LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bedreiging incasso

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
swenna rijkee
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mei 2017 16:56

bedreiging incasso

Ongelezen bericht door swenna rijkee »

Begin deze maand werd ik telefonisch benaderd door een bedrijf dat mij goedkoper kopen op internet kon aanbieden. het gesprek zou worden opgenomen en de bevestiging/mogelijkheden zouden op mijn mailadres worden geplaatst. Niets ontvangen en vervolgens 2 weken op vakantie geweest. Nu ben ik al tweemaal gebeld met de mededeling dat ik binnen 2 weken had moeten reageren en dat er nu een bedrag van 95 euro moet worden betaald. Het telefoonnummer ( 085-7325922) heb ik gebeld en om de naam van het bedrijf gevraagd. De (onvriendelijke) medewerkster wilde mij dat in eerste instantie niet geven, maar het klonk als westcounter zone of estcounter zone (??) . Wat moet ik hiermee doen ? en zijn er meer mensen met hetzelfde probleem?

ErnieG
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 mar 2017 18:22

Re: bedreiging incasso

Ongelezen bericht door ErnieG »

Kan het ook DiscounterZone zijn? Dan bent u niet de enige: viewtopic.php?t=172145

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: bedreiging incasso

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Even de zoekfunctie gebruiken hier en u zult zat topics vinden met dezelfde vraag. Alle antwoorden zijn ook hetzelfde. In het kort: niets betalen zolang u geen getekend contract heeft.

fratab2009
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 dec 2010 13:50
Locatie: Ommen

Re: bedreiging incasso

Ongelezen bericht door fratab2009 »

Wj zijn vandaag ook gebeld door dit telefoonnummer: 085-7325922. Een bedrijf dat vertelde dat je goedkoper kan kopen en de eerste 2 maanden zonder te betalen (zit dan uiteraard addertje onder het gras).
We werden onder druk gezet doordat ik een paar maanden geleden bij een van de antwoorden op JA antwoorde, wat is opgenomen, :oops: en wat de irritante dame aan de andere kant liet horen. Dat we nu maar even € 95,00 betaalden. Nee was mijn antwoord en mijn bankrekening nummer hebben jullie niet en wel dreigen met incasso. Hoe kunnen ze dit doen zonder je NAW gegevens EN je bank/giro rekening nummer?
Ons krijgen ze NIET gek en als we, zeker per email, een bericht krijgen om te betalen, KOM MAAR LANGS!!! Rechtsbijstand komt ons helpen.

IYoku
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2018 15:11

Re: bedreiging incasso

Ongelezen bericht door IYoku »

Ik heb vandaag hetzelfde beleefd en tegen die irritante dame gezegd dat ik niets besteld heb en niet van plan ben om te betalen.

Gesloten