LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hondenpenning besteld bij www.dierenpenning.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Christa Barry
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 apr 2017 21:25

Hondenpenning besteld bij www.dierenpenning.nl

Ongelezen bericht door Christa Barry »

Op 7 april 2017 heb ik een hondenpenning besteld bij http://www.dierenpenning.nl voor onze pup. Ik heb niet gecontroleerd of deze site voorzien was van een erkend thuiswinkelkeurmerk. Ik meende dat gezien te hebben maar ben er intussen achter dat dit niet het geval is.
Ik heb de penning nooit ontvangen en herhaaldelijk emailen met het bedrijf heeft geen resultaat gehad.

Ik heb nog wel de bestellingsbevestiging van de website bewaard maar vraag me ten zeerste af of ik nog een penning ga ontvangen. Ik wil dat deze webwinkel niet nog meer mensen kan oplichten en hoop dat door dit bericht meer mensen op de hoogte worden gesteld van de oplichtingspraktijken en er geen bestellingen meer geplaatst zullen worden.

Ik heb trouwens intussen gelezen dat meer mensen opgelicht zijn door dit bedrijf.
Laatst gewijzigd door Christa Barry op 25 apr 2017 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Hondenpenning besteld bij www.dierenpenning.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Tja, mensen zouden eens vooraf gaan kijken waar ze gaan bestellen. Bedankt voor uw waarschuwing, maar hebben de waarschuwingen van al die andere mensen die opgelicht zijn u geholpen om daar niet te bestellen? Het is praten in een open ruimte. U kunt zo veel waarschuwen als u wilt, mensen kijken altijd pas achteraf wat ze gedaan hebben.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Hondenpenning besteld bij www.dierenpenning.nl

Ongelezen bericht door berndv »

Christa Barry schreef:Ik wil dat deze webwinkel niet nog meer mensen kan oplichten en hoop dat door dit bericht meer mensen op de hoogte worden gesteld van de oplichtingspraktijken en er geen bestellingen meer geplaatst zullen worden.
het domein staat nu te koop, het lijkt alsof de vogel gevlogen is. Binnenkort zal deze domein wel weer geregistreerd worden door iemand uit zuid-oost Azie en zullen er wel schoenen verkocht worden.

Christa Barry
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 apr 2017 21:25

Re: Hondenpenning besteld bij www.dierenpenning.nl

Ongelezen bericht door Christa Barry »

Ik vond de penning vandaag op Koningsdag in mijn postbus. Ik had het niet meer verwacht maar eerlijkheid gebied me dit toch hier te melden.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Hondenpenning besteld bij www.dierenpenning.nl

Ongelezen bericht door sylvesterb »

berndv schreef:
Christa Barry schreef:Ik wil dat deze webwinkel niet nog meer mensen kan oplichten en hoop dat door dit bericht meer mensen op de hoogte worden gesteld van de oplichtingspraktijken en er geen bestellingen meer geplaatst zullen worden.
het domein staat nu te koop, het lijkt alsof de vogel gevlogen is. Binnenkort zal deze domein wel weer geregistreerd worden door iemand uit zuid-oost Azie en zullen er wel schoenen verkocht worden.
Domein staat al maanden te koop en er is ook geen klacht te vinden op google over deze website.
Waar wel informatie over te vinden is http://www.mijndierenpenning.nl

Maar TS was iets te voorbarig door het meteen te benoemen als oplichting en vermoedelijk heeft ze gemaild naar de verkeerde website. Deze website is van een Amerikaans bedrijf en algemene voorwaarden maken dit ook heel duidelijk.

BL2
Berichten: 4831
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Hondenpenning besteld bij www.dierenpenning.nl

Ongelezen bericht door BL2 »

En nu maar hopen dat je hondenpenning ook echt is.......

dierenpenning
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2018 11:51

Re: Hondenpenning besteld bij www.dierenpenning.nl

Ongelezen bericht door dierenpenning »

Beste Lezers,

Sinds Juni 2018 zijn wij de trotse nieuwe eigenaar van het domein Dierenpenning.nl en willen u graag laten weten dat wij op geen enkele wijze in verband gebracht kunnen worden met de voorgaande eigenaren en de door hun verleende service.

[Deel bericht verwijderd door moderator wegens link naar commerciële website]
Laatst gewijzigd door Radar op 11 jun 2018 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link naar commerciële website verwijderd

Gesloten