LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bol.com verwijderd review

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
audiofreak1
Berichten: 526
Lid geworden op: 30 aug 2005 21:59

Bol.com verwijderd review

Ongelezen bericht door audiofreak1 »

Vreemd bedrijf dat Bol.com, cd besteld van Fleetwood Mac, geremasterde versie. keurig ontvangen maar helaas is het de gewone oude versie, via een review bevestigd om toekomstige kopers te waarschuwen.
Paar dagen later verwijderd Bol de review, bang voor teleurstellende verkopen denk ik.
Erg flauw voor zo'n bedrijf. Consumenten misleiden daar zijn ze goed in. :evil:

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Bol.com verwijderd review

Ongelezen bericht door GJvdZ »

En weet je wat het grappige is: er werken gewone mensen zoals u en ik bij zo'n bedrijf... Een bedrijf doet uit zichzelf immers helemaal niks.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Bol.com verwijderd review

Ongelezen bericht door bprosman »

gewone oude versie, via een review bevestigd om toekomstige kopers te waarschuwen.
En wat zegt Bol er zelf van ? Ik neem aan dat je contact opgenomen hebt met de klantenservice.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Bol.com verwijderd review

Ongelezen bericht door tenormin »

audiofreak, dat is toch niet alleen bij Bol dot com :mrgreen: . Koop bij Wehkamp wel eens wat en krijg dan "uitnodiging" voor review. Als 't niet bevalt, mijn review, lees ik het echt niet terug, hoor. Alleen als het goed, beter, best is kan je je "rapportcijfer" teruglezen. Niets menselijks is hen vreemd. Lees: kritiek.

Starr
Berichten: 142
Lid geworden op: 25 jan 2011 12:05

Re: Bol.com verwijderd review

Ongelezen bericht door Starr »

zaten er spelfouten in?

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Bol.com verwijderd review

Ongelezen bericht door tenormin »

Starr schreef:zaten er spelfouten in?
Ja, net zoveel als in mijn berichtje.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Bol.com verwijderd review

Ongelezen bericht door VioletPrue »

audiofreak1 schreef:Vreemd bedrijf dat Bol.com, cd besteld van Fleetwood Mac, geremasterde versie. keurig ontvangen maar helaas is het de gewone oude versie, via een review bevestigd om toekomstige kopers te waarschuwen.
Paar dagen later verwijderd Bol de review, bang voor teleurstellende verkopen denk ik.
Erg flauw voor zo'n bedrijf. Consumenten misleiden daar zijn ze goed in. :evil:
Misschien heeft Bol gewoon een foutje gemaakt en is zo'n waarschuwing dus helemaal niet nodig?
Ik vind het ook raar om dit bij een review te zetten.
Om hier dan meteen te plaatsen dat ze aan misleiding doen, vind ik dan ook best overdreven.

witte angora
Berichten: 30794
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Bol.com verwijderd review

Ongelezen bericht door witte angora »

tenormin schreef: Bol dot com
Bedoel je soms Be dot com?

SaritaX
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 nov 2010 15:42

Re: Bol.com verwijderd review

Ongelezen bericht door SaritaX »

Andere recensies zeggen dat het wel om de remastered versie gaat maar dat dat niet op de verpakking staat. Weet je het dus wel zeker?

Quannik
Berichten: 31
Lid geworden op: 24 jun 2012 20:59

Re: Bol.com verwijderd review

Ongelezen bericht door Quannik »

Misschien is de reactie door andere klanten als ongepast gevonden, dan wordt de reactie weer verwijderd. Ook ik heb wel eens een review gegeven, volgens mij niets mis mee, maar niet geplaatst. Kan gebeuren denk ik dan. Zo erg vind ik het niet.

16again
Berichten: 16104
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Bol.com verwijderd review

Ongelezen bericht door 16again »

Misschien is de reactie door andere klanten als ongepast gevonden
Lijkt mij eerder dat omzet verlagende recensie door de winkel zelf verwijderd worden.
Ik verwacht dat elk bedrijf deze vorm van censuur zal toepassen.
Kijk dus altijd op onafhankelijke(re!!) sites voor reviews....
Ja ook die sites worden mogelijk gesponsord, of er dolen opmerkelijk positieve mensen rond

sombody
Berichten: 185
Lid geworden op: 12 dec 2011 00:51

Re: Bol.com verwijderd review

Ongelezen bericht door sombody »

dat met , die review`s is duidelijk bij diverse bedrijven dat je ze nooit terug leest ,vooral nagtief,ze lezen ze eerst voor ze geplaats worden.

Echter zijn er ook bedrijven die sportief de klant zijn ervaring of frustratie gepast plaats,kan normaal toch.

Echter is Bol soms een prettig bedrijf ,maar kan ook moeilijk doen ,wat ik vervelend vind is dat ik laats een cd kocht,ontving hem en zit er geen plastic om ,ja wie zegt of hij nieuw is ,je ziet nu ook tweede hands staan ,heb liever met verpakking dan is het helder voor beide partijen.

En nog een hele grote irritatie ,soms moet ik er om lachen ,maar de verpakking met cd ,zit zo dicht geperst als je verkeert knip is je rekening door midden geknipt die er in zit ,heb het 2 maal gehad en nu is het als ik al wat bestel op de gok :D

Gesloten