LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] athleteshop.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Rosanne89
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2018 11:47

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door Rosanne89 »

Wat je ook doet, bestel niets bij deze website !!!! Voor mij is het te laat ( geen product, bedrijf niet te bereiken en geld terug) Dit bedrijf verdient geen CENT. Wat betreft het telefoonnummer op de website, dit heb ik al 5 keer gebeld is niet te bereiken.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Volgens dit bericht van vrijdag 29 juni https://www.rtvnoord.nl/nieuws/195985/A ... sement-aan heeft het bedrijf faillissement aangevraagd.

niki77
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jul 2018 11:34

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door niki77 »

Ik ook gedupeerd. Wekenlang bezig om mijn bestelling te krijgen. tennisnet en tafeltennistafel. bellen kun je eindeloos blijven hangen.
Iedere keer beloftes dat het iets later wordt.
Verjaardag voor de kids is allang voorbij.

Gisteravond even googelen voor het nummer van de athlete shop en ja hoor, failliet :(

Wat nu???

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Vandaag, 3 juli 2018, heeft de rechter het faillissement uitgesproken https://www.rtvnoord.nl/nieuws/196106/R ... p-failliet

Regetto
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jul 2018 16:31

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door Regetto »

Een zwembad gekocht en twee dagen later terug geannuleerd.Bericht gekregen dat alles in orde was en ik mijn geld binnen de 10 dagen terug kreeg.
We zijn nu een dikke maand later en heb nog steeds niets ontvangen. Het gaat hier wel over 767 euro das niet niks. Ik denk dat ook ik bestolen ben.
Hopelijk komt het nog terecht.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door Moneyman »

Regetto schreef:Ik denk dat ook ik bestolen ben. Hopelijk komt het nog terecht.
Bestolen niet, geld kwijt waarschijnlijk wel.

Halbart
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jul 2018 10:15

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door Halbart »

Let op per vrijdag 29/6 failliet...!!!!
Heb nog bestelling tegoed. Nu overschuldigd betaald of concurrent crediteur??

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door Moneyman »

Halbart schreef:Let op per vrijdag 29/6 failliet...!!!!
Heb nog bestelling tegoed. Nu overschuldigd betaald of concurrent crediteur??
Dat laatste. Er is natuurlijk geen sprake van een verontschuldigde betaling, er is immers gewoon een rechtsgrond (de overeenkomst).

dalen23
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jul 2018 13:27

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door dalen23 »

Ook ik heb een bestelling gedaan die steeds maar werd uitgesteld. Heb na 3 weken de bestelling geannuleerd en mijn geld terug gevraagd. Niet gekregen en nu zijn ze failliet...
Ik raad iedereen aan om via de link op de website athleteshop.nl je vordering in te dienen bij de curator (https://benk.nl/FAILLISSEMENTEN/Indienenvordering.aspx). Volgens mij kun je sowieso naar je geld fluiten als je dat niet doet.
Daarnaast heb ik online aangifte gedaan bij de politie.

[ongefundeerde passage verwijderd door moderatie]
Laatst gewijzigd door Radar op 10 jul 2018 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde passage verwijderd

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door Lady1234 »

dalen23 schreef:Ook ik heb een bestelling gedaan die steeds maar werd uitgesteld. Heb na 3 weken de bestelling geannuleerd en mijn geld terug gevraagd. Niet gekregen en nu zijn ze failliet...
Ik raad iedereen aan om via de link op de website athleteshop.nl je vordering in te dienen bij de curator (https://benk.nl/FAILLISSEMENTEN/Indienenvordering.aspx). Volgens mij kun je sowieso naar je geld fluiten als je dat niet doet.
Daarnaast heb ik online aangifte gedaan bij de politie.

[ongefundeerde passage verwijderd door moderatie]
En waarvan hebt u dan aangifte gedaan? Failliet gaan is op zich geen strafbaar feit.

dalen23
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jul 2018 13:27

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door dalen23 »

Van oplichting. (Had het in mijn bericht uitgelegd, maar dat is verwijderd door de moderator).
Heb daar alles uitgelegd over de situatie van uitstellen en uitstellen en dat ik mijn geld uiteindelijk heb terug gevraagd, maar niks heb ontvangen.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door Moneyman »

dalen23 schreef:Van oplichting. (Had het in mijn bericht uitgelegd, maar dat is verwijderd door de moderator).
Heb daar alles uitgelegd over de situatie van uitstellen en uitstellen en dat ik mijn geld uiteindelijk heb terug gevraagd, maar niks heb ontvangen.
Dat is geen oplichting. Dat is wanprestatie.

Om van wanprestatie naar oplichting te kunnen verschieten, zijn heel wat zaken nodig die jij nooit kunt bewijzen. Je aangifte is kansloos. Schrijf het geld af, vergeet het, mocht je dan ooit nog een paar cent uit het faillissement krijgen, is dat een verrassing.

dalen23
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jul 2018 13:27

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door dalen23 »

Kansloos of niet, naar mijn mening is het goed om íets te doen. Van je te laten horen.

NeoDutchio
Berichten: 12317
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

dalen23 schreef:Kansloos of niet, naar mijn mening is het goed om íets te doen. Van je te laten horen.
U moet zeker iets van u laten horen, maar dan bij de curator.

jordivanengelen
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jul 2018 17:04

Re: athleteshop.com

Ongelezen bericht door jordivanengelen »

Ik ben ook de dupe. OW swimsuit besteld voor het zomerseizoen. Levering steeds maar uitgesteld en uiteindelijk geannuleerd. Geld nooit teruggezien, 256 €uro !

Gesloten