LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sooper.nl V.O.F

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Nicki701
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2012 13:13

Sooper.nl V.O.F

Ongelezen bericht door Nicki701 »

Ik heb 2 november artikelen bij dit internetbedrijf gekocht,maar mijn spullen nog niet gekregen,geen antwoord op mijn mails.m.a.w. Radiostilte.
Heb inmiddels recensies over dit bedrijf opgezocht,en heb heel veel slechte ervaringen over dit bedrijf gelezen,over leveringen,retourbetalingen,beantwoorden van mails etc.dit bedrijf moet maar eens aangepakt gaan worden,dus bij deze een oproep aan alle mensen die slechte ervaringen hebben met dit bedrijf,en al deze hierboven beschreven klachten hebben ervaren,zodat we hun eens samen op het matje kunnen roepen,en aan gaan pakken!!! Dit gedrag gaan wij dus niet meer pikken!!!

lozevisser
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 dec 2011 22:54

Re: Sooper.nl V.O.F

Ongelezen bericht door lozevisser »

Melden bij opgelet op internet.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Sooper.nl V.O.F

Ongelezen bericht door dhc »

lozevisser schreef:Melden bij opgelet op internet.
En wat gaat deze flut-site voor je doen dan?

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Sooper.nl V.O.F

Ongelezen bericht door ruud_a »

Nicki701 schreef:Ik heb 2 november artikelen bij dit internetbedrijf gekocht,maar mijn spullen nog niet gekregen,geen antwoord op mijn mails.m.a.w. Radiostilte.
Heb inmiddels recensies over dit bedrijf opgezocht,en heb heel veel slechte ervaringen over dit bedrijf gelezen,over leveringen,retourbetalingen,beantwoorden van mails etc.dit bedrijf moet maar eens aangepakt gaan worden,dus bij deze een oproep aan alle mensen die slechte ervaringen hebben met dit bedrijf,en al deze hierboven beschreven klachten hebben ervaren,zodat we hun eens samen op het matje kunnen roepen,en aan gaan pakken!!! Dit gedrag gaan wij dus niet meer pikken!!!
ik zou graag wat meer informatie krijgen
namelijk wat u precies wilt gaan doen
ik neem aan dat u dit ondertussen hebt uitgewerkt op papier, dus misschien kunt u dit posten?

riddert
Berichten: 2130
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Sooper.nl V.O.F

Ongelezen bericht door riddert »

Nicki701 schreef:Ik heb 2 november artikelen bij dit internetbedrijf gekocht,maar mijn spullen nog niet gekregen,geen antwoord op mijn mails.m.a.w. Radiostilte.
Heb inmiddels recensies over dit bedrijf opgezocht,en heb heel veel slechte ervaringen over dit bedrijf gelezen,over leveringen,retourbetalingen,beantwoorden van mails etc.dit bedrijf moet maar eens aangepakt gaan worden,dus bij deze een oproep aan alle mensen die slechte ervaringen hebben met dit bedrijf,en al deze hierboven beschreven klachten hebben ervaren,zodat we hun eens samen op het matje kunnen roepen,en aan gaan pakken!!! Dit gedrag gaan wij dus niet meer pikken!!!
't Is allemaal Chinese meuk op de site, en uw bestelling wordt direct doorgestuurd naar de fabrikant in China. Daarom staat er op de site ook : verwachte levertijden 10-14 dagen. In uw geval is het al wat langer onderweg, maar in principe hebben ze 30 dagen tijd om te leveren. Daarna heeft u pas 'rechten'. Dus of wellicht nog even afwachten, of toch blijven mailen en bellen met de site en vragen om een verklaring voor de langer dan verwachte levertijd.

Gesloten