LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nr1cashback oplichters?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door berndv »

Valentaa schreef:Ik kan mij wel afmelden door binnen 14 dagen de mail te beantwoorden, maar ik weet niet of dit zo'n goed idee is.
pardon? :roll:
Valentaa schreef:Misschien zit er wel een link achter, waardoor er nog meer schade aangericht wordt. Heeft iemand ervaring met het beantwoorden van die mail?
er kan werkelijk waar helemaal niets gebeuren als u gewoon op de knop "beantwoorden" drukt en de mail beantwoord. Geen idee wat er mis kan gaan met het antwoorden van een mail. Als er al een link in staat, zal die eerst geopend moeten worden, dus aangeklikt, en zelfs dan zou een gewone computerbeveiliging (virusscanner) ingrijpen als de link iets wil gaan installeren.

Het niets doen gaat u meer problemen opleveren dan het wel actie ondernemen, anders hebben we binnenkort het zoveelste topic over een incasso-cowboy omdat u een openstaande factuur heeft.

Smo38
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 mei 2016 21:59

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door Smo38 »

Wij hebben helemaal geen mail gehad en dus geen mogelijkheid gehad ons af te melden. In jou geval zou ik de mail beantwoorden met geen interesse en je bank in de gaten houden dat ze geen geld af gaan schrijven. Kun je dat zo of willen ze dat je eerst inlogt op hun site? De mail goed bewaren ook de mail die je zelf verstuurd.

mausie94
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2016 16:20

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door mausie94 »

Ik ben er dus ook ingetrapt. Ze (cadeau bon cashback) hadden mij vandaag gebeld en was er ingestoken tegen beter weten in. Nu heb ik van hen nog geen email ontvangen, maar heb wel direct naar het emailadres, wat zij mij telefonisch hebben gegeven, gemaild dat ik niet gebruik wil maken van het aanbod. Natuurlijk heb ik hier nog geen antwoord op. Om nog meer problemen te voorkomen, is er een rekeningnummer bekend wat ik kan blokkeren? Om zo te voorkomen dat ze het geld van mijn rekening afhalen?

Smo38
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 mei 2016 21:59

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door Smo38 »

Bij ons konden we het zien in de app van de bank. Dat er een bedrag afgeschreven zou worden

Mystiqa
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2016 10:06

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door Mystiqa »

Bij mij het zelfde en er zou een bedrag afgeschreven worden na 14 dagen dit is nooit gebeurt maar ze sturen me nu wel aan de lopende band incasso mailtjes die elke keer hoger zijn. En beide partijen blijven volhouden dat ik het ontvangen heb maar heb niks ontvangen. Ze zeggen een bevestiging te hebben ontvangen van post nl dat het bij mij in de bus is gedaan die zou ze me mailen maar heb nog steeds niks ontvangen. En het e-mail adres van het betreffende incasso bureau schijn je ook op te kunnen reageren nou dus niet!!!!

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Valentaa schreef:Gisteren ben ik ook benaderd door "Cadeaubon Cashback", met de mededeling dat ik een hotel- en dinerbon had gewonnen. Ik kon ook een account aanmaken om "geld te verdienen bij het on-line aankopen doen". Maar dat raadde ze af, omdat dat € 69.95 zou kosten. Ze wist dus ook mijn bankrekeningnummer, dat vond ik ook vreemd. Maar voor dat ik het wist wat er gebeurd was, was het gesprek al voorbij. Nu heb ik dus een welkomstmail ontvangen met daarin dat er na 14 dagen € 69.95 wordt afgeschreven, wat dus niet de afspraak is. Ik kan mij wel afmelden door binnen 14 dagen de mail te beantwoorden, maar ik weet niet of dit zo'n goed idee is. Misschien zit er wel een link achter, waardoor er nog meer schade aangericht wordt. Heeft iemand ervaring met het beantwoorden van die mail? Groeten.
Gewoon via mail afmelden, dan heb je bewijs dat er geen sprake is van de overeenkomst. Incasso blokkeren of eventueel terugboeken.

a.zwartkruis
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2009 13:55

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door a.zwartkruis »

Ik heb ook problemen met de genoemde organisatie.

Ik heb de ARAG gebeld, en die kwamen met de vrolijke mededeling dat het bedrag onder de € 175 ligt en niks doen voor me.
Heb een uitkering en zoek t niet op om mogelijke proceskosten te moeten ophoesten dus denk maar aan betalen.

Maar als er iemand nog een goed idee heeft houd ik mij aanbevolen.

Smo38
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 mei 2016 21:59

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door Smo38 »

Heb je een link gehad? Waar je je kunt afmelden? Wij niet namelijk.

smitje1984
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 dec 2016 18:32

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door smitje1984 »

Ik heb precies het zelfde ergens in augustus gebeld door een zeer agressief vrouwelijk persoon.
Ik wil er niks mee temaken hebben en toch hebben ze mij een rekening gestuurd omdat ik een hotel bon had gehad
Deze heb ik nooit gehad maar of ik wel even 69.95 wil betalen , denk het dus niet he.
Herinnering van STIDERIS? Stichten Derden? heb ik ook gehad in mijn mailbox.
Deze is inmiddels opgelopen naar 111.19 naar aanmaningen.
Ik kan ook op geen enkele manier contact krijgen met deze mensen want er is simpel weg niks over te vinden geen telefoon nummer of mail adres.
Ik denk dat mijn volgende stap aangifte gaat worden, ben er nu wel echt klaar mee , en batalen doe ik echt niet.
Kan iemand hier mee helpen

Groeten Dennis

annastasia1972
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jan 2017 06:16

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door annastasia1972 »

Ook gedupeerd....

12 keer bellen en tientallen mailtjes, zonder enige reactie...
Enkel mailtjes dat ik moest betalen, het bedrag werd telkens hoger.
Heb vandaag deze brief geschreven, nadat ik gister een dagvaarding kreeg via e-mail.

Geachte Cadeaubon Cashback,

Bij deze vraag ik de volledige voicelog op.
En het verslag van mijn telefonisch contact met uw medewerker ...
Nogmaals: Wie is bij u de leidinggevende?

Mijn bestelling: Toegangscode voor Nr1 Voordeelsite.
Ik heb me nooit ingelogd en ik heb niets geactiveerd en ook geen gebruik gemaakt van een proefperiode.
Ik heb binnen het gestelde termijn van 14 dagen (3 dagen na ontvangst) alles inclusief de waardebonnen geretourneerd.

U valt mij en mijn gezin al maanden lang lastig.
Ik ontvang e-mailtjes van vele verschillende email adressen, maar nimmer een bericht terug wanneer ik reply met mijn vraagstelling.
Wie is nu wie en welke rol spelen al deze verschillende namen?
Bent u één bedrijf?
U maakt het uw klanten bijzonder moeilijk met daarbij dreigementen voor dagvaarding, zonder netjes te reageren.

Zoals ik eerder mailde, ik geef u een week om het uit te zoeken en mij te berichten dat alles naar behoren is opgelost.
Of u heeft een fout in uw administratie, of u houdt zich bezig met valse handelspraktijken.

Indien u mij enkel blijft mailen over betalingen met dreigementen, laat ik het hier niet bij zitten.
U zal van mij geen betaling en ook geen reacties meer ontvangen.

Hoogachtend ...


Ik ga aangifte doen bij de politie en voor jullie misschien ook interessant:

Bij een geconstateerde overtreding, het ACM inschakelen.
https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/consu ... raktijken/

Wat kan ACM doen tegen overtredingen van de Wet oneerlijke handelspraktijken?
Wij kunnen bij een geconstateerde overtreding:
een boete opleggen van maximaal 450.000 euro per overtreding.
een last onder dwangsom opleggen.
De overtreder moet de overtreding stoppen.
Doet hij dit niet? Dan moet hij een vast bedrag betalen voor iedere dag dat de overtreding voortduurt.
een combinatie van beide opleggen.

In geen geval betalen! En voor het gerecht komen kost zó veel geld, dat ga je echt niet doen voor zo'n laag bedrag. ;-)
Bewaar alle correspondentie!

annastasia1972
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jan 2017 06:16

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door annastasia1972 »

Het juiste e-mail adres is: Cadeaubon Cashback <[email protected]>
Nr1Voordeelsite is een onderdeel van:

Cadeaubon Cashback
Postbus 18563
2502 EN Den Haag
Nederland
Telefoon: 0858880766
KVKnr.: 63290685

Maar indien je een brief wil sturen is dit het juiste adres (???):

NR1Cashback.nl
Roompotstraat 9
6826EM Arnhem

Heeft weken geduurd voordat ik erachter kwam welk e-mail adres de juiste was, nergens te vinden.
En wanneer je belt, krijg je een bandje te horen dat je de site kan bezoeken en wordt de verbinding verbroken.
Na ongeveer 6x bellen, krijg je toch iemand aan de lijn.
Zijn uiteraard wel kosten aan verbonden.

Heel veel succes iedereen en laat je niet gek maken!
Niet reageren en alle e-mails bewaren geeft de meeste rust.
Voor degene die betaald hebben zit het er dik in dat je jouw geld nooit meer terug krijgt.... harde leerschool.

annastasia1972
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 jan 2017 06:16

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door annastasia1972 »

Wat mij ook bijzonder opvalt is dat er bij vele een ander bedrag gevraagd wordt voor dezelfde aanbieding.
Het gebruik maken van de Nr. 1 Voordeelsite zou 69,95 Euro kosten de rest krijg je allemaal kado!

Dat ben ik overeen gekomen.
Daar heb ik ook een bevestiging van in de eerste brief bij de kadobonnen, die ik terug moest sturen.
Mijn bestelling: Toegangscode voor Nr1 Voordeelsite.
In deze brief zijn een aantal gegevens genoteerd, waaronder de eenmalige incasso met het rekening nummer en hetgeen overeen gekomen is.
Een soort van schriftelijke bevestiging dus!!!!!!!!

Kopieer deze brief voordat je hem terug stuurt!

Maar in de laatste mail gooien ze ineens het roer om en moet ik de kadobonnen betalen (omdat ze weten dat ik van de site nooit gebruik gemaakt heb, ik heb mij nooit ingelogd).
Hun reactie:

U bent op 02-09-2016 gebeld door Cadeaubon cashback met een aanbod voor een Cashback Account een hotel bon voor 2 personen waarmee u kunt overnachten in de aangesloten hotels in Benelux Duitsland en Frankrijk. En een Dinercheque voor 4 personen waarmee u met 4 personen 25% korting krijgt op de totale rekening bij aangesloten restaurants inclusief drank

Hier heeft u een akkoord voor gegeven en vervolgens had u een bedenktermijn van 14 dagen waar in u zich kon afmelden door alles terug te sturen en dit heeft u niet gedaan.

En daarom waren wij verplicht om uw bestelling op de 15e dag te betalen aan de leverancier en dit hebben wij dus ook gedaan.

En omdat wij uw bestelling hebben betaald kunnen wij helaas niks annuleren en zullen wij het eenmalige bedrag incasseren.

Ik heb alles binnen 3 dagen retour gezonden en ontvangst hiervan is bevestigd in een telefoon gesprek.
Ik had ingestemd met een eenmalige incasso, niet met het feit dat ik dik een maand later ineens zelf moest gaan betalen omdat zij het zogenaamd betaald zouden hebben.
Alles is dikke bluf!
Ik kan meer bewijzen dan zij.

Tips:
Log in geen geval in op de Nr. 1 Voordeelsite.
Reageer op geen enkele mail.
En betaal niet, hou het in de gaten, laat het storneren indien het toch is afgeschreven.
De incassobureaus die zij gebruiken zijn hoogt waarschijnlijk nep.
Het betreft overduidelijk oneerlijke handelspraktijken en kopers op afstand zijn goed beschermd tegenwoordig.
Ze laten je echt geen 500 Euro betalen voor iets waar al zo veel gerucht aan gegeven is. ;-)
Ze hebben geen poot om op te staan.
Dreigementen ook niet op in gaan en niet druk over maken, u kan een volgend bericht ontvangen:
Nederlandse Incasso Centrale
Namens én in overleg met Nr1Cashback is besloten een juridische procedure tegen u op te starten. U ontvangt een dagvaarding van één van de gerechtsdeurwaarderskantoren waar wij mee samenwerken. U wordt daarbij gesommeerd ter zitting te verschijnen bij de Rechtbank.

Daarbij het verzoek om alsnog alles te betalen!

Hoe meer aangiftes bij de Politie, hoe beter!

Leny van schaik
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2017 13:39

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door Leny van schaik »

Ik heb een vervelende ervaring met cash back. Het loopt nu al via een incasso bureau. Ik kom niet verder met hun, wat moet ik doen.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Domeinnaam cadeauboncashback.nl
Status actief
Houder Gids voor het MKB
Administratieve contactpersoon [email protected]

Domeinnaam callsure.nl
Status actief
Administratieve contactpersoon [email protected]

Dit zit er achter die site cadeauboncashback.nl - dus bij mailen en klachten, neem deze info ook even mee.
En - dit is openbare WHOIS informatie - dus niet openbaar maken van persoonsgegevens - via de SIDN kan iedereen dit vinden.

Karelse
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2017 11:17

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door Karelse »

In Oktober jl een vaag telefoontje ontvangen dat eindigde met de afspraak dat ik een email zou ontvangen waarop ik binnen 14 dagen na ontvangst zou kunnen reageren. Bewuste email nooit ontvangen.
Op 15 november een email van cadeauboncashback met de mededeling dat ik gebruik had gemaakt van een aanbieding en het verzoek euro 69,50 over te maken. Op 21 november heb ik geantwoord dat ik geen overeenkomst had, derhalve niets verschuldigd was en er niets te incasseren viel en verzocht mij niet langer lastig te vallen.
Op 19 december ontving ik een herinnering -ditmaal van Stichting DerdengeldenIncassoservice- waarop ik hierbovenvermelde boodschap herhaalde (met cc aan cadeauboncashback).
Op 20 december ontving ik een email met een duidelijk gefabriceerd attachment waaruit zou moeten blijken dat de in de eerste alinea vermelde email wel verstuurd was. Geantwoord dat indien ik deze mail ontvangen zou hebben, ik hierop zeker gereageerd zou hebben. Mijn eerdere boodschap weer herhaald met daarbij vermeld dat ik de zaak nu als definitief afgehandeld beschouwde.
Op 19 januari email van [mailadres door Moderator verwijderd] dat het rekeningbedrag van mijn rekening zou worden afgeschreven. Hierop wederom mijn eerder boodschap herhaald: geen overeenkomst/niets te incasseren/val mij niet langer lastig. Deze afschrijving vond niets plaats doch:
OP 21 maart ontving ik een email rekening van de Nederlandse IncassoCentrale -ditmaal namens Nr1Cashback- van het oorspronkelijk geclaimde bedrag plus rente plus incasso kosten, te betalen binnen 14 dagen. Die zelfde dag hen een korte samenvatting van het bovenstaande gegeven en herhaald: geen overeenkomst/niets te incasseren/val mij niet langer lastig en tevens verwezen naar eerdere uitzending va Radar en het juridisch advies aldaar gegeven.
Vandaag -3 april- weer een rekening van Nederlandse IncassoCentrale -nu met iets meer rente- en nu met de mededeling binnen 7 dagen te betalen "ter voorkoming van rechtsmaatregelen, waarbij alle daaruit voortvloeiende extra kosten eveneens voor uw rekening komen..."
Ik heb hen vanmorgen gebeld waarbij ontvangst van mijn eerdere email door hen bevestigd werd maar men wilde niet inhoudelijk op de zaak in te gaan -de suggestie was dat ik een klachten procedure zou kunnen starten- en maakte al snel duidelijk het gesprek te willen beeindigen.
grote vraag; en NU??

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Karelse schreef:In Oktober jl een vaag telefoontje ontvangen dat eindigde met de afspraak dat ik een email zou ontvangen waarop ik binnen 14 dagen na ontvangst zou kunnen reageren. Bewuste email nooit ontvangen.
Op 15 november een email van cadeauboncashback met de mededeling dat ik gebruik had gemaakt van een aanbieding en het verzoek euro 69,50 over te maken. Op 21 november heb ik geantwoord dat ik geen overeenkomst had, derhalve niets verschuldigd was en er niets te incasseren viel en verzocht mij niet langer lastig te vallen.
Op 19 december ontving ik een herinnering -ditmaal van Stichting DerdengeldenIncassoservice- waarop ik hierbovenvermelde boodschap herhaalde (met cc aan cadeauboncashback).
Op 20 december ontving ik een email met een duidelijk gefabriceerd attachment waaruit zou moeten blijken dat de in de eerste alinea vermelde email wel verstuurd was. Geantwoord dat indien ik deze mail ontvangen zou hebben, ik hierop zeker gereageerd zou hebben. Mijn eerdere boodschap weer herhaald met daarbij vermeld dat ik de zaak nu als definitief afgehandeld beschouwde.
Op 19 januari email van [mailadres door Moderator verwijderd] dat het rekeningbedrag van mijn rekening zou worden afgeschreven. Hierop wederom mijn eerder boodschap herhaald: geen overeenkomst/niets te incasseren/val mij niet langer lastig. Deze afschrijving vond niets plaats doch:
OP 21 maart ontving ik een email rekening van de Nederlandse IncassoCentrale -ditmaal namens Nr1Cashback- van het oorspronkelijk geclaimde bedrag plus rente plus incasso kosten, te betalen binnen 14 dagen. Die zelfde dag hen een korte samenvatting van het bovenstaande gegeven en herhaald: geen overeenkomst/niets te incasseren/val mij niet langer lastig en tevens verwezen naar eerdere uitzending va Radar en het juridisch advies aldaar gegeven.
Vandaag -3 april- weer een rekening van Nederlandse IncassoCentrale -nu met iets meer rente- en nu met de mededeling binnen 7 dagen te betalen "ter voorkoming van rechtsmaatregelen, waarbij alle daaruit voortvloeiende extra kosten eveneens voor uw rekening komen..."
Ik heb hen vanmorgen gebeld waarbij ontvangst van mijn eerdere email door hen bevestigd werd maar men wilde niet inhoudelijk op de zaak in te gaan -de suggestie was dat ik een klachten procedure zou kunnen starten- en maakte al snel duidelijk het gesprek te willen beeindigen.
grote vraag; en NU??
Bij ieder nieuw incassobureau eenmalig herhalen dat er geen overeenkomst is met referentie naar de voorgaande berichten. Verder kun je ze negeren.

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Karelse schreef:In Oktober jl een vaag telefoontje ontvangen dat eindigde met de afspraak dat ik een email zou ontvangen waarop ik binnen 14 dagen na ontvangst zou kunnen reageren. Bewuste email nooit ontvangen.
Op 15 november een email van cadeauboncashback met de mededeling dat ik gebruik had gemaakt van een aanbieding en het verzoek euro 69,50 over te maken. Op 21 november heb ik geantwoord dat ik geen overeenkomst had, derhalve niets verschuldigd was en er niets te incasseren viel en verzocht mij niet langer lastig te vallen.
Op 19 december ontving ik een herinnering -ditmaal van Stichting DerdengeldenIncassoservice- waarop ik hierbovenvermelde boodschap herhaalde (met cc aan cadeauboncashback).
Op 20 december ontving ik een email met een duidelijk gefabriceerd attachment waaruit zou moeten blijken dat de in de eerste alinea vermelde email wel verstuurd was. Geantwoord dat indien ik deze mail ontvangen zou hebben, ik hierop zeker gereageerd zou hebben. Mijn eerdere boodschap weer herhaald met daarbij vermeld dat ik de zaak nu als definitief afgehandeld beschouwde.
Op 19 januari email van [mailadres door Moderator verwijderd] dat het rekeningbedrag van mijn rekening zou worden afgeschreven. Hierop wederom mijn eerder boodschap herhaald: geen overeenkomst/niets te incasseren/val mij niet langer lastig. Deze afschrijving vond niets plaats doch:
OP 21 maart ontving ik een email rekening van de Nederlandse IncassoCentrale -ditmaal namens Nr1Cashback- van het oorspronkelijk geclaimde bedrag plus rente plus incasso kosten, te betalen binnen 14 dagen. Die zelfde dag hen een korte samenvatting van het bovenstaande gegeven en herhaald: geen overeenkomst/niets te incasseren/val mij niet langer lastig en tevens verwezen naar eerdere uitzending va Radar en het juridisch advies aldaar gegeven.
Vandaag -3 april- weer een rekening van Nederlandse IncassoCentrale -nu met iets meer rente- en nu met de mededeling binnen 7 dagen te betalen "ter voorkoming van rechtsmaatregelen, waarbij alle daaruit voortvloeiende extra kosten eveneens voor uw rekening komen..."
Ik heb hen vanmorgen gebeld waarbij ontvangst van mijn eerdere email door hen bevestigd werd maar men wilde niet inhoudelijk op de zaak in te gaan -de suggestie was dat ik een klachten procedure zou kunnen starten- en maakte al snel duidelijk het gesprek te willen beeindigen.
grote vraag; en NU??
En nu? Alle voorgaande reakties lezen, antwoord staat er tussen.

Maar waarom zegt u op voorhand ja op iets dat u eigenlijk helemaal niet wilt?

Feiten17
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 apr 2017 18:26

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door Feiten17 »

Waarom doen jullie geen goed uitzoek werk? Zelfs journalisten zijn er tegenwoordig slecht in! Zoek op telefoonnummer, bedrijfsnamen, etc. Zoals ik heb gedaan. Zie hieronder linken.

https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/0857325909

/bedrijf/allenvoor1/details;jsessionid=A53345E2E7672FD2DB64AD6EB18093A7?companyId=82f98ae7-fe0e-4ee4-

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Feiten17 schreef:Waarom doen jullie geen goed uitzoek werk? Zelfs journalisten zijn er tegenwoordig slecht in! Zoek op telefoonnummer, bedrijfsnamen, etc. Zoals ik heb gedaan. Zie hieronder linken.

https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/0857325909

/bedrijf/allenvoor1/details;jsessionid=A53345E2E7672FD2DB64AD6EB18093A7?companyId=82f98ae7-fe0e-4ee4-

Wie zijn "jullie"?

het uitzoekwerk komt vaak achteraf - ik bedoel, waarom zou ik op een nummer gaan zoeken als ik niet gebeld ben?
Dat is nu juist het vervelende - je gaat niet zoeken als iemand belt - alleen achteraf. En dan kan het leed al geschied zijn.

Feiten17
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 apr 2017 18:26

Re: Nr1cashback oplichters?

Ongelezen bericht door Feiten17 »

Voor degene die wel gebeld zijn door Nr1Cash-Back. Via mijn zoektocht op internet zag ik een paar verbanden tussen een paar bedrijven. Op dit forum werd Nr1CashBack gelinkt aan de Nederlandse Incasso Centrale. De Nederlandse Incasso Centrale werd op wieheeftgebeld.nl gelinkt aan AllenVoor1. Hier wordt op 27-2-2017 het tel. 0857325909 genoemd en de naam van een zekere [naam verwijderd door moderator] en dat alles staat geregistreerd op kvk: 53364791 op naam van MKBusiness.
Op linkedin kan je de namen vinden van de CEO's van AllenVoor1.
Zie ook klachtenkompas.nl over klachten omtrent AllenVoor1 met tel. 0852735858. Hier gaat het om energie.
Ik vermoed dat de eigenlijke eigenaar/ geldschieter uit beeld blijft en poppetjes met de titel ditecteur/ CEO op verscheidene locaties heeft staan die zgn Nr1CashBack/ Nederlandse Incasso Centrale/ AllenVoor1/ enz. runnen.
Laatst gewijzigd door Radar op 05 mei 2017 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoongegevens verwijderd

Gesloten