Pagina 9 van 9

Re: EGlobalCentral.nl: misleidende webwinkel uit Hong Kong?

Geplaatst: 27 jan 2020 09:39
door Lady1234
En het gewone leven ligt ook al deels stil door dat virus

Re: EGlobalCentral.nl: misleidende webwinkel uit Hong Kong?

Geplaatst: 09 dec 2020 10:04
door Bramvogels
boevenorganisatie, er worden geen orders verzonden, ik wacht al 3 maanden op een pakket of geld. volgens koerier is de bestelling kwijt, maar ik krijg nog geen 10% van aankoopbedrag retour, volgens eglobal is dit risico voor mij!

Re: EGlobalCentral.nl: misleidende webwinkel uit Hong Kong?

Geplaatst: 09 dec 2020 14:01
door Moneyman
Bramvogels schreef:
09 dec 2020 10:04
boevenorganisatie, er worden geen orders verzonden
Nou nou. Stevige conclusie, gebaseerd op één ervaring. Een onjuiste conclusie ook nog, want er worden gewoon orders verzonden.

Re: EGlobalCentral.nl: misleidende webwinkel uit Hong Kong?

Geplaatst: 27 dec 2020 12:23
door golftouch
In het verleden vaker besteld bij Egolbal maar nu niet meer tevreden. De lage prijzen zijn top en als je gelukt hebt wordt je product binnen 4 weken bezorgd. De 10 werkdagen of 24 werkuren wordt nooit gehaald.

Ook NIET kopen met een black friday of cyber monday aanbieding want 9 van de 10 keer wordt je product door hun geannuleerd met een standaard mail met 4 opties waarom deze geannuleerd is. Dit terwijl het product volgens de website altijd voorradig is geweest.

Laatste eigen ervaring:
Op 30-11-2020 (cyber monday aanbieding) een Samsung S20 FE besteld. Omdat deze op 21-12-2020 nog op Verwerken stond een mail gestuurd. Geen reactie. Na 3 mails kreeg ik ineens een email dat de order geannuleerd werd met de volgende reden:
1. Volgens uw verzoek - We begrijpen uw zorgen en zien u graag terug in de toekomst.
2. Niet-beschikbaarheid van voorraad - We willen niet dat u langer zou wachten.
3. Beveiligingsverificatie kon niet binnen 5 werkdagen voltooid worden.
4. Geen reactie op onze e-mails - we horen graag van u!
Alle 4 niet kloppend want ik heb niet gevraagd om een terugbetaling maar om een statusupdate wanneer er verzonden werd, het product is altijd in voorraad geweest, verificatie is gewoon gelukt want direct daarop kreeg ik een melding dat het bedrag terug gestort werd via Paypal dus er was gewoon netjes betaald en "geen reactie op e-mail" klopt ook niet want er is maar 1 keer door Eglobal teruggemaild dat de order wat langer op zich liet wachten ivm drukte.
De 2e order die we een aantal dagen erna gedaan hebben staat ook al 21 dagen open en heeft sinds 24-12-2020 de status Packing & Delivering soon gekregen. Ben erg benieuwd of die gaat komen.

Mijn advies is om hier niet meer te kopen ook al zijn de prijzen erg laag. Doet u dat wel dan met paypal betalen zodat je mogelijk je geld terug kunt krijgen.
Ik bestel hier in ieder geval nooit meer.
U bent gewaarschuwd.

Re: EGlobalCentral.nl: misleidende webwinkel uit Hong Kong?

Geplaatst: 27 jan 2021 09:50
door tco1985
Hey "golftouch", hoe moet je dat juist aanpakken om je geld terug te krijgen?
Ik heb 2 maanden geleden 2 ipads besteld (paypal) en heb ze nog altijd niet ontvangen.
Ik wil nu gewoon graag mijn geld terug, maar weet niet waar te beginnen.

Re: EGlobalCentral.nl: misleidende webwinkel uit Hong Kong?

Geplaatst: 27 jan 2021 10:59
door de auditu
zandokan schreef:
06 feb 2017 16:30
Alles in goed Nederlands,
Zomaar een stukje tekst op de site: "Met iPad is het werk gedaan krijgen een hele klus en geen gedoe."
Er is nog steeds wel een en ander af te dingen op goed Nederlands.