Is webshop Wish betrouwbaar?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
mentpronk

Re: Is webshop Wish betrouwbaar?

Ongelezen bericht door mentpronk » 04 jan 2020 20:03

Besteld bij Wish op 27 december 2019. in januari ( binnen 3 weken) gevraagd waar de spullen blijven.
Heb contact gehad met de customer care en de klantenservice van Wish, Zij wijzen naar elkaar over de situatie. Heb meer dan 150!!!!!! mails verstuurd naar hen. Krijg steeds hetzelfde ( automatische) antwoord terug, maar geen oplossing waar de spullen blijven. Heb zelf actie ondernomen. Kwam uit dat de artikelen op Schiphol waren aangekomen door levering van DHL. Via DHL het T&T nummer gehad voor verdere levering naar mij. Maar wat is gebeurd?? De levering is afgeleverd in IJsland!!!!!! Reykjavik!!!!. Hen op de hoogte gebracht en verzocht dit te herstellen, doch zonder resultaat. Bij het 3e verzoek kreeg ik als antwoord dat de 3 weken na levering om te reclameren voorbij waren. Doch ik heb gereclameerd en meer dan 150 mails gestuurd. Nu, een jaar later, nog steeds niets ontvangen . Zeer klantonvriendelijke organisatie dat WISH!!! Kijk uit met bestellen en betalen via Klarna. Want ook dat werkt niet, geen terugbetaling dus.

MarinaIJ

Ongelezen bericht door MarinaIJ » 23 jan 2020 10:39

Bestelling gedaan en betaald. Is ook afgehouden van mijn rekening. Kreeg de melding dat er opeens iets was veranderd in mijn winkelwagen en zou opnieuw moeten betalen. Was eerst 9,91 euro wat ook al is afgeschreven en nu opeens 14,71 euro wat ik even moet betalen. Dacht het niet. Voor het eerst besteld Wish, waarschijnlijk ook voor het laatst als suport niet correct word afgehandeld.

petraki202

Ongelezen bericht door petraki202 » 30 jan 2020 20:38

Ik heb schoenen gekocht, normale maat is 44 maar ditmaal heb ik 45 besteld.Te klein dus . De helpdesk, die mij vroeg wat wilt u wat wij doen. Ik ; doe maar niets ik geef de schoenen wel aan iemand die ze graag wil dragen. En dan twee dagen later , beste Piet , u mag de schoenen houden en u krijgt het geld terug. 4 dagen later is het geld op mijn rekening gestort. Ik koop veel bij Wish enwacht op dit moment nog op 28 bestellingen. Behalve de schoenen heb nog steeds geen problemen gehad. Zorg er wel voor dat je de juiste maat besteld. Wish is totnog toe meer dan prima. Top.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 31 jan 2020 10:21

petraki202 schreef:
30 jan 2020 20:38
Ik heb schoenen gekocht, normale maat is 44 maar ditmaal heb ik 45 besteld.Te klein dus .
Ik ben je hier al kwijt :lol:

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker » 31 jan 2020 16:17

Dat is ook moeilijk!

oldbilly

Ongelezen bericht door oldbilly » 13 feb 2020 19:47

Wish is betrouwbaar. De bestelling kan een keer zoekraken, laat ik het netjes houden. Is de bestelling een paar weken over tijd, ik zou niet over 1 week vallen, maar is het drie weken, dan in het kommetje geen genoegen nemen met langer wachten maar meer hulp vragen. Dat kan. Ik heb daarna tot nu toe altijd mijn geld teruggekregen. Het geld komt dan naar keuze als tegoed op je wishaccount of desgevraagd op je rekening. Verder adviseer ik te betalen via een mastercard, dan ben je sowieso verzekerd als er iets niet aankomt. KOmt het pakje daarna alsnog aan, dan mag je het gewoon houden. Nou wat wilje nog meer???? Ja dat het allemaal wat vlugger gaat. Wil je dat betaal wat meer en bestel via amazon.de
Dat werkt prima. Meestal heb je de spullen binnen een week in huis.

Plaats reactie