LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mediation Agency beweert een overeenkomst met mij te hebben

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Hennie - 1957
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2017 18:03

Mediation Agency beweert een overeenkomst met mij te hebben

Ongelezen bericht door Hennie - 1957 »

Geacht forum ,

Ik ben voor een hele tijd terug telefonisch gebeld door Mediation Agency BV .het gesprek ging over een aanbod van een 1 malige eigen bijdrage van 49 euro dan kon ik verder korting krijgen op mijn aankopen op internet ik heb meerdere keren gevraagd of ik er aan vast zit ergens als ik de mail zou laten komen met de informatie het andwoord was nee hoor mevrouw u zit nergens aan fast .nu word ik net gebeld dat ik die 49 euro moet betalen ik heb mijn mails terug gekeken op mijn laptop en ik kan het niet terug vinden dat ik ook maat iets gekregen heb van hun .er is wel een band opname dat klopt wel die hebben ze ook laten horen net ik heb gevraagd om een copy van dat gesprek die geven ze niet af .ze dreigen nu met incasso .Is er iemand die dit bedrijf kent en wat ik hier mee moet ..

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: Mediation Agency beweert een overeenkomst met mij te hebben

Ongelezen bericht door yan »

Een telefonisch verkoop moet altijd gevolgd worden door een schriftelijke bevestiging.

Reageren dat u volgens u niets bevestigd heeft, en dat indien ze u niet binnen 14 dagen de overeenkomst (band-opname) EN de schriftelijke bevestiging dienen te tonen., en dat indien ze dat niet doen u verder niet door hen lastig gevallen wilt worden.

Gesloten