LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Love for deco uit België

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
kabouter
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 feb 2011 20:16

Love for deco uit België

Ongelezen bericht door kabouter »

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met deze webshop? http://www.love4deco.com

Ik heb er een muursticker besteld, maar tot op heden nog niets ontvangen (is ruim 3 weken geleden).
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar (bandje: mailbox is vol?!) en via mail heb ik één keer een toezegging gehad dat de sticker verstuurd zou worden. Maar dat is dus nog niet gebeurd.

Iemand nog tips hoe je te werk gaat bij een Belgische webshop?

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Mvg

Femke

WinterL
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 apr 2016 14:59

Re: Love for deco uit België

Ongelezen bericht door WinterL »

Ze geven aan dat de levertijd ruim 10 werkdagen zal zijn, dus 3 weken zou nog kunnen. Trager dan gepland, maar goed.

Heb je ze zelf al een mailtje gestuurd inmiddels?

Er is weinig tot niets negatiefs te vinden over deze aanbieder terwijl ze al een aantal jaar bestaan. De webshop ziet er netjes en verzorgd uit. Persoonlijk lijkt het me niet een onbetrouwbare partij, met de nadruk op lijkt. Het is slechts gebaseerd op een onderbuikgevoel.

Zou er persoonlijk eens een pittige mail aan wagen en nog even geduld hebben.

kabouter
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 feb 2011 20:16

Re: Love for deco uit België

Ongelezen bericht door kabouter »

Hoi,

Had er zeker al een pittige mail aan gewaagd na de toezegging op 3-11 dat mijn sticker de volgende dag met de post zou mee gaan. De bestelling zou m.i. allang hier bezorgd kunnen zijn. Uiteraard eerst met een normale mail begonnen met de vraag of ze aan konden geven hoe lang het ongeveer zou gaan duren. Maar daar in eerste instantie ook geen reactie op.
De site ziet er inderdaad prima uit en ook ik vond geen rare zaken qua reviews, vandaar mijn bestelling daar. Ik hoop dat de ongerustheid voor niets is, maar iedere dag dat ik niets ontvang, lijkt de kans groter dat ik mijn geld kwijt ben helaas.

Mocht er iets gebeuren, dan zal ik dat uiteraard nog laten weten. In ieder geval bedankt voor het meedenken/kijken en de reactie.

Mvg

Femke

kabouter
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 feb 2011 20:16

Re: Love for deco uit België

Ongelezen bericht door kabouter »

Vandaag is de bestelling geleverd, mét excuses dat ze vertraging hadden in verband met ziekte.

Als ze dat nou even eerder hadden laten weten..

Maar eind goed, al goed.

gestel73
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2018 18:36

Re: Love for deco uit België

Ongelezen bericht door gestel73 »

ik heb hier ook een muursticker besteld, en de sticker is binnengekomen. echter de sticker zat vol met gaten en kreukels toen deze uit de verpakking kwam. nu deze op de muur zit zie je er op een afstandje niets van maar de sticker is echt van een zeer slechte kwaliteit.
nu krijg je van deze webshop ook automatisch een mail waarin je review kunt plaatsen. dit heb ik gedaan echter ze laten de review niet op de site toe. waarschijnlijk te negatief. ik heb 2 maal geprobeerd (1 maal via de link in de mail en eenmaal via de site).
ik vind dit zeer zwak, als je om reviews vraagt moet je ook de negatieve door laten.

ikzelf zal hier nooit meer iets bestellen

Gesloten