LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kick Off Holland zegt niet onder colportagewet te vallen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
stofzuigertje

Re: Kick Off Holland zegt niet onder colportagewet te vallen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Geweldig verhaal...
Maar als je de code zou sturen.... zowel de €45,- per maand afschrijven als het storten van de reeds gewonnen prijzen word moeilijk zonder bank nummer!

Als je gegarandeerd €200,- zou winnen en maar €45,- betaal zou je een garantie van €155,- netto moeten hebben.
Dat soort sprookjes bestaan niet.

Dus pure oplichterij en ik ga ook testen.
De code op mijn twijfelachtige mail adres en tijdelijke prepaid 06 nummer... en ik ga het proberen.
Dan stuur ik wel even een foute code om te kijken.

Leuk spelletje om deze gladde jongens tijd te laten verspillen.
En dat mijn bank nummer ook van CJIB of zo is..... zien ze toch niet en dan kunnen ze gelijk opgepakt worden.
Er is nog geen Naam/nummer controle en lijkt me leuk om hun met dezelfde twijfelachtige manier terug te pakken.

Ze mogen dan voor een Stofzuiger prijzen verzamelen, ik vermoed dat de door hun geboden prijzen gelijk bij het groot vuil kunnen namelijk.
Als je vakantie voor half geld wint, zoals ik via Google vond die normaal maar 1/4 kost....
Zal kijken of ze erin trappen.
Dat lijkt me een leuk spelletje en dat kost dan behalve tijd voor mijn niets.
Simkaart en mail adres weggooien als ik het zat ben, en het IP adres...... ik weet dat er vele open Wifi zijn die ik hiervoor zeker zal gebruiken.
Vooral dat Wifi netwerk van plaatselijke P. I . die ook buiten de hekken nog bereik genoeg heeft.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Kick Off Holland zegt niet onder colportagewet te vallen

Ongelezen bericht door Costnix »

Waarom niet gelijk opgehangen? Als ze nog een keer bellen, weer ophangen,....... totdat ze het opgeven en anders met een fluitje, luchthoorn, vuvuzela,... hard in de hoorn van uw telefoon blazen. Dat zal ze leren!

RolfW123
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 jun 2017 11:45

Re: Kick Off Holland zegt niet onder colportagewet te vallen

Ongelezen bericht door RolfW123 »

Ik heb vandaag Kick Off Holland telefonisch opgezegd. Vervolgen een e-mail gestuurd waarin ik bevestig dat ik zonet telefonisch heb opgezegd. Deze e-mail voorzien van getnotify, zodat ik kan zien wanneer het e-mailtje wordt gelezen. Een paar uur later kreeg ik een e-mailtje dat ik mijn gegevens moest opsturen, omdat ze die niet konden vinden. Tijdens het telefoongesprek hadden ze die gegevens wel, maar toch maar opgestuurd weer voorzien van getnotify.

Gesloten