LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Internet-sportandcasuals

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
mobellama
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:06

Internet-sportandcasuals

Ongelezen bericht door mobellama »

Beste Lezer,

Graag krijg ik hulp bij een geschil dat ik heb met de webwinkel Internet-sportandcasuals. (http://www.internet-sportandcasuals.com) Ik heb bij hun een paar sportschoenen gekocht (04-09-2013) en na deze te hebben ontvangen, bleek dat hier helemaal geen zolen in zaten en dat ze al gebruikerssporen bevatten.

Hierop heb ik contact met hun opgenomen en kreeg ik de volgende reactie (07-09-2013):

Al onze artikelen zijn nieuw en ongedragen. Wel kan het zijn dat deze intern getest zijn waardoor de zool sporen kan vertonen. Kunt u mij een foto sturen van het artikel?

Hierop heb ik hun drie foto's toegezonden en daarop kreeg ik deze reactie (08-09-2013):

Wij hebben deze partij schoenen gekocht van onze leverancier voor Mizuno. Op de foto is inderdaad duidelijk te zien dat deze schoenen wellicht intern getest zijn, onze excuses hiervoor.
Het feit dat de binnenzolen eruit zijn bevestigd dat ze intern getest zijn.

Wij hebben deze binnen zolen niet op voorraad. Wij willen u graag tegemoet komen:

1. U krijgt van ons een waardebon van 9,95 ter compensatie
2. Wij betalen u € 9,95 om zodat u binnenzolen aan kunt schaffen
3. Wij laten de schoenen bij u ophalen en u ontvangt een waardebon van € 45,90
4. Wij laten de schoenen bij u ophalen en u ontvangt uw geld terug

Gezien er 69% korting op de schoenen zit origineel € 130,00 kunnen wij ons voorstellen dat u de schoenen graag houdt.


Hierop heb ik laten weten dat ik graag wil dat de schoenen opgehaald worden en dat ik mijn geld terug wil.(optie 4). Zo gezegd, zo voor de helft gedaan. Ze hebben keurig met DHL de schoenen laten ophalen (13-09-2103), maar nooit mijn geld terug gestort.

Ik wacht nu al weken op mijn geld en heb er al menig mailtje aan besteed. In begin kreeg ik nog een reactie dat mijn mail doorgestuurd was naar hun administratie, maar tot op heden heb ik nog geen geld mogen ontvangen. Ook als ik nu een mail stuur, krijg ik geen reactie meer.

Mijn vraag is nu wat ik het beste kan doen? Nergens is een telefoonnummer te achterhalen, dus ik kan verder ook geen contact met ze opnemen. Hoe zou ik mijn geld terug kunnen krijgen?

Alvast zeer bedankt voor de reacties.

the_hurricane
Berichten: 164
Lid geworden op: 25 mei 2011 21:55

Re: Internet-sportandcasuals

Ongelezen bericht door the_hurricane »

T.O.M. BV
Rootven 18-20
5531 MB , Bladel
Tel:
(013) 582 19 29

weet niet of het nummer juist is maar dit vond ik op internet

Gesloten