Pagina 2 van 2

Re: Waardeloze Lil.nl

Geplaatst: 10 apr 2018 15:56
door crazyme
GedupeerdenLil schreef:Na de uitzending van Radar gisteren (ik was die dame die nog wat wilde zeggen) heb ik uitgebreid gesproken met de eigenaren. Dit ging op een plezierige manier, waardoor het vertrouwen enigszins is hersteld. Over een half jaar nog maar eens proberen of de service daadwerkelijk is verbeterd. Voor nu ben ik blij dat ik mijn geld in ieder geval terug heb en dat ze bij Lil goed zijn wakker geschud.

Ze hebben beterschap beloofd voor de toekomst. Het e-mailadres wat ik heb opengesteld is bij deze afgesloten,
Dus nu uw probleem is opgelost, zijn alle andere problemen niet zo belangrijk meer ?

Waarom wilde u de klachten bundelen dan ?

Re: Waardeloze Lil.nl

Geplaatst: 28 apr 2018 16:39
door Marinel
Op 1 april j.l. (blijkt inderdaad een grote grap te zijn) heb ik een bureaustoel van Riviéra Maison besteld bij webwinkel Lil.nl. Ze hadden een leuke Paaskorting van 10% waardoor het te betalen bedrag uiteindelijk € 719,10 was. En ik heb betaald, per Ideal, onwetend als ik op dat moment was.
Op 9 april volgde jullie uitzending die ik helaas gemist heb. Op 12 april belde ik over de verwachte leverdatum van de stoel en ik kreeg een medewerkster aan de lijn die het heel vervelend vond maar er was bij de leverancier een vertraging en de stoel zou nu worden geleverd in week 17. Een grove leugen!

Begin van die week 17 kreeg ik een mailtje dat het faillissement van Lil.nl was uitgesproken en de dag daarna kreeg ik bericht van de curator.
Daar heb ik uiteraard mijn claim neergelegd maar ik weet ook dat je als consument achteraan de rij mag sluiten en dan is er natuurlijk geen cent meer over.
Jullie uitzending heeft blijkbaar veel in gang gezet; consumenten gingen hun bestellingen annuleren en leveranciers haakten af. Ik heb nog nooit zoiets duurs via Internet aangeschaft en tot nu toe ben ik ook nog nooit gedupeerd maar ik voel me nu wel een slachtoffer en behoorlijk beduveld.

Marinel