Afslankringen / billink

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
XXX1975
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2017 17:05

Afslankringen / billink

Ongelezen bericht door XXX1975 » 24 apr 2017 17:41

Goedendag,

Zondag 16 april 's morgen iets bestel via internet op afslankringen
NIET BETAALD! Want ik kreeg een niet-pluis gevoel.
5 minuten na de bevestigingsmail direct het product geannuleerd.

Zondag 16 april 20.45:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is en een dreigende toon in de mail dat je een betalingsverplichting hebt anders gaat het naar een incassoburo.

Ook via de site van afslankringen een verzoek om te annuleren gedaan.
Radar gemaild.

Maandag 17 april 8.47:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is.

Reply gestuurd naar afslankringendat er inmiddels 2x is geannuleerd.

Dinsdag 18 april 8.45:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is.

Vrijdag 21 april 21.37:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is.

Vrijdag 21 april:
22.15 Klacht ingeleverd bij klacht.nl
22.28 klacht ingeleverd bij klachtenkompas
23.35 mailtje van afslankringen dat mijn bestelling betaald is.
Reply gestuurd dat in mijn account ineens een andere bestelling staat.
De eerste bestelling van 16 april staat geannuleerd (stond op iDEAL) , er is op 21 april ineens een nieuwe bestelling ingezet met een ander ordernummer en met achteraf betalen...............
Aangeven dat ik niets wens te ontvangen.

Bestelling staat al op 'wacht op verzending'

contact gelegd via de site, je krijgt een automatische mail binnen dat ze 860 email per uur 24/7 ontvangen en ze willen dat je belt. [telefoonnummer verwijderd]

Dit ga ik dus niet doen want het is een nummer wat betaald moet worden en je krijgt niemand aan de lijn, zoek maar eens op internet.

22.35 bevestiging van afslankringen van de aankoop met korting.
22.37 reply gestuurd dat ik de producten niet wil.
23.39 via de site reactie gestuurd

24 april:
Consuwijzer gebeld, ik heb binnen de 14 dagen alles geannuleerd dus GEEN betalingsverplichting.

15.40 factuur afslankringen via BILLINK ACHTERAF BETALEN dat ik de factuur voor 08-05-2017 betaald moet hebben.

Ik verwacht een dezer dagen een pakketje wat ik niet aan ga nemen.......

Er zijn op internet tal van verhalen over deze oplichtings praktijken. Wie kan ons helpen door groter aan te pakken??????
Laatst gewijzigd door Radar op 24 apr 2017 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Telefoonnummer verwijderd uit tekst

Miepje1
Berichten: 1615
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Afslankringen / billink

Ongelezen bericht door Miepje1 » 24 apr 2017 20:13

Het enige wat helpt is dat mensen eens na gaan denken en hier niet meer intrappen.

NeoDutchio
Berichten: 4145
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Afslankringen / billink

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 24 apr 2017 21:40

Miepje1 schreef:Het enige wat helpt is dat mensen eens na gaan denken en hier niet meer intrappen.
Stel je voor dat dat zou gaan gebeuren, dan kunnen de fora hier ook wel ophouden en hebben wij ook niets meer te doen.

newmikey
Berichten: 4424
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Afslankringen / billink

Ongelezen bericht door newmikey » 24 apr 2017 21:43

XXX1975 schreef: 5 minuten na de bevestigingsmail direct het product geannuleerd.
Wie kan ons helpen door groter aan te pakken??????
U zèlf door voortaan wat minder impulsief te zijn?

berndv
Berichten: 5635
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10
Locatie: Het oosten(daar waar de wijzen vandaan kwamen)

Re: Afslankringen / billink

Ongelezen bericht door berndv » 25 apr 2017 16:31

XXX1975 schreef:Goedendag,

Zondag 16 april 's morgen iets bestel via internet op afslankringen
NIET BETAALD! Want ik kreeg een niet-pluis gevoel.
5 minuten na de bevestigingsmail direct het product geannuleerd.

Zondag 16 april 20.45:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is en een dreigende toon in de mail dat je een betalingsverplichting hebt anders gaat het naar een incassoburo.

Ook via de site van afslankringen een verzoek om te annuleren gedaan.
Radar gemaild.

Maandag 17 april 8.47:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is.

Reply gestuurd naar afslankringendat er inmiddels 2x is geannuleerd.

Dinsdag 18 april 8.45:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is.

Vrijdag 21 april 21.37:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is.

Vrijdag 21 april:
22.15 Klacht ingeleverd bij klacht.nl
22.28 klacht ingeleverd bij klachtenkompas
23.35 mailtje van afslankringen dat mijn bestelling betaald is.
Reply gestuurd dat in mijn account ineens een andere bestelling staat.
De eerste bestelling van 16 april staat geannuleerd (stond op iDEAL) , er is op 21 april ineens een nieuwe bestelling ingezet met een ander ordernummer en met achteraf betalen...............
Aangeven dat ik niets wens te ontvangen.

Bestelling staat al op 'wacht op verzending'

contact gelegd via de site, je krijgt een automatische mail binnen dat ze 860 email per uur 24/7 ontvangen en ze willen dat je belt. [telefoonnummer verwijderd]

Dit ga ik dus niet doen want het is een nummer wat betaald moet worden en je krijgt niemand aan de lijn, zoek maar eens op internet.

22.35 bevestiging van afslankringen van de aankoop met korting.
22.37 reply gestuurd dat ik de producten niet wil.
23.39 via de site reactie gestuurd

24 april:
Consuwijzer gebeld, ik heb binnen de 14 dagen alles geannuleerd dus GEEN betalingsverplichting.

15.40 factuur afslankringen via BILLINK ACHTERAF BETALEN dat ik de factuur voor 08-05-2017 betaald moet hebben.

Ik verwacht een dezer dagen een pakketje wat ik niet aan ga nemen.......

Er zijn op internet tal van verhalen over deze oplichtings praktijken. Wie kan ons helpen door groter aan te pakken??????
goede les voor de volgende keer, maar daar heeft u nu niets aan. Zorg dat u alle communicatie bewaart voor eventueel bewijs.

Probeer ook hun Facebook pagina eens voor uw mening hierover, misschien zijn ze op social media eerder geneigd om te luisteren, als potentiële klanten mee kunnen kijken. Houdt het daarin bij de feiten.

De website ziet er wel wat dubieus uit, contact gaat inderdaad via een 0900 nummer, maar ik kan zo niet vinden wat de kosten voor dit nummer zijn. Retourbeleid accepteert alleen aangetekende verzending en de kosten zijn voor de klant, niet-aangetekende verzendingen worden überhaupt niet in behandeling genomen.

Plaats reactie