LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN maakt er een potje van

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jankloet
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 feb 2012 18:49

KPN maakt er een potje van

Ongelezen bericht door jankloet »

Op 28 maart I phone 6 besteld op KPN site. Aankoopprijs met I deal betaald. Bevestiging van bezoriging ontvangen. Op bevestigd moment geen levering ontvangen. Gebeld met klantenservice KPN. Reactie "vervelend morgen wordt uw bestelling alsnog bezorgd" Wederom geen levering. Reactie klantenservice "het door u bestelde toestel is niet leverbaar, we storten het betaalde bedrag terug" Inmiddels 3 telefoongesprekken van totaal 130 minuten, 1 chatgesprek van 25 minuten en drie mails ("stuur even uw betalingsbewijs en we maken het zsm in orde") verder. Nog steeds geen terugbetaling, KPN schaart zich zo wat mij betreft in de rij malifide Internet aanbieders.

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: KPN maakt er een potje van

Ongelezen bericht door BreejKC »

Alle reden om de koop nu te ontbinden. Zou ik zeker nu (schriftelijk en met deze reden omkleed) doen nu deze leverancier het zo laat afweten. In juridische taal heet dit: Zij leveren een wanprestatie.

Een slecht begin waardoor KPN klanten kwijtraakt, maar dat kan ze kennelijk niet zo veel schelen en dat is natuurlijk niet uw probleem. Probeer elders eenzelfde telefoon gewoon zelf te kopen en bij KPN of een andere telecomaanbieder een SIM-Only abonnement al dan niet aangevuld met een datapakket aan te schaffen. Als u even de moeite neemt om te zoeken dan denk ik dat u op de wat langere duur nog stukken voordeliger uit bent ook.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: KPN maakt er een potje van

Ongelezen bericht door crazyme »

Kpn wil zelf al ontbinden, maar het lukt ze kennelijk niet om het geld terug te betalen.

Dan kun je zelf wel gaan ontbinden maar dat voegt niets toe.

Student90
Berichten: 795
Lid geworden op: 05 nov 2016 19:47

Re: KPN maakt er een potje van

Ongelezen bericht door Student90 »

28 maart is de bestelling gedaan, dat is minder dan 1 maand geleden. TS geeft niet aan wanneer de overeenkomst ontbonden is, maar ik vermoed dat KPN nog niet onredelijk laat is met terugbetalen.

P.s. ik neem aan dat u het betalingsbewijs verstuurd heeft.

Gesloten