Radar

toggle menu

Afslankringen / billink

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet

Afslankringen / billink

door XXX1975 » 24 apr 2017 17:41

Goedendag,

Zondag 16 april 's morgen iets bestel via internet op afslankringen
NIET BETAALD! Want ik kreeg een niet-pluis gevoel.
5 minuten na de bevestigingsmail direct het product geannuleerd.

Zondag 16 april 20.45:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is en een dreigende toon in de mail dat je een betalingsverplichting hebt anders gaat het naar een incassoburo.

Ook via de site van afslankringen een verzoek om te annuleren gedaan.
Radar gemaild.

Maandag 17 april 8.47:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is.

Reply gestuurd naar afslankringendat er inmiddels 2x is geannuleerd.

Dinsdag 18 april 8.45:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is.

Vrijdag 21 april 21.37:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is.

Vrijdag 21 april:
22.15 Klacht ingeleverd bij klacht.nl
22.28 klacht ingeleverd bij klachtenkompas
23.35 mailtje van afslankringen dat mijn bestelling betaald is.
Reply gestuurd dat in mijn account ineens een andere bestelling staat.
De eerste bestelling van 16 april staat geannuleerd (stond op iDEAL) , er is op 21 april ineens een nieuwe bestelling ingezet met een ander ordernummer en met achteraf betalen...............
Aangeven dat ik niets wens te ontvangen.

Bestelling staat al op 'wacht op verzending'

contact gelegd via de site, je krijgt een automatische mail binnen dat ze 860 email per uur 24/7 ontvangen en ze willen dat je belt. [telefoonnummer verwijderd]

Dit ga ik dus niet doen want het is een nummer wat betaald moet worden en je krijgt niemand aan de lijn, zoek maar eens op internet.

22.35 bevestiging van afslankringen van de aankoop met korting.
22.37 reply gestuurd dat ik de producten niet wil.
23.39 via de site reactie gestuurd

24 april:
Consuwijzer gebeld, ik heb binnen de 14 dagen alles geannuleerd dus GEEN betalingsverplichting.

15.40 factuur afslankringen via BILLINK ACHTERAF BETALEN dat ik de factuur voor 08-05-2017 betaald moet hebben.

Ik verwacht een dezer dagen een pakketje wat ik niet aan ga nemen.......

Er zijn op internet tal van verhalen over deze oplichtings praktijken. Wie kan ons helpen door groter aan te pakken??????
Laatst bijgewerkt door Radar op 24 apr 2017 19:52, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: Telefoonnummer verwijderd uit tekst

XXX1975
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 24 apr 2017 17:05

RE: Afslankringen / billink

door Miepje1 » 24 apr 2017 20:13

Het enige wat helpt is dat mensen eens na gaan denken en hier niet meer intrappen.
Miepje1
 
Berichten: 1533
Geregistreerd: 22 feb 2005 16:12

RE: Afslankringen / billink

door NeoDutchio » 24 apr 2017 21:40

Miepje1 schreef:Het enige wat helpt is dat mensen eens na gaan denken en hier niet meer intrappen.


Stel je voor dat dat zou gaan gebeuren, dan kunnen de fora hier ook wel ophouden en hebben wij ook niets meer te doen.
NeoDutchio
 
Berichten: 2824
Geregistreerd: 17 jan 2014 23:39

RE: Afslankringen / billink

door newmikey » 24 apr 2017 21:43

XXX1975 schreef:5 minuten na de bevestigingsmail direct het product geannuleerd.
Wie kan ons helpen door groter aan te pakken??????

U zèlf door voortaan wat minder impulsief te zijn?
newmikey
 
Berichten: 4320
Geregistreerd: 04 jul 2007 15:03

RE: Afslankringen / billink

door berndv » 25 apr 2017 16:31

XXX1975 schreef:Goedendag,

Zondag 16 april 's morgen iets bestel via internet op afslankringen
NIET BETAALD! Want ik kreeg een niet-pluis gevoel.
5 minuten na de bevestigingsmail direct het product geannuleerd.

Zondag 16 april 20.45:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is en een dreigende toon in de mail dat je een betalingsverplichting hebt anders gaat het naar een incassoburo.

Ook via de site van afslankringen een verzoek om te annuleren gedaan.
Radar gemaild.

Maandag 17 april 8.47:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is.

Reply gestuurd naar afslankringendat er inmiddels 2x is geannuleerd.

Dinsdag 18 april 8.45:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is.

Vrijdag 21 april 21.37:
Mailtje van afslankringen dat er nog geen betaling binnen is.

Vrijdag 21 april:
22.15 Klacht ingeleverd bij klacht.nl
22.28 klacht ingeleverd bij klachtenkompas
23.35 mailtje van afslankringen dat mijn bestelling betaald is.
Reply gestuurd dat in mijn account ineens een andere bestelling staat.
De eerste bestelling van 16 april staat geannuleerd (stond op iDEAL) , er is op 21 april ineens een nieuwe bestelling ingezet met een ander ordernummer en met achteraf betalen...............
Aangeven dat ik niets wens te ontvangen.

Bestelling staat al op 'wacht op verzending'

contact gelegd via de site, je krijgt een automatische mail binnen dat ze 860 email per uur 24/7 ontvangen en ze willen dat je belt. [telefoonnummer verwijderd]

Dit ga ik dus niet doen want het is een nummer wat betaald moet worden en je krijgt niemand aan de lijn, zoek maar eens op internet.

22.35 bevestiging van afslankringen van de aankoop met korting.
22.37 reply gestuurd dat ik de producten niet wil.
23.39 via de site reactie gestuurd

24 april:
Consuwijzer gebeld, ik heb binnen de 14 dagen alles geannuleerd dus GEEN betalingsverplichting.

15.40 factuur afslankringen via BILLINK ACHTERAF BETALEN dat ik de factuur voor 08-05-2017 betaald moet hebben.

Ik verwacht een dezer dagen een pakketje wat ik niet aan ga nemen.......

Er zijn op internet tal van verhalen over deze oplichtings praktijken. Wie kan ons helpen door groter aan te pakken??????

goede les voor de volgende keer, maar daar heeft u nu niets aan. Zorg dat u alle communicatie bewaart voor eventueel bewijs.

Probeer ook hun Facebook pagina eens voor uw mening hierover, misschien zijn ze op social media eerder geneigd om te luisteren, als potentiële klanten mee kunnen kijken. Houdt het daarin bij de feiten.

De website ziet er wel wat dubieus uit, contact gaat inderdaad via een 0900 nummer, maar ik kan zo niet vinden wat de kosten voor dit nummer zijn. Retourbeleid accepteert alleen aangetekende verzending en de kosten zijn voor de klant, niet-aangetekende verzendingen worden überhaupt niet in behandeling genomen.
berndv
 
Berichten: 5588
Geregistreerd: 29 dec 2005 12:10
Woonplaats: Het oosten(daar waar de wijzen vandaan kwamen)

Geef de vorige berichten weer
Sorteer op

Keer terug naar Webwinkels