

9 sept. iets besteld 10 sept.verstuurd levertijd 10 tot 20 dagen.
Na 20 dagen nog niets ontvangen komen er nog 40 dagen bij
i.v.m. douane problemen.Dus na 60 dagen nog niets ontvangen
komen er weer 30 tot 60 dagen bij i.v.m. problemen etc.Heb maar
een bericht gestuurd dat ik denk dat het bestelden helemaal niet
meer komt.Ben benieuwd of ik het geld nog terug krijg.

Nijogeth
Berichten: 9920
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Dit is overmacht voor de Chinese verkoper. De douane houdt iets vast, de reden zal u mogelijk verteld zijn. Het leuke is, dat als het pakketje komt en u weigert de douanekosten te betalen, dan wordt het teruggestuurd en zal Miniinthebox waarschijnlijk helemaal niets terugbetalen, omdat u ze laat opdraaien voor de douanekosten.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door sylvesterb »

plumber schreef:9 sept. iets besteld 10 sept.verstuurd levertijd 10 tot 20 dagen.
Na 20 dagen nog niets ontvangen komen er nog 40 dagen bij
i.v.m. douane problemen.Dus na 60 dagen nog niets ontvangen
komen er weer 30 tot 60 dagen bij i.v.m. problemen etc.Heb maar
een bericht gestuurd dat ik denk dat het bestelden helemaal niet
meer komt.Ben benieuwd of ik het geld nog terug krijg.
Ik weet niet hoe dit is geregeld in de Chinese wetgeving. Wat wil je eigenlijk bereiken met dit topic? Het is bekend dat als je iets via Chinese website koopt dat het enige tijd (soms maanden) kan duren voor je het ontvangt.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

plumber schreef:9 sept. iets besteld 10 sept.verstuurd levertijd 10 tot 20 dagen.
Na 20 dagen nog niets ontvangen komen er nog 40 dagen bij
i.v.m. douane problemen.Dus na 60 dagen nog niets ontvangen
komen er weer 30 tot 60 dagen bij i.v.m. problemen etc.Heb maar
een bericht gestuurd dat ik denk dat het bestelden helemaal niet
meer komt.Ben benieuwd of ik het geld nog terug krijg.
Vergeet het maar dat u uw geld terug krijgt. En wacht ook maar af wat de douane gaat doen. Het kan zijn dat u een illegaal product heeft geïmporteerd, kan zijn dat u namaak heeft gekocht, of dat er merkenrecht op zit.
De Chinese webwinkel heeft netjes verstuurd en het product is in Nederland aangekomen, tot zo ver gaat dus alles goed. Dat het nu spaak loopt bij de douane heeft niets met de webwinkel van doen.

Maurice II
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 feb 2018 10:36

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door Maurice II »

Bij mijn bestelling vinkte ik het volgende aan: "Voeg dekking tegen invoerrechten & belastingen toe aan de bestelling" en "Voeg verzendingsverzekering toe".
Dit was een extra kost van € 1,46 en dacht dat hiermee douanekosten en BTW vermeden waren.
Helaas, bij levering moest ik € 29,24 betalen aan POST NL. Dit op een aankoopbesrag van € 24,47.
Hoe ik miniinthebox moet bereiken weet ik ook niet. Kan nergens een mailadres vinden. (Of kijk ik er naast?)

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door newmikey »

Maurice II schreef:Bij mijn bestelling vinkte ik het volgende aan: "Voeg dekking tegen invoerrechten & belastingen toe aan de bestelling" en "Voeg verzendingsverzekering toe".
Dit was een extra kost van € 1,46 en dacht dat hiermee douanekosten en BTW vermeden waren.
Helaas, bij levering moest ik € 29,24 betalen aan POST NL. Dit op een aankoopbesrag van € 24,47.
Hoe ik miniinthebox moet bereiken weet ik ook niet. Kan nergens een mailadres vinden. (Of kijk ik er naast?)
Volgens mij kunt u, omdat u deze dekking heeft betaald nu uw aan PostNL betaalde geld van ze terugkrijgen. U kunt dat gewoon via de klantenservice pagina op de site doen.

Maurice II
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 feb 2018 10:36

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door Maurice II »

Op de klantenservice pagina vind ik niets terug waar ik moet zijn om te reageren.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door newmikey »

Maurice II schreef:Op de klantenservice pagina vind ik niets terug waar ik moet zijn om te reageren.
Er staat keurig netjes wat u dient te doen:

"Klantenservice:

Log bij vragen over de bestelstatus en andere after-sales ondersteuning in op Mijn Bestellingen en klik op de bestelling waar u hulp bij nodig hebt. Via de gedetailleerde bestelpagina kunt u eenvoudig besteldetails bekijken, de voortgang van een bestelling volgen en assistentie vragen door een Klantenservice ticket in te dienen. Normaal gesproken reageren we binnen 1 werkdag op tickets.Raadpleeg de Klantenservice Gids voor meer details.
"

Maurice II
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 feb 2018 10:36

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door Maurice II »

Bedankt newmike. Ik heb je instructies gevolgd en heb een snelle reactie gekregen. Ze zullen het volledige bedrag van de invoerrechten terugstorten op mijn rekening. Dit binnen de 3 à 5 werkdagen en het zou op mijn rekening moeten staan binnen de maand.
Dus (voorlopig toch) geen klachten meer over Miniinthebox.

an3sv1
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2018 16:35

Re: Miniinthebox

Ongelezen bericht door an3sv1 »

Miniinthebox: niet doen. Artikel besteld, nooit ontvangen. Onbegrijpelijke en lange e-mails in reactie op je klacht die vooral zijn bedoeld om je met een kluitje in het riet te sturen. Niet goed, geld weg. Een keer maar nooit weer.

Gesloten