LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bol.com misleidt klant met 3DS XL

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
davidashen
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:18

Bol.com misleidt klant met 3DS XL

Ongelezen bericht door davidashen »

Ik heb een 3DS xl gereserveerd en krijg de volgende dag een mail dat het verzonden is met een track-en-trace nummer van postnl.
Op de postnl site zie je dat de zenden een dag later tussen 14:00 en 17:00 afgeleverd wordt. Maar er komt geen zending. Kijk je die avond weer op postnl, dan staat er dat de zending vertraagd is en de volgende dag verstuurd wordt. Dit gebeurd nu al 4 dagen op rij.
Bij navraag bij bol.com zegt de medewerkster, dat zij nog niets verstuurd hebben, maar dat de zending al bij postnl is aangemeld. Bol.com heeft dus de 3DS gewoon niet op voorraad maar laat je wel wachten op de zending.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Bol.com misleidt klant met 3DS XL

Ongelezen bericht door dhc »

Wat een drama....

pff, een gameconsole...kun je niet zonder?

davidashen
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mar 2012 21:18

Re: Bol.com misleidt klant met 3DS XL

Ongelezen bericht door davidashen »

Zeg dhc, je weet niet waar je over praat. Dus reageer serieus of niet.
Het is in zo verre een drama, dat als bol.com beloofd op 27 juli iets te sturen en dit niet doet en het afschuift op postnl, vind ik dit kwalijk. Ik kan heus wel een paar dagen of weken zonder zo'n ding. Je rekent er op dat bol.com iets levert voor je kind en het komt het telkens niet. Daar gaat het om.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Bol.com misleidt klant met 3DS XL

Ongelezen bericht door sephora30 »

2 weken geleden playstation3 daar gekocht, volgende dag geleverd.

Bestellen hier vaak daar, en op een enkele uitzondering na wordt alles gewoon de volgende dag bezorgd.

Het is irri dat begrijp ik maar kan een keer voorkomen.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Bol.com misleidt klant met 3DS XL

Ongelezen bericht door dhc »

davidashen schreef:Zeg dhc, je weet niet waar je over praat. Dus reageer serieus of niet.
Het is in zo verre een drama, dat als bol.com beloofd op 27 juli iets te sturen en dit niet doet en het afschuift op postnl, vind ik dit kwalijk. Ik kan heus wel een paar dagen of weken zonder zo'n ding. Je rekent er op dat bol.com iets levert voor je kind en het komt het telkens niet. Daar gaat het om.

Denk dat jij met je twee bijdragen ff gewoon moet opzouten, je gaat een beetje huilie-huilie doen om een gameconsole? Ik weet waarover ik praat, mijn kids hebben ook zo'n speeltje en tevens bestel ik vaak bij Bol. 2-0 voor mij dus.
Tevens maak jij met je twee bijdragen helemaal niet uit hoe en wanneer ik reageer.
Grow up! Of haal dat ding bij Bart Smit...

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Bol.com misleidt klant met 3DS XL

Ongelezen bericht door sjohie »

davidashen schreef:Ik heb een 3DS xl gereserveerd en krijg de volgende dag een mail dat het verzonden is met een track-en-trace nummer van postnl.
Op de postnl site zie je dat de zenden een dag later tussen 14:00 en 17:00 afgeleverd wordt. Maar er komt geen zending. Kijk je die avond weer op postnl, dan staat er dat de zending vertraagd is en de volgende dag verstuurd wordt. Dit gebeurd nu al 4 dagen op rij.
Bij navraag bij bol.com zegt de medewerkster, dat zij nog niets verstuurd hebben, maar dat de zending al bij postnl is aangemeld. Bol.com heeft dus de 3DS gewoon niet op voorraad maar laat je wel wachten op de zending.
Dat laatste is natuurlijk een aanname, het kan net zo goed zijn dat men constateerde dat de verpakking ondeugdelijk is, en de zending daarom heeft achtergehouden. Weten wij veel hoe die logistieke processen werken?

Maar goed, de tijd die je aan je topic hier hebt gespendeerd, had je ook kunnen gebruiken voor het annuleren van je order bij Bol, en hem zeg bij de mediamarkt plaaten, daar istie nog een euro of 2 goedkoper ook.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: Bol.com misleidt klant met 3DS XL

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Het zijn allemaal veronderstellingen. Bol. com heeft verschillende divisies die vragen of problemen op keurige wijze afhandelen.
En als een pakket verzonden is dan wordt het pas gecodeerd.
Als het niet op voorraad is dan krijg je dat keurig te horen.
Ik vind je verhaal misleidend en het rammelt.
Misschien is er iets mis gegaan, maar ga dat op de juiste wijze behandelen en niet schreeuwen voor je geslagen wordt.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: Bol.com misleidt klant met 3DS XL

Ongelezen bericht door Wilsophie »

davidashen schreef:Zeg dhc, je weet niet waar je over praat. Dus reageer serieus of niet.
Het is in zo verre een drama, dat als bol.com beloofd op 27 juli iets te sturen en dit niet doet en het afschuift op postnl, vind ik dit kwalijk. Ik kan heus wel een paar dagen of weken zonder zo'n ding. Je rekent er op dat bol.com iets levert voor je kind en het komt het telkens niet. Daar gaat het om.
Als verstandige ouder leer je een kind dat er soms iets tussen kan komen waardoor het pakje later komt of je zegt niets en belooft niets dan valt het altijd mee.
Zoals jij er als ouder mee omgaat leert het kindje niet dat er wel eens zaken zijn die niet door kunnen gaan.
Het is op 27 juli verzonden en het is nu pas 1 augustus.

Laat even weten als het morgen alsnog bezorgd wordt en trek je zware aanklacht danook in. En deel dat mee aan je kind dat het zo werkt in het leven.
Misleiding is heel iets anders meneer.

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: Bol.com misleidt klant met 3DS XL

Ongelezen bericht door tinne »

Wilsophie

Geregistreerd: 24 nov 2009 12:51
Berichten: 22
01 aug 2012 19:44
davidashen schreef:
Zeg dhc, je weet niet waar je over praat. Dus reageer serieus of niet.
Het is in zo verre een drama, dat als bol.com beloofd op 27 juli iets te sturen en dit niet doet en het afschuift op postnl, vind ik dit kwalijk. Ik kan heus wel een paar dagen of weken zonder zo'n ding. Je rekent er op dat bol.com iets levert voor je kind en het komt het telkens niet. Daar gaat het om.

Als verstandige ouder leer je een kind dat er soms iets tussen kan komen waardoor het pakje later komt of je zegt niets en belooft niets dan valt het altijd mee.
Zoals jij er als ouder mee omgaat leert het kindje niet dat er wel eens zaken zijn die niet door kunnen gaan.
Het is op 27 juli verzonden en het is nu pas 1 augustus.

Laat even weten als het morgen alsnog bezorgd wordt en trek je zware aanklacht danook in. En deel dat mee aan je kind dat het zo werkt in het leven.
Misleiding is heel iets anders meneer.

helemaal mee eens, bestel al jaren bij Bol.com, 1 x een verkeerde DVD gekregen (USA ipv Europees) prima opgelost. En verder? nooit problemen gehad. wat mij betreft is Bol.com een prima voorbeeld van een top webwinkel
gr. Tinne

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Bol.com misleidt klant met 3DS XL

Ongelezen bericht door crazyme »

davidashen schreef:Zeg dhc, je weet niet waar je over praat. Dus reageer serieus of niet.
Ik zal ook maar niet reageren :|

Gesloten