Bestelling niet leverbaar, Chopdeals onbereikbaar
Geplaatst: 18 apr 2017 12:46
Hallo,
Op 6 maart jl bestelde ik bij Webwinkel Chopdeals drie gereedschapskoffers en 3 messensets en betaalde via ideal 381.99 euro voor deze producten.
Enkele dagen later kreeg ik bericht dat de producten niet leverbaar waren maar alsnog binnen drie dagen geleverd zouden worden.
Omdat ik dit bericht kreeg was ik in eerste instantie gerust gesteld en dacht, de spullen komen eraan. Maar niets bleek minder waar want er kwam niets meer. Geen bericht, geen telefoontje....ik heb nog geprobeerd deze webwinkel te bereiken via de contactgegevens op de site maar steeds krijg je voicemails die je, blijkt later, om de tuin leiden. Ze zijn gewoon niet bereikbaar. De bank kon ook niets betekenen, hetgeen ik raar vind daar het een ABN/Amro nummer betreft en zij toch intern naar de rekeninghouder kunnen informeren? Uiteraard heb ik ook aangifte gedaan bij de politie en zei zeggen te weinig info te hebben om verder onderzoek te kunnen doen. Hebben jullie een idee hoe verder, hier mijn gegevens van de overboeking.
Begunstigde Stichting Mollie Payments inzake Ben's Handelsmaatschappij
Omschrijving Bestelling 300381795
Bedrag € 381,99
IBAN begunstigde NL30 ABNA 0524 5909 58
Kenmerk begunstigde M2920961M10T8YPN
Kenmerk bank 0030001985653404
Datum 06 maart 2017 09:13
Op 6 maart jl bestelde ik bij Webwinkel Chopdeals drie gereedschapskoffers en 3 messensets en betaalde via ideal 381.99 euro voor deze producten.
Enkele dagen later kreeg ik bericht dat de producten niet leverbaar waren maar alsnog binnen drie dagen geleverd zouden worden.
Omdat ik dit bericht kreeg was ik in eerste instantie gerust gesteld en dacht, de spullen komen eraan. Maar niets bleek minder waar want er kwam niets meer. Geen bericht, geen telefoontje....ik heb nog geprobeerd deze webwinkel te bereiken via de contactgegevens op de site maar steeds krijg je voicemails die je, blijkt later, om de tuin leiden. Ze zijn gewoon niet bereikbaar. De bank kon ook niets betekenen, hetgeen ik raar vind daar het een ABN/Amro nummer betreft en zij toch intern naar de rekeninghouder kunnen informeren? Uiteraard heb ik ook aangifte gedaan bij de politie en zei zeggen te weinig info te hebben om verder onderzoek te kunnen doen. Hebben jullie een idee hoe verder, hier mijn gegevens van de overboeking.
Begunstigde Stichting Mollie Payments inzake Ben's Handelsmaatschappij
Omschrijving Bestelling 300381795
Bedrag € 381,99
IBAN begunstigde NL30 ABNA 0524 5909 58
Kenmerk begunstigde M2920961M10T8YPN
Kenmerk bank 0030001985653404
Datum 06 maart 2017 09:13