LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laderwebshop leveringen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door trail46 »

Edit= Toch maar verwijderd. :wink:
Laatst gewijzigd door trail46 op 19 jan 2014 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.

choocomell
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 aug 2013 17:21

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door choocomell »

nog een extra toevoeging, gezien de leverdata wordt het waarschijnlijk gedropshipped via China. Laatste staat bekend om hun slordige en onbetrouwbare werkwijze. Verzendende partij kan ook aangeven iets verzonden te hebben zonder dit te doen. Hierdoor ontstaat er grote schade aan je bedrijf en wacht jij langer dan 24 uur/dagen op je pakketje. Gelukkig zijn er niet veel dropshippers in Nederland.

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door bokkel »

Het wordt niet gedropshipped. Laderwebshop haalt eea via importeurs naar zijn eigen "voorraad".

cakal87
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jan 2014 08:42

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door cakal87 »

Kan je niet langs gaan bij hun? Iemand daarmee bekend of er mensen aanwezig zijn op het opgegeven adres.

gert7klaassen
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2014 16:03

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door gert7klaassen »

Op 9 januari 2014 een batterij voor mijn Samsung S3 besteld. Het zou, besteld voor 22 uur uiterlijk de volgende dag geleverd worden. Tot op heden niets ontvangen en er is niet gereageerd op mijn bericht via het contacformulier. Ik kreeg net een mail dat het ' shipped' zou zijn. Kortom ik denk niet dat ik het nog ga ontvangen. Samenvattend, bestel dus niet bij Laderwebshop... het wordt vanzelf laderWEGshop :D

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door trail46 »

bokkel schreef:Het wordt niet gedropshipped. Laderwebshop haalt eea via importeurs naar zijn eigen "voorraad".
Ik weet het niet (nog niet zo zeker) of dit niet toch rechtstreeks komt,vooral door de steeds gebruikte woordkeuze aan klagers van de eigenaar.
door gert7klaassen » 20 jan 2014 16:09
Op 9 januari 2014 een batterij voor mijn Samsung S3 besteld. Het zou, besteld voor 22 uur uiterlijk de volgende dag geleverd worden. Tot op heden niets ontvangen en er is niet gereageerd op mijn bericht via het contacformulier. Ik kreeg net een mail dat het ' shipped' zou zijn. Kortom ik denk niet dat ik het nog ga ontvangen. Samenvattend, bestel dus niet bij Laderwebshop... het wordt vanzelf laderWEGshop :D

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door bokkel »

pagina 13 inmiddels al.. :shock:

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door trail46 »

Edit = aangepast.
Laatst gewijzigd door trail46 op 11 feb 2014 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.

JurvanGeel
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2014 17:03

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door JurvanGeel »

Helaas ook kennis mogen maken met de negatieve kant van laderwebshop. Ik had twee paar Iphone-oordopjes besteld. Nadat deze niet binnen 24 uur geleverd werden, wat wel wordt gesuggereerd ben ik verder gaan zoeken en kwam ik onder meer hier uit. Dan blijk je toch even niet goed gekeken te hebben of de hele site wel te betrouwen is.. Helaas dus.

Ik heb het volgende probleem:
Ik had dus deze twee Iphone-oordopjes besteld. Direct afgeschreven via iDeal natuurlijk en (in ongewenste mail) een bevestiging ontvangen vanuit laderwebshop.nl. Eenmaal een mail gestuurd hoe het zat, aangezien het binnen 24 uur geleverd zou worden bleef het stil. Tot een paar uur later. Toen ontving ik een niet klantvriendelijk bericht dat er iets mis is gegaan met de betaling. Dat is toch aardig knap aangezien het afgeschreven is en ik tevens een bevestigingsmail heb ontvangen. Dus nu is contact blijven proberen te zoeken, hoe onmogelijk het ook is. Anders maar eens kijken voor vervolgstappen.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door trail46 »

JurvanGeel schreef:Helaas ook kennis mogen maken met de negatieve kant van laderwebshop. Ik had twee paar Iphone-oordopjes besteld. Nadat deze niet binnen 24 uur geleverd werden, wat wel wordt gesuggereerd ben ik verder gaan zoeken en kwam ik onder meer hier uit. Dan blijk je toch even niet goed gekeken te hebben of de hele site wel te betrouwen is.. Helaas dus.

Ik heb het volgende probleem:
Ik had dus deze twee Iphone-oordopjes besteld. Direct afgeschreven via iDeal natuurlijk en (in ongewenste mail) een bevestiging ontvangen vanuit laderwebshop.nl. Eenmaal een mail gestuurd hoe het zat, aangezien het binnen 24 uur geleverd zou worden bleef het stil. Tot een paar uur later. Toen ontving ik een niet klantvriendelijk bericht dat er iets mis is gegaan met de betaling. Dat is toch aardig knap aangezien het afgeschreven is en ik tevens een bevestigingsmail heb ontvangen. Dus nu is contact blijven proberen te zoeken, hoe onmogelijk het ook is. Anders maar eens kijken voor vervolgstappen.
Komt wel weer goed, hij is bezig de klachten op te lossen. :wink: Alleen daarna begint het weer opnieuw klachten te regenen, en het zijn echt geen opstartproblemen meer gezien dit topic al sinds 2012 aan de gang is en er regelmatig nieuwe klachten hier en elders binnenkomen. Jammer, maar niet minder waar.
Laatst gewijzigd door trail46 op 06 feb 2014 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door bokkel »

Vroeger zei mijn moeder dat je als winkelier natuurlijk goed voor je klanten zorgt, anders heb je op een dag geen klanten meer. Maar bij deze LWB begin ik daar ernstig aan te twijfelen. Het moddert maar door en blijft maar klanten krijgen.

melissaheuvelman
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2014 16:03

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door melissaheuvelman »

He kijk eens aan Meneer reageert hier dus wel af en toe.
Nou dan proberen we het hier nog een keer. wanneer ga je mijn geld eens terug storten of nog beter de bestelling die ik heb gedaan versturen? Moet ik nu echt naar Nootdorp toe komen om het op te halen?? Wees de stoere vent die je ook bent als je geld van mensen steelt en help iedereen netjes!!!
Laatst gewijzigd door Radar op 10 jun 2015 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door trail46 »

melissaheuvelman schreef:He kijk eens aan Meneer reageert hier dus wel af en toe.
Nou dan proberen we het hier nog een keer. wanneer ga je mijn geld eens terug storten of nog beter de bestelling die ik heb gedaan versturen? Moet ik nu echt naar Nootdorp toe komen om het op te halen?? Wees de stoere vent die je ook bent als je geld van mensen steelt en help iedereen netjes!!!
Wat was de bestelling als ik vragen mag? En hoelang wacht je nu al?

katjakatzi
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 feb 2014 12:49

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door katjakatzi »

Nou ik heb dus ook een oplader voor een tel besteld bij deze webshop op 04-02-2014 en nog steeds geen gehoor, mailtjes achteraan gestuurd maar er reageert niemand??

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door trail46 »

katjakatzi schreef:Nou ik heb dus ook een oplader voor een tel besteld bij deze webshop op 04-02-2014 en nog steeds geen gehoor, mailtjes achteraan gestuurd maar er reageert niemand??
Zoveel mogelijk herrie/antireclame maken op het internet is (helaas) kennelijke het enige waar deze ondernemer gevoelig voor is. Hier bv.
http://www.gsmwebshops.nl/reviews/laderwebshop.nl/

katjakatzi
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 feb 2014 12:49

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door katjakatzi »

trail46 schreef:
katjakatzi schreef:Nou ik heb dus ook een oplader voor een tel besteld bij deze webshop op 04-02-2014 en nog steeds geen gehoor, mailtjes achteraan gestuurd maar er reageert niemand??
Zoveel mogelijk herrie/antireclame maken op het internet is (helaas) kennelijke het enige waar deze ondernemer gevoelig voor is. Hier bv.
http://www.gsmwebshops.nl/reviews/laderwebshop.nl/
dit is zo jammer dat het zo moet !!!

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door trail46 »

Dat is het ook maar zonder dat je klaagt gebeurd er echt helemaal niets ! Zie hier, klachten pas opgelost maar de nieuwe lading komt gewoon binnen een paar dagen weer binnen en dat al langer dan een jaar op en af.
http://www.klacht.nl/laderwebshop-nl/

Lonneke74
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2014 17:14

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door Lonneke74 »

En zo wacht ook ik al sinds 30 januari op een lader die binnen 24 uur geleverd zou worden. Er wordt niet gereageerd op mail en telefoon. Baal ervan!! Zo omgaan met je klanten is echt niet netjes!
Wanneer krijg ik mijn lader of mijn geld terug??

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door trail46 »

Lonneke74 schreef:En zo wacht ook ik al sinds 30 januari op een lader die binnen 24 uur geleverd zou worden. Er wordt niet gereageerd op mail en telefoon. Baal ervan!! Zo omgaan met je klanten is echt niet netjes!
Wanneer krijg ik mijn lader of mijn geld terug??
Je krijgt het pas als Laderwebshop.nl weer genoeg klachten(zo lijkt het intussen) verzameld heeft!! Pas dan komt hij (achteraf dus) in actie en verstuurt die handel.Het ergste is dat dit spel al meer dan een jaar aan de gang is en er geen enkele verbetering optreed.Geen oplichter maar wel een hele slechte ondernemer helaas.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Laderwebshop leveringen

Ongelezen bericht door trail46 »

door choocomell » 19 jan 2014 08:48
hoop voor hem dat ie geen dropshipping methode toepast :lol: dat is echt een faaltactiek, totaal geen controle over leveringen
Gezien het feit dat in bijna 90% sprake is van overschrijding van de levertijd soms met enkele dagen tot meer dan een maand ( onderbouwing/bewijs beschikbaar) zou het best eens mogelijk zijn dat deze bezoeker een valide punt heeft.

Gesloten