LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] beduveld via internet

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Devloes
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 sep 2012 11:58

beduveld via internet

Ongelezen bericht door Devloes »

via internet heb ik smaakstoffen besteld en de
Laatst gewijzigd door Devloes op 15 mei 2016 22:13, 5 keer totaal gewijzigd.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: beduveld via internet

Ongelezen bericht door prem »

20 maart was op zondag dus u bedoelt dan 18 of 19 maart?

Devloes
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 sep 2012 11:58

Re: beduveld via internet

Ongelezen bericht door Devloes »

juist.
Tot op heden geen bestelling ontvangen en geen geld retour.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: beduveld via internet

Ongelezen bericht door sjoegel »

Mogelijk heeft ze het geld gewoon niet. Lijkt me geen bedragje om ruzie over te maken.

Devloes
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 sep 2012 11:58

Re: beduveld via internet

Ongelezen bericht door Devloes »

lijkt me wel.
geld heb ik naar dr overgemaakt en er wordt gewoon niets opgestuurd.

een oplichter dus

haha makkelijk verdienen op die manier. Incasseren, niets opsturen en vervolgens zeggen " ik heb het geld gewoon niet ". lol

blatanlata
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2016 18:48

Re: beduveld via internet

Ongelezen bericht door blatanlata »

Begin Maart ook een bestelling geplaatst. Ging niet om een bedragje. Een bedrag van €32,75.
Was zogenaamd, direct verstuurd, maar kreeg niets binnen helaas. Ook werd er tegen mij gezegd dat het artikel waarschijnlijk niet zal aankomen en zoek is.

Ik moest een week mailen eerdat ze toegaf om mn geld retour te storten. Tot op heden, dus niets.
Ik ben dus niet de enige.

Devloes
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 sep 2012 11:58

Re: beduveld via internet

Ongelezen bericht door Devloes »

sjoegel schreef:Mogelijk heeft ze het geld gewoon niet. Lijkt me geen bedragje om ruzie over te maken.
u maakt een grapje toch? Op een of andere manier heb ik altijd het idee, dat het overgrote deel op dit forum, een hang heeft naar de zijde van de oplichter haha. Ondanks mijn pogingen keer op keer, kom ik steeds op de zelfde conclusie. Men kan u probleemloos oplichten voor bv €20? Niveau ligt hier niet hoog.

mh73

Re: beduveld via internet

Ongelezen bericht door mh73 »

Ik heb even gegoogeld maar kom geen andere klachten tegen. Ik zou een tijdje flink blijven zeuren. Misschien heeft ze een facebookpagina waar je je probleem kan melden.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: beduveld via internet

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Valt mij meteen op dat dit geen professionele webwinkel is maar gehost wordt via een "maak-je-eigen-webwinkel" website. Website is matig te navigeren en heeft grote plaatjes van iDeal, banken en credit card aanbieders. Verder geen keurmerk, verstopte kvk... en hun adres op de website is fout. Volgens de KVK is hun adres in een woonwijk.

Waarom zou je daar überhaupt willen bestellen én vooraf betalen?

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: beduveld via internet

Ongelezen bericht door prem »

En de voorwaarden kloppen ook niet. Terugbetaling is binnen 14 dagen, staat nog steeds 30 dagen.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: beduveld via internet

Ongelezen bericht door prem »

Devloes schreef:lijkt me wel.
geld heb ik naar dr overgemaakt en er wordt gewoon niets opgestuurd.

een oplichter dus

lol
U had toch geannuleerd? Ja dan stuurt ze ook niks op. Het gaat nu dus om de terugbetaling.

Devloes
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 sep 2012 11:58

Re: beduveld via internet

Ongelezen bericht door Devloes »

Ik heb de order geannuleerd nadat duidelijk was dat het niet meer zou aankomen idd.
Maar retour etalingen lijken voor sommige webwinkels problematisch te zijn.

Waarom ik er vooraf heb betaald? ja dat vraag ik me nu ook af. Wat een zaak.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: beduveld via internet

Ongelezen bericht door sjoegel »

U begreep mijn reactie niet. Het stond er ook wat ongelukkig. Wat ik bedoelde was dat ik mij niet voor kan stellen dat Petra voor 20 euro haar goede naam te grabbel gooit. Als ik ondernemer was dan had ik direct die 20 euro terug geboekt. Ik had daar geen ruzie over gemaakt.

Devloes
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 sep 2012 11:58

Re: beduveld via internet

Ongelezen bericht door Devloes »

sjoegel schreef:U begreep mijn reactie niet. Het stond er ook wat ongelukkig. Wat ik bedoelde was dat ik mij niet voor kan stellen dat Petra voor 20 euro haar goede naam te grabbel gooit. Als ik ondernemer was dan had ik direct die 20 euro terug geboekt. Ik had daar geen ruzie over gemaakt.

oh sorry, dan begreep ik m verkeerd.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: beduveld via internet

Ongelezen bericht door Julie4444 »

sjoegel schreef:U begreep mijn reactie niet. Het stond er ook wat ongelukkig. Wat ik bedoelde was dat ik mij niet voor kan stellen dat Petra voor 20 euro haar goede naam te grabbel gooit. Als ik ondernemer was dan had ik direct die 20 euro terug geboekt. Ik had daar geen ruzie over gemaakt.
Ik vraag me af of deze Petra wel ondernemer is, aangezien hun "officiële" adres op hun website op een industrieterrein ligt en hun feitelijke adres volgens de KVK midden in een woonwijk in een rijtjeshuis.

Mijn indruk is eerder dat dit geen professional betreft.

mh73

Re: beduveld via internet

Ongelezen bericht door mh73 »

Ze is waarschijnlijk vanuit huis begonnen en heeft later een 'winkel' (want meestal mag dat niet op een bedrijventerrein) geopend en is vergeten dat aan te passen bij de KvK.

Gesloten