LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met RDGMobile / RDG Webdesign

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Gwen81
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 aug 2017 17:41

Ervaring met RDGMobile / RDG Webdesign

Ongelezen bericht door Gwen81 »

Hallo,

We hebben een vervelende ervaring met http://www.rdgmobile.com en ik zoek mensen die ook ervaring hebben met deze site of http://www.123proefpakket.com of http://www.123tegoed.com

Deze sites zijn allemaal van Rdg Webdesign.

fam. bosma
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2017 13:46

Re: Ervaring met RDGMobile / RDG Webdesign

Ongelezen bericht door fam. bosma »

Helaas is onze zoon van 10 ook slachtoffer geworden.

Wij hebben 220 euro betaald voor een PS4 en deze nooit ontvangen.
Meneer reageert niet op mails en neemt zn telefoon niet op.

Online zijn meerdere slachtoffers te vinden. Ook heeft hij andere websites.

Aangifte hebben we al gedaan, ook meldingen bij div banken en instanties
Laatst gewijzigd door Radar op 01 sep 2017 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht aangepast. Reden: ongefundeerd

GijsDamen
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2017 12:25

Re: Ervaring met RDGMobile / RDG Webdesign

Ongelezen bericht door GijsDamen »

Helaas ben ik ook slachtoffer geworden van deze Website. Op 20 augustus heb ik ook een PS4 aangeschaft voor het bedrag van 220 euro. Ik kreeg echter geen bevestigingsmail van de website dat de transactie was voltooid. Toen ik hen hier op attendeerde kreeg ik een mail terug met daarin de boodschap dat de levertijd van 3 naar 10 werkdagen verlengd zou worden. Het is nu 10 werkdagen geleden en ik heb nog niks ontvangen. De website is uit de lucht gehaald en er wordt niet gereageerd op de mail. Ik heb aangiften gedaan bij de politie en ik hoop dat meer mensen zich zullen melden.

Gwen81
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 aug 2017 17:41

Re: Ervaring met RDGMobile / RDG Webdesign

Ongelezen bericht door Gwen81 »

GijsDamen schreef:Helaas ben ik ook slachtoffer geworden van deze Website. Op 20 augustus heb ik ook een PS4 aangeschaft voor het bedrag van 220 euro. Ik kreeg echter geen bevestigingsmail van de website dat de transactie was voltooid. Toen ik hen hier op attendeerde kreeg ik een mail terug met daarin de boodschap dat de levertijd van 3 naar 10 werkdagen verlengd zou worden. Het is nu 10 werkdagen geleden en ik heb nog niks ontvangen. De website is uit de lucht gehaald en er wordt niet gereageerd op de mail. Ik heb aangiften gedaan bij de politie en ik hoop dat meer mensen zich zullen melden.


Ik heb u een pm gestuurd
Laatst gewijzigd door Gwen81 op 03 sep 2017 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.

ww77
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2017 08:12

Re: Ervaring met RDGMobile / RDG Webdesign

Ongelezen bericht door ww77 »

Helaas ik ook slachtoffer van rdgmobile. De website zag er proffesionele
uit. Met allerlei voorwaarden en garantie verklaringen. Een ps4 pro besteld
voor 345€. Kreeg netjes een bevestigingsmail. Maar na een paar dagen niks
meer gehoord te hebben ging ik terug naar de website. Mijn bestelling was
geannuleerd. Toen ben ik gaan speuren en kwam erachter dat meerdere mensen problemen hadden met deze website.
De website moet vrij nieuw zijn. Er is nog niet heel veel bekend van
deze lui. Het 06- nummer staat uit, het adres is een opslagloods.
Aangifte kan pas na 5 werkdagen, dat ga ik binnenkort zsm doen dus.
Jammer voor mijn zoontje die zijn beloofde ps4 even kan vergeten. Hoop dat
ik iets kan terug krijgen van dit geld, ik vrees het ergste.

Wreijersen
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2017 21:10

Re: Ervaring met RDGMobile / RDG Webdesign

Ongelezen bericht door Wreijersen »

Ook wij zijn helaas slachtoffer geworden van deze website. 25 juli hebben wij een PS4 +controller besteld voor €220,00 Geen bevestiginsmail ontvangen en 06 nummers worden niet opgenomen. Ook op de mail wordt niet gereageerd. Gaan aangifte doen.

Luukjodegier
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 sep 2017 18:53

Re: Ervaring met RDGMobile / RDG Webdesign

Ongelezen bericht door Luukjodegier »

Ik heb ook een playstation 4 op deze website besteld voor €190,00 en je raad het al... niet ontvangen. Ik heb wel gezien dat hij een adres op zijn website had staan. ik heb deze nu niet meer jammer genoeg. Wel heb ik reacties op mijn emails gehad maar op een gegeven moment stopte dat ook.

Teremai
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 sep 2017 05:44

Re: Ervaring met RDGMobile / RDG Webdesign

Ongelezen bericht door Teremai »

Helaas hetzelfde.
Ook voor 210 een PS4 besteld, ook niet geleverd uiteraard.
Was besteld op 28 augustus.
Had nog vooraf uitgezocht of ik iets kon vinden over de site, want normaal let ik op en betaal ik waar het kan via paypal.
Daarnaast had ik ook al een vermoeden toen mijn bestelling plots op geannuleerd stond.
Kreeg nog een mail dat dit om een serverprobleem ging en dat de bestelling juist was ontvangen.
Ga bij dezen ook aangifte doen.

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ervaring met RDGMobile / RDG Webdesign

Ongelezen bericht door Moneyman »

Luukjodegier schreef:Ik heb ook een playstation 4 op deze website besteld voor €190,00 en je raad het al... niet ontvangen.
En met die prijs voelde je geen nattigheid?

Luukjodegier
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 sep 2017 18:53

Re: Ervaring met RDGMobile / RDG Webdesign

Ongelezen bericht door Luukjodegier »

Moneyman schreef:
Luukjodegier schreef:Ik heb ook een playstation 4 op deze website besteld voor €190,00 en je raad het al... niet ontvangen.
En met die prijs voelde je geen nattigheid?
Eerst wel, maar voor mijn gevoel waa de website wel te vertrouwen. Dus niet.

Gwen81
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 aug 2017 17:41

Re: Ervaring met RDGMobile / RDG Webdesign

Ongelezen bericht door Gwen81 »

Moneyman schreef:
Luukjodegier schreef:Ik heb ook een playstation 4 op deze website besteld voor €190,00 en je raad het al... niet ontvangen.
En met die prijs voelde je geen nattigheid?
Er stond bij refurbished dus ik vond 220 een nette prijs.

HKruid
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 sep 2017 13:08

Re: Ervaring met RDGMobile / RDG Webdesign

Ongelezen bericht door HKruid »

Helaas hier ook het geval. Zoon al zijn spaargeld bij elkaar gelegd (€220). Doordat er refurbished bijstond, klonk het aannemelijk.
Wij hadden nog wel een mail gekregen dat de verzending nog op zich liet wachten. Maat helaas daarna niets meer vernomen van hun.

didi.gossebos
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2017 12:08

Re: Ervaring met RDGMobile / RDG Webdesign

Ongelezen bericht door didi.gossebos »

Ook wij kunnen ons helaas toevoegen aan de vast nog groeiende lijst gedupeerde mensen.
Hetzelfde verhaal.
10 augustus hebben onze dochters een playstation 4 besteld. Nadat ze uiteraard zoals we ze dat geleerd hebben, de site/ het bedrijf gecontroleerd hadden. ( gelukkig gaat dit al jaren goed!)
Na bestelling en betaling geen ontvangstbericht gekregen. Via mail geïnformeerd. Volgens RDGMobile was alles goed ontvangen en zou het product verstuurd worden. Niet dus. Toen de bekende mail dat het iets langer zou gaan duren. Weer niks ontvangen. Toen per mail de vraag: wil je langer wachten of wil je je geld terug?! M'n dochters hebben aangegeven dat ze hun geld terug willen. Geen reactie meer gehad. Ook niet meer op de mailtjes die hierna verstuurd zijn. Inmiddels Aangifte gedaan bij de politie. Bank op de hoogte gebracht. Zaak gemeld bij Arag rechtsbijstand. We gaan het nog op facebook zetten in de hoop dat het zoveel mogelijk gedeeld wordt...
Misschien duikt er op deze manier een gezicht of meerdere gezichten achter dit bedrijf op...
Niet dat we daar ons geld mee terug krijgen...
Maar het zou 'fijn' zijn als dit de persoon/personen in questie gaat achtervolgen ...

HKruid
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 sep 2017 13:08

Re: Ervaring met RDGMobile / RDG Webdesign

Ongelezen bericht door HKruid »

Helaas ook hier het geval. Zoon als zijn spaargeld (€220) bij elkaar gelegd. Omdat het om een refurbished ging, klonk het aannemelijk. Nog wel mail contact geweest omdat volgens hun, de PlayStation niet op voorraad was en dat de levering 10 werkdagen langer ging duren. En dat is het laatste wat we van vernomen hebben.

HvdBrink
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2017 16:35

Re: Ervaring met RDGMobile / RDG Webdesign

Ongelezen bericht door HvdBrink »

Zelfde verhaal. Vorige week maandag een refurbished PS4 besteld voor onze zoon. 190 euro overgemaakt. Geen bevestigingsmail ontvangen en ook geen PS4. Via e-mail wordt niet gereageerd. Nu ik dit weekend de berichten op dit forum lees, is het mij wel duidelijk... Ik heb inmiddels aangifte gedaan.

KitNieuwenburg
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2017 21:57

Re: Ervaring met RDGMobile / RDG Webdesign

Ongelezen bericht door KitNieuwenburg »

Een maand lang heeft onze 14-jarige zoon heitje voor karweitje gedaan om
samen met zijn spaargeld een Playstation 4 te kunnen kopen.

Ps4 besteld, online bij RDG Mobile (RDG Webdesign?) en natuurlijk niet
gekregen. [Het rekeningnummer] is een tussenrekening (zo vertelde
ING Bank ons) en daardoor kunnen ze niet traceren wie de echte inner is van
alle gelden.

Ik zag al wel dat de website van RDG Mobile nu uit de lucht is.

Ik hoop van harte dat ze nog kunnen achterhalen van wie de tussenrekening
is. ING en Politie zeiden wel dat als er meer mensen melding van maken zij
er wellicht een zaak van gaan maken!
Laatst gewijzigd door Radar op 06 sep 2017 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Rekeningnummer verwijderd

ArnovanLiempd1975
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2017 17:50

Re: Ervaring met RDGMobile / RDG Webdesign

Ongelezen bericht door ArnovanLiempd1975 »

Ook wij kunnen ons helaas toevoegen aan de lijst gedupeerde mensen.

28 juli 2017 hebben wij een Playstation 4 refurbished besteld. Na het
plaatsen van de bestelling en betaling geen ontvangstbevestiging gekregen.
Helaas ook geen reactie op onze mails en telefoontjes. Op woensdag 2
augustus 2017 zijn we zelfs nog even langs geweest op het adres
wat op de site vermeld stond. Deze meneer gaf aan dat hij niet wist dat zijn zoon deze gegevens op
de site had gezet, de zoon zou op vakantie zijn, werd ons verteld. Maar ook
bij dit verhaal hebben wij onze vraagtekens. Inmiddels aangifte gedaan bij
de politie. En nu afwachten dat er actie ondernomen wordt.

Ingel123
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2017 09:28

Re: Ervaring met RDGMobile / RDG Webdesign

Ongelezen bericht door Ingel123 »

Het verhaal van GijsDamen kan ik helaas copy-pasten. Mijn 14-jarige zoon heeft zijn verjaardags- en spaargeld is bij elkaar gelegd voor een PS4 van 220 euro. Op 27 augustus besteld, geen ontvangstbevestiging, mail gestuurd, bericht terug dat wegens enorm succes helaas de levertijd is verlengd van 3 naar 10 dagen. We zijn nu 10 dagen verder en niets. Geen verzendbericht, geen PS4. Zeer professionele oplichtingspraktijken helaas, want ook ik ben eerst gaan controleren of dit wel zuivere koffie was. Website is nu inderdaad offline gehaald. Nu toch nog even een mail gestuurd met het verzoek om bij verdere vertraging het geld terug te storten, maar ik vrees het ergste. Zeker nu ik al deze verhalen lees. :evil:

BMF
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 jan 2015 15:55

Re: Ervaring met RDGMobile / RDG Webdesign

Ongelezen bericht door BMF »

Wat vervelend dat er weer iemand een hele hoop mensen oplicht waarbij ook veel kinderen de dupe zijn.
En er was geen mogelijkheid om met creditcard of PayPal te betalen?
Op het moment dat ik alleen met Ideal kan betalen bestel ik geen dure dingen meer bij een webwinkel. Eigenlijk nooit meer.
Bij CC en PayPal krijg je je geld terug. Dat is zo'n veilig gevoel en webwinkels die de klanten deze betalingsmogelijkheden niet bieden moeten we gewoon links laten liggen. Zoals nu heeft dit vaak ook een reden.
Ik hoop dat er nog iets achterhaald kan worden en het geld terug komt. Sterkte.

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ervaring met RDGMobile / RDG Webdesign

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Bij mij is de geloofheid in deze topic toch wel erg laag. Uit het niets alleen maar nieuwe forumleden die allemaal hetzelfde hebben meegemaakt. Allemaal nagenoeg tegelijkertijd dit forum gevonden, nagenoeg tegelijk een account aangemaakt en allemaat exact hetzelfde meegemaakt.

Sorry dat ik het zeg, klinkt ongeloofwaardig.

Gesloten