LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Baxo-Shop

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Computert
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 aug 2011 20:48

Baxo-Shop

Ongelezen bericht door Computert »

Iemand ervaring met deze webwinkel in Kloon Gsm's ?
Laatst gewijzigd door Computert op 12 mar 2015 18:03, 3 keer totaal gewijzigd.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Baxo-Shop

Ongelezen bericht door dhc »

Tja....sommige mensen vragen er gewoon om..
Een Samsung S6 voor nog geen €200? Da's niet onnozel, da's gewoon willens en wetens jezelf in de maling nemen.

Computert
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 aug 2011 20:48

Re: Baxo-Shop

Ongelezen bericht door Computert »

Het zijn kloons dus die prijzen zijn "normaal".
Laatst gewijzigd door Computert op 16 mar 2015 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Baxo-Shop

Ongelezen bericht door dhc »

Denk dat je weinig reacties krijgt. De meeste forum leden hier kopen geen namaak.....je zou wel gek zijn...En wat is de bedoeling van je eerste regel tekst? Denk je mij te kunnen intimideren ofzo?

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Baxo-Shop

Ongelezen bericht door dhc »

Dom en kortzichtig is clonephones bestellen. Succes ermee en laat nog even weten , als je daar hebt besteld, waarom die clone niet doet wat jij wilt...maar dat kun je ook laten, na dit topic horen we toch niets meer...
Clonephones bestellen, hoe kom je erbij.

cavalier2015
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 apr 2015 20:15

Re: Baxo-Shop

Ongelezen bericht door cavalier2015 »

Ja helaas heb ik dus een S5 besteld, ziet er op zich mooi uit, extra accu, flipcovver enz.
dus sim kaart erin en toen kwam de teleurstelling, geen netwerk te vinden andere simkaart gekocht maar mocht niet baten buiten huis heeft hij wel af en toe een netwerk maar valt steeds weg. gemaild met Baxo en nog wat tips gekregen en ik kon hem laten repareren bij mij in de plaats en kosten kon ik dan declareren bij hun, maar phonehouse kon er niets mee aanvangen. Weer gemaild en gevraagd of ik hem terug kon sturen, dat kon maar dat moest ik dan aanvragen bij [email protected] maar vervolgens niets meer gehoord. Nog enkele e-mails gestuurd maar tot op heden geen enkele reactie :( :( .
Niets kopen dus bij baxo voor mij is dit NOOIT weer!!

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Baxo-Shop

Ongelezen bericht door kokka »

Computert schreef:Het zijn kloons dus die prijzen zijn "normaal".
dus je betaald 200 euro voor een telefoon die niet is wat hij lijkt en niet kan wat het origineel kan? en dat dan alleen maar om op andere mensen indruk te maken dat je zo'n mooie dure telefoon kan kopen? ik zeg doen! misschien mag je wel met vals geld betalen ook

cavalier2015
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 apr 2015 20:15

Re: Baxo-Shop

Ongelezen bericht door cavalier2015 »

Nu kan ik na weer een mailtje gestuurd te hebben de telefoon retourneren naar Hongkong kosten €40,-. Of gebruik maken van een aanbieding dat houdt in dat ik voor €100,- een nieuwe thuisgestuurd krijg :lol: heb ik straks 2 dummies :roll:

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Baxo-Shop

Ongelezen bericht door kokka »

Je bedoelt 3 dummies.

Gesloten