LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bol.com heeft prima service

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Bol.com heeft prima service

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Al vele malen heb ik iets bij deze winkel gekocht en de laatste keer was het een tablet met een bug in het scherm, het is een lang verhaal dus maar in het kort , vanwege vakantie niet in de gelegenheid binnen 30 dagen retour te sturen, maar alle mails werden keurig beantwoord, hoe eenvoudig de vragen soms ook waren.Tot slot heb ik naar alle tevredenheid de tablet kunnen ruilen.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Bol.com heeft prima service

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Had je dit niet beter bij een bestaand topic kunnen voegen?
Of wat is het doel hiervan?

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: Bol.com heeft prima service

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Dat is zo zinloos want degene die daar roept dat Bol.com misleidt is met de noorderzon vertrokken.
En zo weten we nooit of het gevraagde alsnog is aangekomen.
Dan blijft zo een aanklacht hangen en dat is niet eerlijk vind ik.
Vandaar een apart topic over de prima service van Bol. com en vele andere webwinkels.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Bol.com heeft prima service

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ wilsophie,

goed punt.
Jammer dat er veel mensen nooit de uitkomst van een (poging tot) oplossing melden.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: Bol.com heeft prima service

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Helemaal met je eens. Sommigen roepen voor ze geslagen worden.
En anderen gaan in de slachtofferrol, zo van,.... ik ben gescheiden en alleen en anderen hielpen mij met het verhuizen en zo raak ik mijn garantiebewijzen kwijt...."
Alsof dat een gerechtvaardigd excuus is.
Het is niets meer dan oorzaak en gevolg en de meesten winkels zeker bol.com staan open voor eerlijke en redelijke argumenten.
Ze gaan op zijn minst de dialoog aan, is mijn ervaring en soms zit ik er juridisch helemaal naast en wil men toch mij tegemoetkomen.
Men wil niet alleen geld verdienen, maar ook tevreden klanten.
En natuurlijk zie ik ook voorbijkomen dat mensen in de kou staan of hun geld kwijt zijn en juich het toe dat dit aan de kaak wordt gesteld uiteraard.
Maar dat zijn doorgaans de kleine ongrijpbare onbetrouwbare jongens.
De grote winkels zoals Bol.com zijn zo wijs zich dit niet te permitteren.
Alhoewel ik ook slechte ervaringen heb met een grote jongen als de KPN, maar dat hoort hier dus echt niet thuis.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Bol.com heeft prima service

Ongelezen bericht door trail46 »

Wilsophie schreef: En natuurlijk zie ik ook voorbijkomen dat mensen in de kou staan of hun geld kwijt zijn en juich het toe dat dit aan de kaak wordt gesteld uiteraard.
Maar dat zijn doorgaans de kleine ongrijpbare onbetrouwbare jongens.
De grote winkels zoals Bol.com zijn zo wijs zich dit niet te permitteren.
.
Iedere webwinkel ( dus ook bol.com ) heeft zijn ontevreden klanten, zou die niet allemaal als onzin willen afdoen.Hoewel ik persoonlijk ook zeer tevreden ben en tot nu toe is dit over 17 aankopen zijn er echt wel klanten te vinden die dat terecht niet zijn.Op onderstaande site moet je met man en paard noemen en niet zomaar wat roepen, dus bestelnummer/klantnummers enz. en toch zie je een wisselend beeld. Zo over bv bol.com schrijven dat ze nooit (terechte)ontevreden klanten hebben is onrealistisch.Zie hier

http://tweakers.net/shopreview/5382/bol-punt-com.html

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Bol.com heeft prima service

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Vind het heel goed als mensen eens melden dat iets wel naar tevredenheid gaat.
Zo helpt het als iemand eens iets heeft en hier terecht komt en niet alleen negatieve verhalen leest.

Mooi dat het goed gegaan is!

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Bol.com heeft prima service

Ongelezen bericht door trail46 »

rozemarijntje schreef:Vind het heel goed als mensen eens melden dat iets wel naar tevredenheid gaat.
Zo helpt het als iemand eens iets heeft en hier terecht komt en niet alleen negatieve verhalen leest.

Mooi dat het goed gegaan is!
Begrijp me niet verkeerd want dat vind ik ook hoor, ik meld niet voor niets 17 keurig verlopen aankopen. Dat betekend echter nog niet dat een groot bedrijf nooit fouten maakt, dat was mijn insteek. :wink:
Wilsophie schreef...Maar dat zijn doorgaans de kleine ongrijpbare onbetrouwbare jongens.
De grote winkels zoals Bol.com zijn zo wijs zich dit niet te permitteren.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Bol.com heeft prima service

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

oh ik reageerde niet op je hoor!!

het is logisch dat een groot bedrijven wel eens fouten maakt..het is alleen ,hoe lossen ze het op?

nou volgens mij gaat dat daar wel goed,
heb al paar keer gelezen dat mensen dan hun geld terug willen en dat het ook binnen de termijn terug betaald wordt..

ken zat mensen in mijn omgeving die er van alles kopen!

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Bol.com heeft prima service

Ongelezen bericht door trail46 »

rozemarijntje schreef:oh ik reageerde niet op je hoor!!
Sorry. :oops:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Bol.com heeft prima service

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

geeft niks!!!

niks aan de hand hoor,... :D

Gesloten