LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe kom ik van Albert Heijn Bonusmails af?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
elenpe

Re: Hoe kom ik van Albert Heijn Bonusmails af?

Ongelezen bericht door elenpe » 06 mar 2017 19:22

In Gmail kunt u onder het kopje "meer" kiezen uit enkele mogelijkheden en
1 daarvan is "berichten zoals deze filteren".
Door die te kiezen krijgt u mogelijkheden om te kiezen op welke criterium gefilterd moet worden.
Voor u is het handig om in het veld "Van" het adres van de ontvangen mails in te vullen en
daarna af te sluiten met "Filter maken met deze zoekopdracht".
De mails kunt u dan niet meer terugvinden op uw computer.

Willem12

Ongelezen bericht door Willem12 » 06 mar 2017 19:55

Van die e-mails, zogenaamd afkomstig van van AH of Albert Heijn krijg ik er elke dag wel een of twee binnen. Dit is niets anders dan Spam. Klik met de rechtermuisknop maar eens op AH of Albert Heijn als de mail geopend is dan zie je praktisch iedere keer een ander emailadres .

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 » 06 mar 2017 20:51

Willem12 schreef:Van die e-mails, zogenaamd afkomstig van van AH of Albert Heijn krijg ik er elke dag wel een of twee binnen. Dit is niets anders dan Spam. Klik met de rechtermuisknop maar eens op AH of Albert Heijn als de mail geopend is dan zie je praktisch iedere keer een ander emailadres .
Nee hoor, het gaat hier niet over spam.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie » 07 mar 2017 13:50

Willem12 schreef:Van die e-mails, zogenaamd afkomstig van van AH of Albert Heijn krijg ik er elke dag wel een of twee binnen. Dit is niets anders dan Spam. Klik met de rechtermuisknop maar eens op AH of Albert Heijn als de mail geopend is dan zie je praktisch iedere keer een ander emailadres .
Dat zijn dan van die "gewonnen" cheques etc, waar er meer varianten van zijn maar dan met andere bedrijfsnamen. Albert Heijn stuurt, bij een gekoppelde en dus persoonlijke bonuskaart, wekelijks één email met persoonlijke bonusaanbiedingen, naar het emailadres waar mee inlogt in die omgeving, en dat zijn geen spam emails, want daarvoor geef je expliciet toestemming als je ervoor kiest om die persoonlijke bonuskaart functionaliteit te gaan gebruiken. Ook kan je in elke van die wekelijkse email, zoals bepaald door de overheid/EU, je uitschrijven middels een werkende "unsubcribe" link.

Willem-J

Ongelezen bericht door Willem-J » 11 mar 2017 09:25

Je vraag is duidelijk
Hoe kom ik van de email aanbiedingen af?

De halve meter verklarende tekst was verder niet nodig geweest.
Ook je opmerking dat het spam is niet.

Je hebt je mail adres aan AH doorgegeven, dus geen spam.

Je kan je gewoon weer afmelden zonder de moeilijke constructies die sommigen hier opperen.
Net als je je voor dit forum hebt aangemeld en je jezelf weer kunt afmelden.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie » 13 mar 2017 13:39

Willem-J schreef:Je vraag is duidelijk
Hoe kom ik van de email aanbiedingen af?

De halve meter verklarende tekst was verder niet nodig geweest.
Ook je opmerking dat het spam is niet.

Je hebt je mail adres aan AH doorgegeven, dus geen spam.

Je kan je gewoon weer afmelden zonder de moeilijke constructies die sommigen hier opperen.
Net als je je voor dit forum hebt aangemeld en je jezelf weer kunt afmelden.
Het is net niet helemaal "gewoon" als in op een unsubscribe link klikken onderaan een willekeurige nieuwsbrief. In dit geval betekent dat ook de ontkoppeling van je "mijn AH" account, en dus stoppen van het ontvangen van de "mijn bonus" aanbiedingen. Dat is tenminste de enige, en duidelijk uitgelegde, optie die ik krijg als ik op de unsubscribe link in mijn eigen "mijn bonus" mail klik. En nergens lees ik duidelijk dat TS ook van de "mijn bonus" zélf aanbiedingen af wil. Dit kon dus wel eens een gevalletje lusten/lasten zijn.

Gesloten