LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tijdschrift.nl/2.0 (Sanoma)

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Janneke63
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jul 2017 11:46

Tijdschrift.nl/2.0 (Sanoma)

Ongelezen bericht door Janneke63 »

Sanoma biedt Tijdschrift.nl aan, een app waarmee je digitaal tijdschriften kunt lezen. Helaas werkt de app niet en is er een grote storing mee geweest. Er is nu een nieuwe app gelanceerd: Tijdschrift 2.0. Helaas is er daarin geen een van je eerder aangekochte tijdschriften in terug te vinden, terwijl je daar wel voor betaald hebt.
Ook het afsluiten van een megapakket (50 tijdschriften voor 9,95 euro per maand) werkt niet. Er worden namelijk geen nieuwe tijdschriften aan het pakket toegevoegd. Zijn er meer mensen die hier problemen mee ervaren?

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Tijdschrift.nl/2.0 (Sanoma)

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Janneke63 schreef:Sanoma biedt Tijdschrift.nl aan, een app waarmee je digitaal tijdschriften kunt lezen. Helaas werkt de app niet en is er een grote storing mee geweest. Er is nu een nieuwe app gelanceerd: Tijdschrift 2.0. Helaas is er daarin geen een van je eerder aangekochte tijdschriften in terug te vinden, terwijl je daar wel voor betaald hebt.
Ook het afsluiten van een megapakket (50 tijdschriften voor 9,95 euro per maand) werkt niet. Er worden namelijk geen nieuwe tijdschriften aan het pakket toegevoegd. Zijn er meer mensen die hier problemen mee ervaren?
Wat geeft Sanoma aan dat de nieuwe app niet correspondeert met de oude? Lijkt mij dat u daar eerst de vraag gestelt hebt.

Mabel19
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jul 2017 13:46

Re: Tijdschrift.nl/2.0 (Sanoma)

Ongelezen bericht door Mabel19 »

De vragen die bij Sanoma worden neergelegd worden helaas niet beantwoord.
Persoonlijk heb ik nog de oude en de nieuwe app, maar een airmiles voucher inwisselen voor 2 maanden tijdschriften lezen werkt ook niet.
Persoonlijk vind ik dat je niet "live" moet gaan met een app, die niet voldoet aan de basis eisen: het online kunnen lezen van de abonnementen en aangekochten tijdschriften. In het geval van de tijdschrift 2.0 app, slaan ze de plank volledig mis.

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Tijdschrift.nl/2.0 (Sanoma)

Ongelezen bericht door Costnix »

De enige die het voor u kan oplossen is Sanoma. Blijkbaar zit er en (knol) van een fout in de app.
Heeft al in app-winkel gekeken of er een update is?
(En ja, er worden heel vaak programma's/apps op de markt gebracht, die nog niet gerijpt zijn. De bananen-software. Deze moet bij de klant rijpen)

nientje1980
Berichten: 17
Lid geworden op: 21 feb 2008 16:50

Re: Tijdschrift.nl/2.0 (Sanoma)

Ongelezen bericht door nientje1980 »

De oude app wordt vanaf september niet meer ondersteund. Deze kende flinke problemen.
Zelf ben ik (bijna) al mijn aangeschafte tijdschriften kwijt, en die van het mega pakket (2015/2016) zijn ook niet meer beschikbaar. Sanoma geeft aan dat je de tijdschriften van 2016 nog tm september zou moeten kunnen lezen. Maar daarna niet meer.
Ook schijnt er in de voorwaarden te staan dat in de nieuwe app de tijdschriften nog maar 3 maanden bewaard kunnen worden.
Problemen met inloggen, tijdschriften ophalen e.d. reageren ze alleen met standaard oplossingen die bij de meeste mensen niet werken.
Ook hebben veel mensen problemen met vouchers voor tijdschriften inwisselen. Die van voordeelsparen zijn niet meer geldig (ondanks dat er op de voucher staat geldig tm 31-12-2017) en ook die van airmiles werken (zover mij bekend) op dit moment bij niemand.
Sterkte met uw probleem, maar ben bang dat het niet opgelost gaat worden.

Mabel19
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jul 2017 13:46

Re: Tijdschrift.nl/2.0 (Sanoma)

Ongelezen bericht door Mabel19 »

De airmiles voucher werkt inmiddels.
In het promotiepraatje van Tijdschrift.nl staat dat je direct kunt gaan lezen, maar dat is dus niet waar.
De tijdschriften worden pas geüpload als ze ook daadwerkelijk uit komen en dat is dus meestal op een dinsdag of donderdag. Aangezien de klantenservice via mail niet antwoord en er geen tijdschrift.nl telefoonnummer op de websizte stond vermeld, heb ik gewoon de klantenservice van Sanoma gebeld. Hun keuzemenu voorzag niet in de digitale tijdschriften, maar ik heb gewoon maar wat gekozen en dan kom je vanzelf bij een medewerker.
Wat ook nog leuk is om te vermelden, dat de chat optie helemaal niet ondersteunt wordt, dus dat mogen ze ook van de website halen....

Nijogeth
Berichten: 9923
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Tijdschrift.nl/2.0 (Sanoma)

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Tuurlijk wordt het tijdschrift pas geupload als het uitkomt.

ali.assen
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 sep 2017 08:02
Contacteer:

Re: Tijdschrift.nl/2.0 (Sanoma)

Ongelezen bericht door ali.assen »

Ik heb Sanoma aangechreven via de mail en via de post. Geen enkele reactie.ik vind het pure diefsta enook bedrog.in mei enjuni heb ik nog contact gehad met de medewerker van de app en de toezegging was dat het na de app allemaal verbetetd zou zijn.Mijn schade bedraagt ruim € 40 aan tijdschtiften die ik betaald heb.

ali.assen
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 sep 2017 08:02
Contacteer:

Re: Tijdschrift.nl/2.0 (Sanoma)

Ongelezen bericht door ali.assen »

Het bovenstaande bedrag is niet juist. Het moet zijn:€400 aan tijdschriften die ik heb gekocht.

Martrijn
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 sep 2017 11:09

Re: Tijdschrift.nl/2.0 (Sanoma)

Ongelezen bericht door Martrijn »

Heb een abonnement afgesloten voor het blad Zin, ook voor de digitale versie in Tijdschrift.nl . Dit blad is niet van Sanoma en is niet meegenomen naar de nieuwe versie. Waarschijnlijk een keuze van Zin.
Ben nu al mijn tijdschriften ook kwijt en er is ook geen digitale versie meer. Hier baal ik ontzettend van.

wilnawesterhoff
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 sep 2017 13:50

Re: Tijdschrift.nl/2.0 (Sanoma)

Ongelezen bericht door wilnawesterhoff »

Ik was twee weken op vakantie, wilde mijn tijdschrift Libelle downloaden via de app en merkte dat dat niet lukte. Na veel gemartel las ik dat er een nieuwe app was die ik moest aanschaffen en met behulp van mijn klantennummer inloggen... die had ik natuurlijk niet paraat tijdens vakantie. Dus ik kon mijn tijdschriften niet lezen. Ik heb ook nergens gelezen in de Libelle dat er een nieuwe app zou komen. Balen dus.

TheaRussell
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2017 05:36
Contacteer:

Re: Tijdschrift.nl/2.0 (Sanoma)

Ongelezen bericht door TheaRussell »

Ik lees jullie reacties op deze forum met interesse. Ik woon in Australie en ervaarde dezelfde problemen. Ik ben al mijn aangeschafte tijdschriften kwijt.
Heb een paar weken geleden een vraag gesteld bij Sanoma maar die vraag is not steeds niet beantwoord.

Grappig die term, "banana-software" maar ik vind het toch een oneerlijke manier om te werken. Zelf vond ik het leuk om een stuk nederlandse tijdschriften te hebben om zo nu en dan iets nederlands te lezen dus het is jammer dat het allemaal fout gegaan is.

Ik ben benieuwd of Sanoma dit zal oplossen?

Eslykitty
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 dec 2017 22:22

Re: Tijdschrift.nl/2.0 (Sanoma)

Ongelezen bericht door Eslykitty »

Ik ben het wel zo zat. Diie app 2.0 werkt totaal niet. Heb gebeld en gebeld. Ze kijken met me mee. Zeggen dat het inderdaad niet klopt en ze het zullen doorgeven. Krijg ik een mail terug dat ik de tijdschriften niet kan lezen omdat hij niet geactiveerd is.
Nou vraag ik je . Juist omdat ik niet KAN activeren kan ik ze niet lezen. Ik had iemand aan de telefoon die er voor zou zorgen dat ik vandaag voor half 1 er over opgebeld zou worden. Ik thuis blijven en nee dus. Heb vandaag een kwade brief geschreven via online contact. Nu ben ik echt benieuwd of ik wat hoor.

Ben vandaag zelfs naar de Apple winkel geweest om na te kijken ofhet niet aan mijn i pad lag.

Bouke
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jul 2007 18:13

Re: Tijdschrift.nl/2.0 (Sanoma)

Ongelezen bericht door Bouke »

Zojuist Airmiles ingewisseld voor een 2 maands abonnement onbeperkt alle tijdschriften lezen.
Na verzilveren en openen van de app geen tijdschrift te zien.
Ik kan wel tijdschriften kopen maar durf het niet aan om te kijken dat dit gratis is.

Riksela
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 jun 2017 09:26

Re: Tijdschrift.nl/2.0 (Sanoma)

Ongelezen bericht door Riksela »

Vanmiddag via rentepunten voor 3 maanden afgesloten. Als je de app download kan je meteen lezen.
Ik dacht mooi met deze dagen. Lekker bladeren en lezen.
Maar nada tijdschriften te zien in de app.

Ergens hier boven staat dat ze pas zichtbaar worden als ze uitkomen.

Maar helaas staat dat niet in het verhaal van tijdschriften.nl.

6. Bij betaalwijze zie je “gratis: geen betaalgegevens nodig” staan.
7. Na het afronden kun je in de App store / Google Play store zoeken op
“Tijdschrift 2.0” of gebruik maken van de link naar de app op de
bedankpagina.
8. Nadat je de app gedownload hebt zul je in de “lezen”-sectie terecht komen
waar gevraagd wordt in te loggen met jouw Sanoma-account.
9. Je zult in de bibliotheek van de tijdschriften de meest recente versie zien;
vanaf dat moment zullen er dagelijks nieuwe edities toegevoegd worden
zodra deze uitkomen.

10. Veel plezier met lezen!

Nijogeth
Berichten: 9923
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Tijdschrift.nl/2.0 (Sanoma)

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Omdat dan de scoop weg is.

drahcir1955
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2018 14:53

Re: Tijdschrift.nl/2.0 (Sanoma)

Ongelezen bericht door drahcir1955 »

Waarom proberen we niet met z'n allen een procedure te starten. Deze casus geldt namelijkvoor heel veel digitaal aangeschafte producten.
Stel je koopt iets bij een winkel (fysiek product) , nou gaat de winkel verbouwen en dat zorgt ervoor dat ze jouw gekochte producten bij je weghalen en je ze ook niet meer terug krijgt. Dat is volgens mij diefstal.

Eslykitty
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 dec 2017 22:22

Re: Tijdschrift.nl/2.0 (Sanoma)

Ongelezen bericht door Eslykitty »

Hier even een vervolg op de reactie van mij op 8 dec. Over de niet-werkende tijdschriften app. Na veel contact te hebben gehad met de telefoonlijn en ze er echt niet uitkwamen., heb ik Apple zelf gebeld. Die kwamen er ook niet uit. Zij hebben samen met mij mijn i pad helemaal gereset en toen de app weer er op gezet. En raad eens..... hij deed het. Hieruit blijkt dus dat en de Apple winkel en de telefoonlijn en de extra klantenservice van Sanoma geen schuld treffen. Hoe het kan was Apple service ook een raadsel. Maar hij doet het helemaal.
DUS. De tijdschriften ap treft geen blaam. Ik zou alle mensen die er moeite mee hebben dit ook eens te proberen. Ik ben in ieder geval blij met alle hulp die ik heb gekregen, zodat ik uiteindelijk bij de Apple sirvice aankwam. Die uren met mij bezig is geweest,

Eslykitty
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 dec 2017 22:22

Re: Tijdschrift.nl/2.0 (Sanoma)

Ongelezen bericht door Eslykitty »

Even een correctie. Niet gereset maar terug naar fabrieksinstellingen gegaan. Foutje

Riksela
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 jun 2017 09:26

Re: Tijdschrift.nl/2.0 (Sanoma)

Ongelezen bericht door Riksela »

Update van mijn kant nog.
Op FB stond bij hun ook vele klachten dat er geen tijdschriften stonden.
Op mijn mail kreeg ik ook geen reactie.

28 of 29 december kwamen er een aantal tijdschriften zichtbaar.
Die waren slecht te downloaden, telkens foutmelding, maar dat loopt inmiddels goed.

Gesloten