LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] censuur bij feedback geven Bonprix

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Jolanda en Erna
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 okt 2004 12:05

censuur bij feedback geven Bonprix

Ongelezen bericht door Jolanda en Erna »

Ik geef zelden feedback bij een bedrijf wanneer ik wat gekocht heb.
Maar deze keer wilde ik dat wel doen. En wel bij Bonprix.
Ik had daar een broek gekocht, die niet afgeprijsd of in de uitverkoop was. De broek is leuk, goede stof en paste goed. Al met al een tevreden klant.
Echter toen ik nog zo'n broek wilde kopen in een andere kleur, bleek het artikel (binnen 1 week) € 10.00 duurder geworden te zijn.

Ik schreef in mijn feedback dat ik blij was met het artikel, maar dat ik het jammer vond dat de broek ineens € 10.00 duurder was geworden.
En weet je wat, dit stuk is gewoon van de feedback afgehaald. Je mag dus blijkbaar bij Bonprix geen negatief regeltje schrijven. Ik heb hen hier nog over gemaild, maar geen reactie gekregen.

Dus let op, niet alle feedback klopt!

SLECHTE ZAAK BONPRIX

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: censuur bij feedback geven Bonprix

Ongelezen bericht door sephora30 »

Dat ie 10 euro duurder is geworden voegt ook niks toe dus waarom zouden ze dat laten staan, wat hebben andere klanten eraan. Als zij die prijs voor de broek willen betalen is dat toch goed.

Een review is een ervaring over het artikel niet over de prijs ervan.

Gameboi
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 mar 2012 14:09

Re: censuur bij feedback geven Bonprix

Ongelezen bericht door Gameboi »

Jolanda en Erna schreef:Ik geef zelden feedback bij een bedrijf wanneer ik wat gekocht heb.
Maar deze keer wilde ik dat wel doen. En wel bij Bonprix.
Ik had daar een broek gekocht, die niet afgeprijsd of in de uitverkoop was. De broek is leuk, goede stof en paste goed. Al met al een tevreden klant.
Echter toen ik nog zo'n broek wilde kopen in een andere kleur, bleek het artikel (binnen 1 week) € 10.00 duurder geworden te zijn.

Ik schreef in mijn feedback dat ik blij was met het artikel, maar dat ik het jammer vond dat de broek ineens € 10.00 duurder was geworden.
En weet je wat, dit stuk is gewoon van de feedback afgehaald. Je mag dus blijkbaar bij Bonprix geen negatief regeltje schrijven. Ik heb hen hier nog over gemaild, maar geen reactie gekregen.

Dus let op, niet alle feedback klopt!

SLECHTE ZAAK BONPRIX
Voortaan reviews geven op onafhankelijke sites. Doe je het bij de webwinkel zelf dan is er bijna 100% kans dat je review wordt gecensureerd of verwijderd. Soms zijn er websites waar je ongecensureerd je mening mag geven. Bijvoorbeeld een bodybuilding-gerelateerde webwinkel laat dat toe, maar anderen kunnen dan op jou reageren. Mensen die negatief zijn over een product worden weer aangevallen door 'fanboys'. Veel klanten (waaronder ook ik) nemen de moeite niet meer om te reageren ondanks de toegankelijkheid, waardoor ook daar vaak terechte kritiek achterwege blijft.

Kortom, niet reageren bij webwinkels. Do het op relevante forums die niet zijn verbonden aan je webwinkel.
sephora30 schreef:Dat ie 10 euro duurder is geworden voegt ook niks toe dus waarom zouden ze dat laten staan, wat hebben andere klanten eraan. Als zij die prijs voor de broek willen betalen is dat toch goed.

Een review is een ervaring over het artikel niet over de prijs ervan.
Ten eerste is een review niet alleen voor andere klanten. Gewoonlijk maakt ook de webwinkel daar gebruik van. Ze willen weten wat hun klanten denken. Daarnaast kan het best handig zijn dat iemand potentiële klanten wijst op een prijsverhoging. En als laatste, natuurlijk kan een review ook over de prijs van een product gaan. Prijs-product verhouding.
Laatst gewijzigd door Gameboi op 24 jun 2013 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten