LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kapotte Nike-schoenen, verschil in service

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Dora22
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2017 16:01

Kapotte Nike-schoenen, verschil in service

Ongelezen bericht door Dora22 »

Slechte klantvriendelijk en valse verhaaltjes

In februari had ik schoenen aangeschaft. Uiteindelijk kregen ze binnen een maand een onaangename geur, dus hierdoor heb ik contact opgenomen met nike.com/ nl. Ik wou de schoenen omruilen naar nieuwe, maar dat was niet meer mogelijk, omdat die schoensoort uit de collectie was. Maar, er werd mij aangeboden dat ik nieuwe schoenen zou kunnen krijgen van dezeflde lijn (maar van de nieuwe collectie) EN VOOR DEZELFDE PRIJS ALS DE DEFECTE SCHOENEN (die ik heb geretouneerd). Ik ging akkoord met die uitstekende service.
Sinds kort geleden is andere paar schoenen, die ik half jaar geleden heb aangeschaft, versleten bij de hiel. Ik ging ervan uit dat ik dezelfde service krijg aangeboden (omdat diezelfde schoenen uit de collectie weer waren), maar de enige wat ze mij aanboden was 20% kortingcode die je niet eens kan combineren met andere kortingscodes). Uiteindelijk als ik nieuwe paar wou bestellen zou ik veel duurder uitkomen. Door zinloze emails te hebben uitgewisseld met hun bleven ze constant dezeflde verhaaltje herhalen en zij probeerden niet eens berederen waarom ik voor andere bestelling andere soort service kreeg aangboden.
Klantvriendelijkheid is hierdoor zeer slecht!!
Weet echt niet hoe ik dit verder kan aanpakken of tenminste een duidelijk antwoord op mijn vraag van hun krijgen.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Kapotte Nike-schoenen, verschil in service

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat is de reden van slijtage? Is het een productklacht, of door gebruik? Datvis wel belangrijk om te weten om een goede reactie te geven.

Jefdus
Berichten: 927
Lid geworden op: 08 sep 2011 12:00

Re: Kapotte Nike-schoenen, verschil in service

Ongelezen bericht door Jefdus »

Schoenzolen slijten nou eenmaal. Als u de schoenen elke dag draagt, is slijtage bij de hiel natuurlijk niet zo raar. Het zou niet eens in me opkomen om dan om nieuwe schoenen te gaan vragen...

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Kapotte Nike-schoenen, verschil in service

Ongelezen bericht door Dieke83 »

@TS waarom vragen om nieuwe schoenen? waarom geen reperatie?

witte angora
Berichten: 30567
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Kapotte Nike-schoenen, verschil in service

Ongelezen bericht door witte angora »

Geen idee hoelang nike's meegaan, maar je hebt er toch een half jaar op gelopen. Misschien zijn ze sneller versleten dan je zelf had verwacht, en misschien had je ook wat meer mogen verwachten. Maar denk je nu echt dat de fabrikant een spiksplinternieuw stel geeft in ruil voor een paar afgetrapte van een half jaar oud? Bij mij gaan sneakers zelden langer mee dan een maand of 6 tot 8.

Ik vind die 20% korting dus eigenlijk ook wel mooi genoeg.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Kapotte Nike-schoenen, verschil in service

Ongelezen bericht door crazyme »

Daarbij zijn ze al zeer coulant geweest met het vervangen van uw stinkende schoenen.

Ze zullen daar wel denken : "we zijn wel goed maar niet gek"

Om nu de service compleet af te branden is respectloos.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Kapotte Nike-schoenen, verschil in service

Ongelezen bericht door moederslink »

Dora22 schreef:Slechte klantvriendelijk en valse verhaaltjes......
Omdat u het 2e paar schoenen met afgesleten hielen waar u al een half jaar op gelopen heeft niet voor nieuwe mocht ruilen zijn ze niet klantvriendelijk???
Dora22 schreef:Ik ging akkoord met die uitstekende service......
Omdat u het 1e stinkende paar wel voor nieuwe mocht ruilen zijn ze wel klantvriendelijk ???
Tja.....vindt u zichzelf nu echt redelijk?
En dit alles binnen een half jaar!
Ze blijven toch niet aan de gang? :shock:

Verwijderd

Re: Kapotte Nike-schoenen, verschil in service

Ongelezen bericht door Verwijderd »

Na 6 maanden ligt de bewijslast bij u om aan te tonen dat het defect veroorzaakt is door een ondeugdelijk product. Dat gaat u niet lukken. Ga eens naar een podoloog om inzicht te krijgen in hoe u uw voeten neerzet. Ik wikkel mijn voeten ook niet helemaal goed af bij het neerzetten, waardoor ik bij mijn rechterschoen slijtage krijg rechtsachter. Bij elke schoen op dezelfde plek.

Verder komt u op mij over als een erg vervelende en onredelijke klant. Nike is zo te lezen meer dan coulant naar u geweest, maar het is bij u kennelijk nooit goed.

Gesloten