Pagina 1 van 1

Wat een slechte service Wehkamp

Geplaatst: 01 feb 2013 10:20
door Smyrna
Afgelopen vrijdag heb ik een koelkast besteld bij Wehkamp. Alles ging goed, ik had betaald via Ideal en toen op bestelling afronden geklikt. Daarna kwam ik ineens weer in het winkelmandje bij stap 1! De bestelling was nog niet afgerond en ik zou nog een keer moeten betalen zou ik de bestelling af willen ronden.
Na het kijken op de bankrekening zag ik dat het geld er inmiddels wel afgeschreven was, en in mijn account geen bestelling zichtbaar was. Omdat het na hun werktijd was heb ik meteen een mailtje gestuurd met pfd bestand als bewijs van betaling. Tot en met dinsdag avond heb ik niks van ze gehoord dus heb ik ze zelf maar weer gebeld. De vrouw aan de telefoon zei dat ik maar moest wachten en hun contact met me op zouden nemen. Ik heb gewacht maar tot en met donderdag weer niks gehoord, dus ging ik hun maar weer bellen. Toen kon een andere vrouw aan de telefoon het ineens wel regelen voor me, maar had ze erin gezet dat de koelkast naar een ander adres verzonden moet worden dan dat ik wil. Dus ik voor een derde keer bellen, weer een andere vrouw aan de lijn die zei dat ze de oude bestelling had geannuleerd en een nieuwe had gemaakt die naar het goede adres zou gaan.
Ik dacht dus van yes, eindelijk is alles geregeld.
Het punt is, niks is geregeld. Momenteel gaat 1 koelkast naar het adres waar het niet hoort te zijn, 1 koelkast komt naar mij toe. Heb ik 1 koelkast betaald, en moet ik volgens mijn account nog 2 koelkasten betalen. Waar gaat die derde koelkast heen?
Ik vertrouw dit bedrijf helemaal niet meer!
Super slechte service, en op mailtjes geven ze niet eens antwoord.
En dan nog niet eens geklaagd over de telefoon service, bellen kost 20 cent per minuut en ze rekken alles zo lang mogelijk uit zodat ze weer wat centen kunnen verdienen. Net als ik ophang gaat de telefonist een raar verhaal ophangen over dat als de bezorger van de koelkast komt, ik vast wel hem uit het raam kan zien. Ja.... doei.... Hier koop ik dus nooit meer iets.

Re: Wat een slechte service Wehkamp

Geplaatst: 01 feb 2013 10:35
door GJvdZ
Je hebt er nu niets meer aan, maar de volgende keer gewoon achteraf betalen via de acceptgiro. Dat is sowieso altijd te prefereren. Eerst leveren, dan pas betalen.

Re: Wat een slechte service Wehkamp

Geplaatst: 01 feb 2013 11:13
door tenormin
Smyrna, wacht even tot het webcareteam van Wehkamp zich meld (hoop ik dan voor jou). Dan komt alles wel goed. Duidelijke miscommunicatie geweest. Wehkamp is geen rot zaak, echt niet. En nee, ik werk er niet, ben gewoon klant. Als je een twittert, zet het daar dan ook op, reageren ze daar ook.

Re: Wat een slechte service Wehkamp

Geplaatst: 01 feb 2013 11:30
door A.niem
Smyrna schreef:Afgelopen vrijdag heb ik een koelkast besteld bij Wehkamp. Alles ging goed, ik had betaald via Ideal en toen op bestelling afronden geklikt. Daarna kwam ik ineens weer in het winkelmandje bij stap 1! De bestelling was nog niet afgerond en ik zou nog een keer moeten betalen zou ik de bestelling af willen ronden.
Na het kijken op de bankrekening zag ik dat het geld er inmiddels wel afgeschreven was, en in mijn account geen bestelling zichtbaar was. Omdat het na hun werktijd was heb ik meteen een mailtje gestuurd met pfd bestand als bewijs van betaling. Tot en met dinsdag avond heb ik niks van ze gehoord dus heb ik ze zelf maar weer gebeld. De vrouw aan de telefoon zei dat ik maar moest wachten en hun contact met me op zouden nemen. Ik heb gewacht maar tot en met donderdag weer niks gehoord, dus ging ik hun maar weer bellen. Toen kon een andere vrouw aan de telefoon het ineens wel regelen voor me, maar had ze erin gezet dat de koelkast naar een ander adres verzonden moet worden dan dat ik wil. Dus ik voor een derde keer bellen, weer een andere vrouw aan de lijn die zei dat ze de oude bestelling had geannuleerd en een nieuwe had gemaakt die naar het goede adres zou gaan.
Ik dacht dus van yes, eindelijk is alles geregeld.
Het punt is, niks is geregeld. Momenteel gaat 1 koelkast naar het adres waar het niet hoort te zijn, 1 koelkast komt naar mij toe. Heb ik 1 koelkast betaald, en moet ik volgens mijn account nog 2 koelkasten betalen. Waar gaat die derde koelkast heen?
Ik vertrouw dit bedrijf helemaal niet meer!
Super slechte service, en op mailtjes geven ze niet eens antwoord.
En dan nog niet eens geklaagd over de telefoon service, bellen kost 20 cent per minuut en ze rekken alles zo lang mogelijk uit zodat ze weer wat centen kunnen verdienen. Net als ik ophang gaat de telefonist een raar verhaal ophangen over dat als de bezorger van de koelkast komt, ik vast wel hem uit het raam kan zien. Ja.... doei.... Hier koop ik dus nooit meer iets.
Ik heb hier zelf al eens eerder van gehoord. Het lijkt te maken te hebben met de ABN Amro. Als u betaald via ABN Amro (per Ideal) dan wordt u niet naar de goede pagina terug geleid. Echter is de betaling wel goed gegaan en ook door de Wehkamp ontvangen. Alleen in hun systeem kunnen ze niet zien dat de betaling goed is gegaan, dit zien zij pas als de betaling bijgeschreven is via hun bankrekening. De persoon waar ik dit van gehoord heb, heeft na contact met de klantenservice te horen gekregen om de bestelling nogmaals te plaatsen maar dan met acceptgiro. Daarbij is de eerste bestelling geannuleerd door de klantenservice. Alles is geleverd en voor zover het nu lijkt is het ook goed gegaan met de betaling.

Het vreemde is dat het dus wel bekend is bij de klantenservice maar dat dit niet aan u is bevestigd. Ik hoop voor u dat alles goed komt.

Re: Wat een slechte service Wehkamp

Geplaatst: 01 feb 2013 11:32
door Webcarewehkamp.nl
Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens en eventueel het forum waarop u uw klacht kenbaar heeft gemaakt ) naar mij te mailen: [email protected].

Re: Wat een slechte service Wehkamp

Geplaatst: 01 feb 2013 13:36
door Smyrna
Ik heb het webcareteam al lang gemaild maar nog steeds geen reactie. Ik heb geen zin meer om te wachten op een mailtje, aangezien die in eerste instantie ook niet werd beantwoord toen ik die afgelopen vrijdag naar Wehkamp stuurde. Ik ga niet meer bellen met Wehkamp aangezien de telefonisten het probleem alleen maar erger maken, en ik onderhand al meer dan 11 euro over mijn bundel heen ben terwijl er niks is opgelost.
Inmiddels heb ik ook een klacht ingediend bij klacht.nl

Re: Wat een slechte service Wehkamp

Geplaatst: 01 feb 2013 14:03
door Guardian72
Smyrna schreef:Ik heb het webcareteam al lang gemaild maar nog steeds geen reactie. Ik heb geen zin meer om te wachten op een mailtje, aangezien die in eerste instantie ook niet werd beantwoord toen ik die afgelopen vrijdag naar Wehkamp stuurde. Ik ga niet meer bellen met Wehkamp aangezien de telefonisten het probleem alleen maar erger maken, en ik onderhand al meer dan 11 euro over mijn bundel heen ben terwijl er niks is opgelost.
Inmiddels heb ik ook een klacht ingediend bij klacht.nl
Ik zou:
- uitzoeken wat de oorzaak van de eerste fout is.
- Wehkamp vriendelijk doch dringend verzoeken te leveren wat besteld en betaald is en alle andere bestellingen naar waar dan ook op uw naam, voor hetzelfde product, te annuleren.
- Wehkamp verzoeken een tegemoetkoming in de gemaakte (telefoon)kosten - aangezien de fout voor zover ik begrijp niet bij u ligt. Mocht de bank in gebreke zijn (zie een posting hoger over ABN AMRO) dan kan Wehkamp de kosten daar claimen - dat zou u niet hoeven te doen.

Re: Wat een slechte service Wehkamp

Geplaatst: 01 feb 2013 14:28
door Smyrna
Guardian72 schreef:
Smyrna schreef:Ik heb het webcareteam al lang gemaild maar nog steeds geen reactie. Ik heb geen zin meer om te wachten op een mailtje, aangezien die in eerste instantie ook niet werd beantwoord toen ik die afgelopen vrijdag naar Wehkamp stuurde. Ik ga niet meer bellen met Wehkamp aangezien de telefonisten het probleem alleen maar erger maken, en ik onderhand al meer dan 11 euro over mijn bundel heen ben terwijl er niks is opgelost.
Inmiddels heb ik ook een klacht ingediend bij klacht.nl
Ik zou:
- uitzoeken wat de oorzaak van de eerste fout is.
- Wehkamp vriendelijk doch dringend verzoeken te leveren wat besteld en betaald is en alle andere bestellingen naar waar dan ook op uw naam, voor hetzelfde product, te annuleren.
- Wehkamp verzoeken een tegemoetkoming in de gemaakte (telefoon)kosten - aangezien de fout voor zover ik begrijp niet bij u ligt. Mocht de bank in gebreke zijn (zie een posting hoger over ABN AMRO) dan kan Wehkamp de kosten daar claimen - dat zou u niet hoeven te doen.
Hallo,
Ik heb wehkamp ook nogmaals gemaild. En nogmaals een pfd bestand met mijn bankoverzicht gestuurd. Ik heb ze ook al gevraagd of ze de andere bestellingen willen annuleren. Ik heb abn amro, dus kan zijn dat dit idd het probleem was. Maar het feit is, de betaling is gedaan! Het kost hun maar een paar minuten om in hun bankrekening te kijken of de transactie wel of niet is gelukt. (ook al weet ik zeker dat het is gelukt, anders zou er geen geld van mijn rekening afgeschreven zijn) Geen van de telefonisten hebben dit gecontroleerd. Ze hebben alleen maar moeillijk zitten doen en steeds meer bestellingen toegoevoegd aan mijn account terwijl ik toch echt maar 1 koelkast wil en niet 3.

Mijn ouders hebben ook een webshop en hebben ook wel eens problemen met iDeal, maar dit is binnen een half uur opgelost. Ik zit nu al bijna een week met dit probleem omdat Wehkamp gewoon een ontzettend slechte service heeft.