LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MyTrendyPhone enorm slechte producten en service!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
NCCMar
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2013 15:50

MyTrendyPhone enorm slechte producten en service!

Ongelezen bericht door NCCMar »

Ik bestel 2 externe acculaders en krijg deze na twee weken (dus redelijk laat) geleverd. Na 3 weken gebruik ik de accu voor het eerst en direct gaat de accu stuk en is hij onbruikbaar.

Nadat ik er dus achter kwam dat het product zeer slecht is en kapot was, heb ik direct een nieuwe gekocht bij MediaMarkt omdat ik hem nodig had voor een evenement in het buitenland. Ik had namelijk geen tijd weer 2 weken op levering te wachten.

Ik heb na het evenement gevraagd om geld teruggave. Dit kon echter niet omdat ik dit binnen 2 weken had moeten aangeven, maar dan wel met de voorwaarde dat de verpakking onbeschadigd en het product ongebruikt zou zijn. Zo kun je nooit testen of iets werkt en daarna je geld terugkrijgen.

Vooral de arrogante toon van de medewerkers Tim Profijt en Katja Rensen zijn mij volledig in het verkeerde keelgat geschoten omdat er op zo'n nare en starre manier werd gecommuniceerd.

1. Er wordt te laat geleverd en hier wordt niet over gecommuniceerd
2. De producten zijn van zeer slechte kwaliteit
3. Je kan je geld dus niet terug krijgen als het product niet goed is en je hebt getest hebt om hier achter te komen
4. Mytrendyphone is totaal niet bereid om met klant mee te denken en reageert extreem klant onvriendelijk.

Al met al, nooit iets bestellen hier. Ze naaien je waar je bijstaat!

savalizz
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2013 12:29

Re: MyTrendyPhone enorm slechte producten en service!

Ongelezen bericht door savalizz »

Ik heb ook zeer negatieve ervaringen met dit bedrijf.

Mijn display van me telefoon had een barst en omdat vervangen in dit geval goedkoper zou zijn dan een nieuw toestel ben ik op internet gaan zoeken. Dit bedrijf gaf als 1 van de weinig aan dat ze het display op voorraad hadden via de website. Toch voor de zekerheid of het echt zo was. Ja, het was op voorraad. Werd mij verzekerd. Geen zilver, maar alleen zwart. Oke, geen probleem. Als het maar gemaakt wordt. Via de website besteld en gelijk een andere achterkant erbij. Dan is me toestel weer helemaal dezelfde kleur. :)

Omdat dit 's avonds was kon ik mijn toestel pas de volgende dag opsturen. Die dag heb ik ook nog contact gehad met Katja via de chat. Of ik me batterij ook mee moet sturen. Eerst wel, maar toen ik een opmerking maakte dat dit niet standaard was, hoefde het in ene keer niet meer. Alarmbellen hadden toen al moeten rinkelen.

Thuis eerst nog foto's gemaakt hoe de telefoon eruit zag, het display was dan wel kapot, maar het lcdscherm werkte nog wel. En eventueel andere kenmerken, zodat beschadigingen door hun aangetoond kunnen worden.

Woensdag krijg ik een mail dat een onderdeel nog niet leverbaar is. Uit de bijgevoegde bon zou het om het display gaan. (levertijd onbekend) Ik kijk op de website en het onderdeel is nog steeds leverbaar. Mail naar het bedrijf gestuurd, met de vraag om uitleg hoe dit nu zit. Binnen een uur antwoord terug en Katja meld doodleuk dat het onderdeel wel op voorraad is en klaar ligt voor reparatie. Het achterkantje is niet leverbaar. Een beetje vaag, maar ik besluit weer af te wachten.
Zaterdag weer mail. De onderdelen worden op gestuurd. Ik blij. Twee tellen later, weer een mail. Er is een onderdeel nog niet leverbaar. Datum wanneer wel is onbekend. Dat onderdeel is dus het display.

Gebeld. Me verhaal gedaan. Omdat de afdeling ICT gesloten is kan hij me niet verder helpen en zegt me maandag maar weer te bellen. Pardon? Zou je er zelf niet een melding van maken? Maar dat is allemaal te veel moeite.

Inderdaad arrogantie ten top. Hopelijk valt het nog mee, maar ik betwijfel of ik me telefoon nog gerepareerd terug krijg. Want liegen kunnen ze hier erg goed.

pieterc
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2014 11:21

Re: MyTrendyPhone enorm slechte producten en service!

Ongelezen bericht door pieterc »

Geachte forumleden,
Mijn ervaring met dit bedrijf is van augustus 2013.
ik heb daar twee headsets aangeschaft van het merk Dr Dre in ear headphones van 58,40€ per stuk, na 3 weken nog niets binnen, het bedrijf gemaild met de vraag wanneer ik mijn hoofdtelefoons kon verwachten.
Er zou iets van spoed worden gemaakt, en jawel 3 dagen na de re mail 1 pakketje met de hoofdtelefoons.
uitgepakt en de kleuren kwamen overeen met de bestelling, alleen het waren dus nagemaakte dr Dre :cry: vervolgens beiden uitgeprobeerd pffffff wat een geluid verschrikkelijk niet om aan te horen.

Dus weer gemaild, en jawel ik kon ze terugsturen, dus gelijk de volgende dag in dezelfde verpakking en 8€ lichter opgestuurd.
Na 2 weken nog niets vernomen van MyTrendyPhone dus ik weer mailen, vanaf dat moment een hoop heen en weer gemail dat ik de defecte hoofdtelefoons om kon ruilen voor nieuwe, en hun geprobeerd uit te leggen dat ik gewoon mijn geld terug wilde, ook nog een aantal malen gebeld maar na diverse niet Nederlands sprekende personen aan de lijn gehad te hebben( wanneer ik over 10 minuten terug zou bellen kreeg ik een Nederlands sprekend call medewerker aan de lijn) in november kreeg ik een vrouw aan de lijn(Vlaams sprekend) en let op in die week kreeg ik op mijn rekening gestuurd 1x hoofdtelefoon a 58,40€, ik vroeg haar waar mijn resterende geld bleef waarop zij antwoorde dat ik er maar 1 teruggezonden zou hebben :cry: :cry: :cry: :cry: ik dacht echt dit kan niet waar zijn, ik vroeg haar waarom dit nu pas medegedeeld werd maar daar kon zij niks op terug antwoorden( klinkt als bagger echt niet om aan te horen en dan zou ik er 1 achterhouden.

Op de site van hun staat dat zij zijn aangesloten bij Digikeur, aangeschreven maar helaas.....beloven veel maar doen dus helemaal niks

Dus mensen je wordt opgelicht......NOOIT DAAR IETS KOPEN

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: MyTrendyPhone enorm slechte producten en service!

Ongelezen bericht door trail46 »

Vreemd, ik heb de afgelopen 4 maanden 3 producten gekocht bij MyTrendyPhone.nl en alle 3 de producten werden binnen de (48 uur) levertijd geleverd en zijn prima bruikbaar. Kocht bv een redelijk dure cover voor mijn Sony Z mobile en dit paste erg goed, de laatste aankoop was een paar weken terug en dat was een Crocolederen Cover voor mijn iPad Air en opnieuw een mooie hoes voor weinig welke perfect paste. Zelfs de optie dat de iPad uitgaat als je hem dichtklapt werkt en dat is lang niet bij alle covers die niet het Apple-merk dragen.Heb dus niet dezelfde ervaring maar dat wil niet zeggen dat jullie slechte ervaringen onzin zijn uiteraard.

PS, de eerste aankoop was voor mijn Acer A501 tablet en was een hoes inclusief USB-toetsenbord en dat werkt ook prima.

maxixcel
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2014 22:12

Re: MyTrendyPhone enorm slechte producten en service!

Ongelezen bericht door maxixcel »

Op 16 april een bestelling geplaatst en deze in goede orde op 23 april geleverd gekregen. Ik maakte me wat zorgen omdat de geautomatiseerde mailtjes van bestelling, verwerking en verzending taal technisch erg van elkaar verschillen.

Ook het verzenden via briefpost ipv pakketpost icm track & trace nummer zat me niet lekker.

Na wat onderzoek geconstateerd dat mytrendyphone.nl vanuit Denemarken opereert, wat de (ver)taal fouten zou kunnen verklaren. En dat zal ook wel de reden zijn waarom ze pakketpost via UPS af laten handelen.

Thieyo
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mar 2015 17:48

Re: MyTrendyPhone enorm slechte producten en service!

Ongelezen bericht door Thieyo »

Let op!
Ik heb bij dit bedrijf een Samsung Accu besteld voor een Note10.1.
Wat ik thuis kreeg was een reeds gebruikte en beschadigde Accu. Direct een RMA aangevraagt! Zelfde dag terug gestuurd. Maar natuurlijk is dit poststuk heel handig voor ze zoekgeraakt. Geen track&trace brievenbuspost.
1e geen nieuw product geleverd
2e op eigen kosten retour
3e zoekgeraakt

Tja. Dus ik trek drie keer aan het kortste eind bij dit bedrijf!!!

edwinwi
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2016 20:05

Re: MyTrendyPhone enorm slechte producten en service!

Ongelezen bericht door edwinwi »

Ik heb dezelfde ervaringen, matige kwaliteit producten, niet echt klant vriendelijke reacties. Service super matig!! Niet bestellen!

Evelienh
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2016 09:50

Re: MyTrendyPhone enorm slechte producten en service!

Ongelezen bericht door Evelienh »

In plaats van de 2 dagen levertijd 11 dagen moeten wachten. Tussendoor erg onvriendelijk behandeld door de klantenservice. Het zou helemaal niet aan hen liggen maar aan PostNL. Retourneren van het product kostte ons 3,95 euro verzendkosten en die krijg je niet terug. Aan alle andere reacties te zien kunnen we dat ook beter maar niet doen want dan raakt PostNL het pakketje vast kwijt.... [Ongefundeerd statement verwijderd door moderator] Van alle bedrijven waar ik rond de feestdagen iets heb besteld zijn zij de enige waar we dit mee hebben gehad. PostNL heeft de rest keurig afgeleverd, toch vreemd.
Laatst gewijzigd door Radar op 21 dec 2016 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde passage verwijderd

teckel1
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 mei 2006 21:33

Re: MyTrendyPhone enorm slechte producten en service!

Ongelezen bericht door teckel1 »

Ze leveren niet binnen 2-4 dagen bestel hier dus niets.
Dat er gezien de vele klachten niet iemand is met de mogelijkheid dit bedrijf te stoppen. Het zijn gewoon oplichters,en liegen alles aan elkaar.Zelf heb ik 8maart wat besteld en moet het nog hebben.Wanneer ik het niet krijg doe ik in elk geval aangifte ook al gaat het maar om een klein bedrag. Iedereen moest dit gaan doen,hoe meer aangiftes en negatieve publicaties des te beter.
NIETS BESTELLEN DUS BIJ MY TRENDY PHONE. Ze geven post.nl de schuld van de late levering,maar ben er inmiddels achter dat hun handel uit Denemarken komt en daardoor de leverings voorwaarden aan hun laars lappen,.Post.nl doet het werk prima My Trendy Phone is de rotte appel .Ga eerst eens googelen en tik in My Trendy Phone reviews het is te gek hoeveel klachten er over dit bedrijf zijn.Plaats in elk geval uw negatieve ervaring ook,hoe meer hoe beter,enga aangifte doen.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: MyTrendyPhone enorm slechte producten en service!

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

teckel1 schreef:Ze leveren niet binnen 2-4 dagen bestel hier dus niets.
Dat er gezien de vele klachten niet iemand is met de mogelijkheid dit bedrijf te stoppen. Het zijn gewoon oplichters,en liegen alles aan elkaar.Zelf heb ik 8maart wat besteld en moet het nog hebben.Wanneer ik het niet krijg doe ik in elk geval aangifte ook al gaat het maar om een klein bedrag. Iedereen moest dit gaan doen,hoe meer aangiftes en negatieve publicaties des te beter.
NIETS BESTELLEN DUS BIJ MY TRENDY PHONE. Ze geven post.nl de schuld van de late levering,maar ben er inmiddels achter dat hun handel uit Denemarken komt en daardoor de leverings voorwaarden aan hun laars lappen,.Post.nl doet het werk prima My Trendy Phone is de rotte appel .Ga eerst eens googelen en tik in My Trendy Phone reviews het is te gek hoeveel klachten er over dit bedrijf zijn.Plaats in elk geval uw negatieve ervaring ook,hoe meer hoe beter,enga aangifte doen.
Was 1 keer reageren niet genoeg hier? Een topic uit 2013 omhoog halen heeft echt geen nut hoor.

famvanputten
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2018 19:39

Re: MyTrendyPhone enorm slechte producten en service!

Ongelezen bericht door famvanputten »

Zeer slecht en onredelijk
Zeer slecht en onredelijk. Hebben ons een kapot en gebruikt produkt opgestuurd. Wel hiervoor 150 Eur betaald !!! Hadden dit in 1e instantie niet zo door, maar toen we het zagen was MyTrendyPhone niet thuis. We hadden het gelijk moeten melden, nu kunnen ze er niets meer mee zeggen ze dan. Lekker makkelijk verdienen zo. En dat terwijl we alleen maar via de connector verbonden hebben, toen zagen we dat het scherm vreemd deed en bij nadere inspectie vreemd uitzag. Hoe moet je anders testen of een scherm werkt, zo doet iedereen het, inclusief alle telefoonshops enz !!
Omdat wij hier niet mee accoord gaan, kwamen ze met een coulance-voorstel van 30 %, Daarna met 50%, wat vreemd is als je zeker van je zaak bent dat je een goed produkt levert. Maar wat hebben we aan 50%, dit is nog een verlies van ca € 75 + nog steeds geen goed telefoonscherm !! Aangeklaagd via klachtenkompas, maar hier reageren ze niet meer op. Op Radar wordt melding gemaakt van soortgelijke gevallen. Dus mensen, koop hier NIETS !! En MyTrendyPhone, kom voor je fout uit, lever een normaal, nieuw scherm of stort 100% terug

Gesloten